AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Sett at din livspartner hadde en fetish du ikke var komfortabel med og bli med på, ville du latt han/hun gå livet ut uten og få utforsket sine sexuelle fantasier, eller hadde du ettervert blitt med på leken. Eller ville du latt han/hun gå til en prostituert og vite at det kun var sexuellt og ingen følelser, Eller latt han/hun finne en likesinnet på internett? Husk at alt annet i forholdet er veldig bra, og at du faktisk elsker din partner. Anonymkode: 8e156...801
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Nå er det svært, svært lite jeg ikke hadde blitt med på, men med mindre det var noe jeg far direkte frastøtt av (og det havner inn under ting som skader andre), så hadde jeg oppfordret partneren til å finne noen annen å leve ut den delen av sexlivet med. Jeg hadde trolig også ønsket dette om det var ting jeg "bare ble med på", men ikke hadde noen glede av selv. Anonymkode: 90b61...a89
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Er det noe partneren din kan gjøre uten å ha sex? BDSM uten sex er fullt mulig og er mange som har en slik løsning dersom de er i et forhold til noen som ikke deler deres legning. Jeg har f.eks spanking som fetisj og har gjort dette flere ganger uten at det har vært sex involvert. Klart det er digg om det kombineres med sex, men det er ikke nødvendig. Jeg får en annen type tilfredstillelse Jeg ville valgt å la min partner ha et bdsm forhold til en annen så lenge det ikke involverer sex eller fullstendig nakenhet. (men dere finner selvsagt ut hva dere selv er komfortable med) Anonymkode: 67829...ea8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå