Gå til innhold

Skinntights/-bukser - kaaaaaldt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som synes det er dritkaldt å gå uten strømper under skinntights...? Har nettopp kommet hjem fra handletur, og måtte rimelig raskt få kjøpt og tatt på strømper ...

Anonymkode: c2a0b...cd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går med hotpants....

Anonymkode: 4a3b5...e4a

Skrevet

Det er jo et veldig kaldt plagg når du ikke har noe under, det er jo ikke noe som varmer i materialet, og da blir det jo ikke noe optimalt vinterplagg. Det er rett og slett ikke vær til det, og det blir litt som å gå med sommerkjole om vinteren, så jeg tror de fleste som prøver seg på det er enige med deg. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er skikkelig kaldt i skinnyjeans! Det gir ikke noe rom for luft mellom klær og hud, som isolerer litt, og det er tilnærmet ingen varme i stoffet. Jeg går ut med dem likevel, om jeg ikke skal være mye ute, for det er nesten bare det jeg har :)

Anonymkode: 35114...dda

Skrevet

Blir jo som å gå med en plastpose rundt lårene, så selvfølgelig er det kaldt! Bukser i ekte skinn er ikke like kalde.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er skikkelig kaldt i skinnyjeans! Det gir ikke noe rom for luft mellom klær og hud, som isolerer litt, og det er tilnærmet ingen varme i stoffet. Jeg går ut med dem likevel, om jeg ikke skal være mye ute, for det er nesten bare det jeg har :)

:fnise: Innså akkurat lesefeilen, men det samme gjelder i grunn for skinn. Ikke mye varme i det, nei.

Skrevet

Du bør lese om isolerende materialer ts.

Anonymkode: cfd7c...5df

Skrevet

Fikk kjøpt noen stayups i 40 den, og de varmet akkurat passe. Kan ikke bruke strømpebukser siden tights er low waiste.  

Skrevet

Er gutt å går trangt kledd. Jeg syns ikke skinntights å stramme jeans er spesielt kaldt. I hvertfall hvis det ikke blåser veldig da. Treningstights som ikke er vindtette er mye kaldere enn skinntights og jeans.

Anonymkode: c64fc...194

• Liker 1
Skrevet

Bruk strømpebukser under 

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet

Som Honey Dew sier bruk strømpebukse under,en tynn strømpebukse 20 den fungerer faktisk veldig godt på kalde dager.

Skrevet
På ‎04‎.‎02‎.‎2017 den 17.08, AnonymBruker skrev:

Fikk kjøpt noen stayups i 40 den, og de varmet akkurat passe. Kan ikke bruke strømpebukser siden tights er low waiste.  

Vil ikke (blonde)kanten på stayups synes veldig gjennom tightsen?

Jeg ville gått for low waist strømpebukse under disse tightsene. :)

Enjoy,

Vantage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...