MicroMy Skrevet 27. juli 2002 #1 Skrevet 27. juli 2002 Hei alle! Noen tips til gratis aktiviteter? Helst noe personlig og som har med hennes forhold til forloveden hennes å gjøre. Har planlagt en god del aktiviteter for dagen (med god hjelp fra Prinsessen bl.a.). Tør imidlertid ikke legge dem ut her, da jeg er usikker på om min venninne er medlem av forumet. Det viktigste er at hun får en minnerik dag med venninnene. Jeg prøver også å holde budsjettet på et minimum for at flest mulig skal ha anledning til å delta. Regner med at regningen kommer på ca. kr. 500,-/pers. ekskl. drikkevarer. Er dette dyrt for en hel dag? (Fra. kl. 12.00 til ca. 24.00, inkl. diverse aktiviteter, transport, matlagingskurs (2 timer) og middag). Takknemlig for tilbakemeldinger! Koz fra LilleMy
viwi Skrevet 28. juli 2002 #2 Skrevet 28. juli 2002 Ja 500,- er ganske mye!!! Hva med å ta henne med på båttur ut til en øy eller noe og så la henne gå "natursti" dvs lag en løype med masse oppgaver. Alle dere andre er ikke der så hun må gjennomføre dette alene-( dere har gjemt dere i skogen) til slutt- siste oppgave så kommer hun til et stort partylelt eller noe og der står alt klart- mat drikke og så kommer alle sammen fram.... Eller piqnique med jordbær, champagne.... Spør forloveden hennes mange spm som dere senere spør henne om- sammenlign så svarene.. Morsomt det! IKKE kle henne ut som hore eller noe teit og send henne ut på byen for å selge noe dritt. DET er ikke gøy- TRO MEG!!! :x
jbkaarud Skrevet 28. juli 2002 #3 Skrevet 28. juli 2002 Jeg hadde et kjempeflott utdriknigslag. Det var selvsagt noe som kostet her, men det er noen gratis tips også :D http://www.kvinneguiden.no:/Forum/viewtopic.php?t=8736
Augustbrud02 Skrevet 29. juli 2002 #4 Skrevet 29. juli 2002 Her kan du få inspirasjon til noen billige løsninger fra mitt utdrikningslag: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=9988
Gjest Rose, ikke innlogget Skrevet 29. juli 2002 #5 Skrevet 29. juli 2002 Jeg kan ikke fordra de tradisjonelle utdrikkingslagene med rebusløp, utkledningsklær, selge ditt og datt på gata etc. etc. og ba pent om forståelse for dette blant venninnegjengen. Så jeg trodde jeg slapp... Men her om dagen troppet mine to barndomsvenninner opp på jobben med blomster og lett mat, og så kjørte vi til Hennie Onstadstenteret og så på kunstutstillingen der. Etterpå var det en kjempemiddag på Bølgen og Moi med gave og masse hyggelig mimring. En kveld å huske for livet! Og helgen etter tok en helt annen venninegjeng meg med til TØnsberg hvor vi overnattet på hotell og så "Back to Broadway": Igjen en kjempehyggelig kveld! Så det finnet jo alternativer da, det viktigste er å tilpasse utdrikkingslaget til bruden og hennes interesser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå