Gå til innhold

fittefis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ingenting å være flau for. Syns altfor mange tar sex altfor seriøst.

Litt vakum her og der, bare å le det av :)

Helt enig! Sex er moro og deilig. Slipp deg løs og nyt, blås i kroppslyder og hvordan du tar deg ut i senga...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Sex er moro og deilig. Slipp deg løs og nyt, blås i kroppslyder og hvordan du tar deg ut i senga...

En gang kom det en "fittefis" da jeg hadde sex med en fyr. Han ble helt stille, rødma og greier. Han hadde litt mageknip og trodde det kanskje var han selv som feis.

jeg var den første han hadde hatt sex med. :lol:

Gjest MikeWaters
Skrevet

Jeg foretrekker termen cunnilingus flatulens :)

Skrevet (endret)

flyttet ...

Endret av Mogens4
Skrevet

Hva årsaken er, er ikke så veldig interessant å spekulere for mye i, men man skal ikke se bort fra at det kan skyldes en viss vidhet og slapphet i skjeden.

Dersom du seriøst ikke mener spekulering om årsak kan være, så er det jo merkelig at du kommer med spekuleringer om det likevel eller?

Det er hvertfall ikke vidhet og slapphet i skjeden.. Det kommer sjeldnere med de som har liten pikk en de som har stor pikk, som også har noe å si på hvor "fyllt opp" vi blir...

Fenomenet oppstår jo når det slippes luft inn i hullet når man tar pikken ut av musa og inn igjen, og så blir lufta da presset ut igjen hvis man bøyer seg eller tar pikken inn igjen, det er jo logisk tenking.. Og det vil jo skje uavhengig om man er slapp eller stram..

Jeg har opplevd det med både med menn med "normal" penisstørrelse og med menn med stor penis. Har til og med fått det i visse stillinger med sex sammen med en som er tykk nok til at jeg faktisk blir sår av å ha sex med ham... og likevel så skjer det altså.

Så at det kommer av vidden eller slapphet på henne stemmer overhode ikke med mine erfaringer ihvertfall.

Jeg tror generellt det er mulig å presse luft inn i skjeden på en kvinne uansett størrelsen på mannens penis og vidden/trangheten på kvinnens kjønn, det har med ut og inn å gjøre, ikke tykkelse i seg selv.

teknikk, stilling etc er vel heller relevant.

Og who cares egentlig? Det er jo ikke slik at man fiser eller det lukter, det er bare luft som kommer inn under samleiet som blir presset ut igjen også under samleie.

Skrevet

Jeg foretrekker termen cunnilingus flatulens :)

ORALSEXFIS?

Gjest MikeWaters
Skrevet

ORALSEXFIS?

Ooooops, freudian slip :)

Mente selvsagt vaginal flatulens, ble ikke så moro lenger da :(

Gjest MikeWaters
Skrevet

Jeg jobber med saken...

Cunnilingus, flatulens eller vaginalsaken?

Skrevet

aer vaginal

mouse bombulum

gynecological flatulense

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg får hele tiden fitte fis når jeg ligger øverst og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... liker ikke helt å ligge øverst men da blir partneren min veldig sliten.. så jeg lurer på hvordan man slepper ut lufta uten å lage noen lyder. :sukk: :sukk: :sukk:

Skrevet

Jo det er mannens skyld hvis man får luft i vagina under sexen, du får bare be fyren gi faen i å dytte inn luft i musa så hjelper det seg!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvordan unngå fittefis?

Det er utrolig flaut! :cry:

Ingenting er mer irriterende en kjerringer som blir flaue av fittefis :kjefte: Fittefis er jo bare enda en lyd som fyrer opp under tenningen :lur:

Gjest HunterLady
Skrevet

Det er flauere med skikkelig fis! Trøst deg med det! Fittefis er bare gøyalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...