Drakan Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Når jeg hører musikk, klarer jeg knapt å kontrollere lysten til å danse og synge teksten. Jeg gjør det når ingen kan se meg. Av å til blir man bustet av en postmann eller en tilfeldig nabo, og man later som ingenting. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Sanger jeg elsker, et kompliment som treffer, gode nyheter og et par glass vin Anonymkode: 3fa46...dad 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Kan ikke komme på noe. Anonymkode: a7841...a90
Listen Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 De små ubetydelige ting ofte. God musikk, hvis jeg er forelsket: ei enkel tekstmelding, en jentekveld ute, et nytt klesplagg... Osv osv 😊
Jerry Lee Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Når jeg kan denge løs på arvestykket Starck Upright Piano og leke Jerry Lee Lewis. 1
Listen Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 20 timer siden, William Adelin skrev: Ingenting. ...så trist 😔 1
palamina Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 Åh, det er mye som får meg til å boble. Når jeg ser folk som virkelig har et talent for noe, da blir jeg så glad at jeg smiler fra øre til øre. Særlig alt innen dans og musikk. Ingen ting som kan måle seg med folk som virkelig mestrer noe til fingerspissene. Jeg bobler også inni meg hver gang jeg er i en stall full av vakre varmblodshester. Må alltid trekke pusten en ekstra gang og blir fanget av øyeblikket ved synet av så fantastiske dyr. Kunstverk er det de er. 1
Caduceus Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 Vakker musikk,barnelatter,et smil og hunder😊
ajarRun Skrevet 6. februar 2017 #11 Skrevet 6. februar 2017 Blue Nun Golden Edition. Vin blir bedre med gullflak, og bobler.
Arktis Skrevet 6. februar 2017 #12 Skrevet 6. februar 2017 Jeg tror jeg er en naturlig bobler med en innebygd rytme som bare går av seg selv 1
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 9. februar 2017 #14 Skrevet 9. februar 2017 På 4.2.2017 den 14.02, Drakan skrev: Når jeg hører musikk, klarer jeg knapt å kontrollere lysten til å danse og synge teksten. Jeg gjør det når ingen kan se meg. Av å til blir man bustet av en postmann eller en tilfeldig nabo, og man later som ingenting. Musikk her og. Jeg "stille"-synger og følger beaten med hendene på f.eks butikken En gang gira jeg meg litt opp og tromma litt på veggen midt i rush-trafikken på t-banen, fikk litt mange blikk da. Bryr meg ikke, for å være ærlig. Bare nyter musikken.
Blikkboks Skrevet 9. februar 2017 #15 Skrevet 9. februar 2017 Vakker/kul musikk, når mannen min har på seg dress, når ungane er gode med kvarandre eller set den andre framfor seg sjølv, når sola verkeleg tek tak etter ein lang vinter, ein godt tima spøk 😁 (blant anna 😉)
Gjest antbug Skrevet 9. februar 2017 #16 Skrevet 9. februar 2017 Fine stunder med favorittmenneskene mine, musikk, å reise til steder jeg aldri har vært, naturopplevelser, våren og til tider jobben min.
Gjest rayon de soleil Skrevet 24. april 2017 #17 Skrevet 24. april 2017 På 4.2.2017 den 14.06, Chauve-Souris skrev: Jeg ble glad av denne posten Den får deg nok til å føle deg mer "normal" antar jeg, jo da det finnes andre der ute som deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå