Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 8. desember 2004 #1 Skrevet 8. desember 2004 Misforstå meg rett! Venninnen min vet selv at hun er mindre pen. Og dette er ikke noe jeg gjør for å håne henner eller noe på den måten. Poenget er at hun selv sier hun er misfornøyd med utseendet sitt. Og tenk hvor fint venninnen min vil få det hvis hun skulle ha kommet med på extreme makeover! Hun har hareskår, utstående ører og massevis av pigmentflekker. Og det er dessverre ikke pent Men så er jeg redd hun skal ta det feil. Hun er ikke så åpen om sine problemer utseendemessig, men jeg vet hun sliter. Hun sa til og med en kommentar når vi to så extreme makeover sammen. "Der skulle jeg blitt med"...sa hun Sier jo litt...ikke sant?
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 8. desember 2004 #3 Skrevet 8. desember 2004 Ja det er du som er så saklig det...ja Noe mer du har på hjertet?
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #4 Skrevet 8. desember 2004 de som er med i EM har antageligvis BEDT folk om å melde de på!!!
Suzy Skrevet 8. desember 2004 #5 Skrevet 8. desember 2004 de som er med i EM har antageligvis BEDT folk om å melde de på!!! Nei - de har meldt seg på SELV. Snakk med venninna di da og oppmuntre henne til å melde seg på om du føler hun hadde hatt utbytte av det.
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #6 Skrevet 8. desember 2004 Du kan jo lufte problemstillingen litt uten at hun trenger å skjønne at du har tenkt å melde henne på. Ta opp en diskusjon angående plastiske operasjoner, å gjøre det for åpen scene og hvorhvidt dere ville gjort det. Du kan jo til og med spørre på fleip om du skal melde henne på.
Gjest Nefertiti Skrevet 8. desember 2004 #7 Skrevet 8. desember 2004 Du må hvertfall aldri finne på å melde henne på uten å spørre henne først. Det innnebærer jo litt mer enn akkurat det å være litt missfornøyd med seg selv. Det er tross alt operasjoner, og det er alltid risikabelt. De kan ikke garantera at du blir seende bedre ut heller.
Gjest happyending Skrevet 8. desember 2004 #8 Skrevet 8. desember 2004 Uff, jeg hater sånne makeoverprogrammer.. Det er jo ikke rart hun får dårlig selvtillit.. Kan du ikke heller be henne ta kontakt med fastlegen og høre om hun kan få dekka noe av staten hvis det er virkelig ille? Og heller kanskje gi henne noen forsiktige hint med shopping, sminke, hår osv.. Men til syvende og sist så er det utstrålinga som teller, hvorfor ikke hjelpe henne å fokusere på det som er bra med henne, i stedet for hareskåret og ørene? Vi kan dessverre ikke alle være like pene.. Men det finnes håp for alle, man behøver ikke å se ut som en supermodell for det.. Vi jenter er våre egne, verste fiender.. Ingen skaper så mye press som oss..
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #9 Skrevet 9. desember 2004 Det er faktisk ganske drøyt med extrem makeover... Jeg syns det samme som hun som skrev ovenfor.... fokuser på det som er bra. Det med ørene i hvertfall en bitte liten operasjon som du kanskje kan hinte innpå. Ellers syns jeg heller det er bedre du gir henne noen sminketips.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 10. desember 2004 #10 Skrevet 10. desember 2004 Det er faktisk ganske drøyt med extrem makeover... Jeg syns det samme som hun som skrev ovenfor.... fokuser på det som er bra. Det med ørene i hvertfall en bitte liten operasjon som du kanskje kan hinte innpå. Ellers syns jeg heller det er bedre du gir henne noen sminketips. Altså, dama er ikke pen Vil heller at hun skal operere leppene sine osv i stedet for ørene. Men jeg tør ikke å melde henne på uten å spørre. Håper ikke hun blir lei seg når jeg foreslår det da. :-? :-?
Mamma1 Skrevet 10. desember 2004 #11 Skrevet 10. desember 2004 Kan du ikke forsøke å hinte da neste gang dere ser på? Dersom hun sier det selv, så er jo saken klar, da kan du jo bare spørre om du skal melde henne på.
Gjest manic Skrevet 10. desember 2004 #12 Skrevet 10. desember 2004 Altså, dama er ikke pen Vil heller at hun skal operere leppene sine osv i stedet for ørene. Men jeg tør ikke å melde henne på uten å spørre. Håper ikke hun blir lei seg når jeg foreslår det da. :-? :-? Jeg er glad du ikke er venninna mi!
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #13 Skrevet 10. desember 2004 Hareskår får man vel operert på statens regning, vel..
Gjest happyending Skrevet 10. desember 2004 #14 Skrevet 10. desember 2004 Jeg er glad du ikke er venninna mi! HELT ENIG!!
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #15 Skrevet 10. desember 2004 *Sexy*Cat* så nok på Extreme Makeover på TVNorge denne uken, der opererte de to søstre med medfødt hakeskår og pigmentforandringer i huden blant mange andre ting. Neste gang du skal skrive tulleinnlegg *Sexy*Cat* forsslår jeg at du finner på noe bedre enn dette.
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #16 Skrevet 10. desember 2004 Altså, dama er ikke pen Vil heller at hun skal operere leppene sine osv i stedet for ørene. Men jeg tør ikke å melde henne på uten å spørre. Håper ikke hun blir lei seg når jeg foreslår det da. :-? :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå