AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg skal prøve holde meg så kort som mulig. Har en ekstremt god venn som driver litt av og på med en fyr. Denne fyren er flink på manipulasjon og vet nøyaktig hvordan han skal varme henne opp til seg, greit nok. Selv sier ho at ho vet det ikke er en framtid med vedkommende, men pga redd for å bli alene her i livet vil ho ikke gi slipp. Perioder er han snill og grei og gjør ting rett, men han kan også være ekstremt avvisende og bokstavelig talt så sårende at ho er ekstremt nedbrutt i uker før det snur igjen. Jeg forsøker heletiden å minne ho på at det finnes en der ute som er verdt hennes tid men føler det ikke blir hørt på noen måter og ho nekter å høre. Ho fortsetter trenden der ho ender opp såra. Ho sier jeg må bare tåle å se ho såra og da har jeg sagt tilbake at det vil jeg ikke se på. Så til mitt spørsmål... er det egentlig noe å gjøre? Anonymkode: a8a49...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Del Skrevet 5. februar 2017 Har opplevd å sitte på den siden som du gjør - og det er ikke enkelt. Det er vondt å se en god venn bli såret om og om igjen, og spesielt vanskelig når man ikke føler at man kan gjøre noe for å hjelpe. Mitt beste råd er å vise at du er tilstede for henne, selv om det er slitsomt for deg som sitter på sidelinjen. Du har rett til å komme med dine synspunkt og meninger. Videre har du også rett til å si ifra hvis samtaleemnet hele tiden dreier seg om han. Men det er nok dessverre ikke noe konkret du kan gjøre for å hjelpe henne til å innse det hun burde innse, den jobben må hun gjøre selv. Anonymkode: a4615...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå