AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Uten å utvikle følelser for vedkommende? Eller vil følelsene komme før eller siden? Anonymkode: b379a...ffc
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Ja hvis følelsene ikke er kommet etter et visst tidspunkt, kommer de neppe overhodet. Anonymkode: 59574...166 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Men heg tenker at om man ønsker å ha sex med noen opptil flere ganger har jo denne personen noe ved seg som tiltaler den andre? Er ikke da veien kort til å utvikle følelser? Jeg forstår ikke hvordan folk klarer være pulevenner uten å få følelser. Anonymkode: b379a...ffc
Sillyline Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Det tviler jeg på at jeg hadde klart. Men så er nok jeg en forholds-type.
Sykkelkopp Skrevet 4. februar 2017 #5 Skrevet 4. februar 2017 Jenter kan som regel det i 2-3 måneder ser det ut som.
Gjest Vevila Skrevet 4. februar 2017 #6 Skrevet 4. februar 2017 Kommer helt an på personen. Men ja, er det bare sex, så er det bare sex for min del.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #7 Skrevet 4. februar 2017 Vet ikke, men jeg tviler sterkt! Spørs selvfølgelig på personen men jeg har som regel ikke sex med folk jeg ikke har et snev av følelser for. Anonymkode: 58bc3...591
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #10 Skrevet 4. februar 2017 Vel, for at jeg skal ha sex må jeg HA FØLELSER I UTGANGSPUNKTET.. er det virkelig så vanlig å ompe på alle man ser, uten at man elsker vedkommende? Jævlig trist. Faktisk helt forferdelig.. hva skjer med verden? Anonymkode: 1c24b...c58 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #11 Skrevet 4. februar 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men heg tenker at om man ønsker å ha sex med noen opptil flere ganger har jo denne personen noe ved seg som tiltaler den andre? Er ikke da veien kort til å utvikle følelser? Jeg forstår ikke hvordan folk klarer være pulevenner uten å få følelser. Anonymkode: b379a...ffc Fordi de som går inn i slike "avtaler" i utgangspunktet vet at de kan skille sex og følelser. (Med unntak av noen jenter som er litt for unge (eller generelt naive) første gang de prøver seg på noe slikt, og ikke aner konsekvensene). Pulevenner er ikke så utbredt som enkelte tror, og det er noe for spesielt interesserte. Anonymkode: 59574...166
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #12 Skrevet 4. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel, for at jeg skal ha sex må jeg HA FØLELSER I UTGANGSPUNKTET.. er det virkelig så vanlig å ompe på alle man ser, uten at man elsker vedkommende? Jævlig trist. Faktisk helt forferdelig.. hva skjer med verden? Anonymkode: 1c24b...c58 Nei, det er ikke så vanlig som man kan få inntrykk av via KG. Undersøkelser viser at unge mennesker tror alle andre har mye mer tilfeldig sex enn de faktisk har. De fleste kvinner har lite glede av slike relasjoner i lengden, og de fleste er smarte nok til å ikke prøve seg flere ganger. Men det finnes selvsagt unntak, dvs. kvinner med lav selvfølelse eller selvinnsikt. (Sier ikke at det ikke er kvinner som kan være komfortable med det, men de er nok i fåtall). Anonymkode: 59574...166
Deron Skrevet 4. februar 2017 #13 Skrevet 4. februar 2017 (endret) Spørs helt hva du mener med 'følelser'. Jeg kunne greid det uten å bli forelsket, men jeg ville nok brydd meg om dem på et tidspunkt. Folk jeg omgås ofte vil jeg jo som oftes bry meg om til slutt. Det er det samme med kollegaer. Endret 4. februar 2017 av Deron 2
Ananas. Skrevet 4. februar 2017 #14 Skrevet 4. februar 2017 Stiller såpass høye krav til tillitsforholdet jeg har til en person før sex er aktuelt at det er helt urealistisk for meg å ikke få følelser.
Hedy Lamarr Skrevet 4. februar 2017 #16 Skrevet 4. februar 2017 Jeg kan ikke, vil ikke, orker ikke å ha sex med noen uten å ha følelser for dem.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #17 Skrevet 4. februar 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke så vanlig som man kan få inntrykk av via KG. Undersøkelser viser at unge mennesker tror alle andre har mye mer tilfeldig sex enn de faktisk har. De fleste kvinner har lite glede av slike relasjoner i lengden, og de fleste er smarte nok til å ikke prøve seg flere ganger. Men det finnes selvsagt unntak, dvs. kvinner med lav selvfølelse eller selvinnsikt. (Sier ikke at det ikke er kvinner som kan være komfortable med det, men de er nok i fåtall). Anonymkode: 59574...166 Ja, du har nok rett i at det skapes et noe skjevt bilde her inne. Anonymkode: 1c24b...c58
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #18 Skrevet 4. februar 2017 Jeg trodde jeg kunne det.. Vel, det var feil. Anonymkode: ff0ff...f42
lovedrug Skrevet 4. februar 2017 #19 Skrevet 4. februar 2017 Nei,det kan jeg ikke. Har gjort det noen ganger før ,men føler meg bestandig ekkel etterpå . Nå er jeg heldigvis sammen med drømmemannen min i 5 år
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #20 Skrevet 5. februar 2017 Følelser trenger jo ikke bety forelskelse. Jeg har hatt sex med en mann gjennom flere år, og vi har et godt vennskap, tenner åpenbart på hverandre, men kunne ikke vært kjærester (vi er veldig ulike). Det startet riktignok som en (ungdoms)forelskelse fra min side, han var aldri helt der, men det gikk over etter noen år (vi har holdt på leeeeeng, noen ganger ukentlig, andre ganger går det år mellom ). Jeg forelsker meg svært sjelden, men jeg må jo like den jeg jeg har sex med. Anonymkode: f00c3...5ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå