AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Er det bare meg som synes det er dritkaldt å gå uten strømper under skinntights...? Har nettopp kommet hjem fra handletur, og måtte rimelig raskt få kjøpt og tatt på strømper ... Anonymkode: c2a0b...cd8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Jeg går med hotpants.... Anonymkode: 4a3b5...e4a
Ananas. Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Det er jo et veldig kaldt plagg når du ikke har noe under, det er jo ikke noe som varmer i materialet, og da blir det jo ikke noe optimalt vinterplagg. Det er rett og slett ikke vær til det, og det blir litt som å gå med sommerkjole om vinteren, så jeg tror de fleste som prøver seg på det er enige med deg. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Ja, det er skikkelig kaldt i skinnyjeans! Det gir ikke noe rom for luft mellom klær og hud, som isolerer litt, og det er tilnærmet ingen varme i stoffet. Jeg går ut med dem likevel, om jeg ikke skal være mye ute, for det er nesten bare det jeg har Anonymkode: 35114...dda
Leo Skrevet 4. februar 2017 #5 Skrevet 4. februar 2017 Blir jo som å gå med en plastpose rundt lårene, så selvfølgelig er det kaldt! Bukser i ekte skinn er ikke like kalde. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #6 Skrevet 4. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er skikkelig kaldt i skinnyjeans! Det gir ikke noe rom for luft mellom klær og hud, som isolerer litt, og det er tilnærmet ingen varme i stoffet. Jeg går ut med dem likevel, om jeg ikke skal være mye ute, for det er nesten bare det jeg har Anonymkode: 35114...dda Innså akkurat lesefeilen, men det samme gjelder i grunn for skinn. Ikke mye varme i det, nei. Anonymkode: 35114...dda
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #7 Skrevet 4. februar 2017 Du bør lese om isolerende materialer ts. Anonymkode: cfd7c...5df
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #8 Skrevet 4. februar 2017 Fikk kjøpt noen stayups i 40 den, og de varmet akkurat passe. Kan ikke bruke strømpebukser siden tights er low waiste. Anonymkode: c2a0b...cd8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 Er gutt å går trangt kledd. Jeg syns ikke skinntights å stramme jeans er spesielt kaldt. I hvertfall hvis det ikke blåser veldig da. Treningstights som ikke er vindtette er mye kaldere enn skinntights og jeans. Anonymkode: c64fc...194 1
Gjest lipgloss Skrevet 5. februar 2017 #11 Skrevet 5. februar 2017 Som Honey Dew sier bruk strømpebukse under,en tynn strømpebukse 20 den fungerer faktisk veldig godt på kalde dager.
Vantage Skrevet 5. februar 2017 #12 Skrevet 5. februar 2017 På 04.02.2017 den 17.08, AnonymBruker skrev: Fikk kjøpt noen stayups i 40 den, og de varmet akkurat passe. Kan ikke bruke strømpebukser siden tights er low waiste. Anonymkode: c2a0b...cd8 Vil ikke (blonde)kanten på stayups synes veldig gjennom tightsen? Jeg ville gått for low waist strømpebukse under disse tightsene. Enjoy, Vantage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå