AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 bare fem pls:) Anonymkode: 2a1b3...de6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 5 minutter siden, Beatbox skrev: Blir det flytting dette året? Ut ifra kortene så synes jeg ikke det ser helt sånn ut. Det ser ut som det er en mann her som ikke helt tar ansvar. Han må vokse opp. Anonymkode: 2a1b3...de6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #6 Skrevet 4. februar 2017 vil jeg noen gang bli lykkelig? slippe å være så deprimert hele tiden? Anonymkode: e9995...278
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #7 Skrevet 4. februar 2017 2 minutter siden, Sulfina skrev: Går det bra til mandag? Det er vanskelig å si om det ordner seg på mandag, men du skal huske på å være vennlig? Husk at vennlighet ikke er en svakhet. Vennlighet er å være sterk. Og så feirer du til slutt. Men som sagt, usikker på om du feirer på mandag. Anonymkode: 2a1b3...de6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #8 Skrevet 4. februar 2017 1 minutt siden, Storekommode skrev: Hvordan ser den neste måneden ut? Følelser som renner over og en kreativ mann, og så sånne "drømmende" symboler. Er du forelsket? Anonymkode: 2a1b3...de6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #9 Skrevet 4. februar 2017 Får jeg mannen jeg dater nå? Anonymkode: 48dfd...bc7
dillyduzit Skrevet 4. februar 2017 #10 Skrevet 4. februar 2017 (endret) Hvordan ser jobbutsiktene mine ut? nevermind, der slo visst en meg i forkjøpet. Endret 4. februar 2017 av dillyduzit
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #11 Skrevet 4. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: vil jeg noen gang bli lykkelig? slippe å være så deprimert hele tiden? Anonymkode: e9995...278 sliter du med å forholde deg til hva alle andre tenker? Så ikke gjør det. La de synes det de vil. Man kan ikke forandre andre og det de velger å tenke om deg. Og ja, du blir sterkere med tid, men ikke vær redd for å få hjelp med det. Om du er deprimert så synes jeg du skal snakke med din lege.. Anonymkode: 2a1b3...de6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #12 Skrevet 4. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får jeg mannen jeg dater nå? Anonymkode: 48dfd...bc7 Hva skal jeg si? Jeg kan ikke si ja eller nei, fordi kansje det påvirker ditt valg. Du får han om du velger han! Velg å knytte til deg folk som gjør og vil deg godt Anonymkode: 2a1b3...de6
Storekommode Skrevet 4. februar 2017 #13 Skrevet 4. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følelser som renner over og en kreativ mann, og så sånne "drømmende" symboler. Er du forelsket? Anonymkode: 2a1b3...de6 Haha, herlig! Skal besøke han jeg (nesten) er kjæreste med noen uker nå, så det passet vel bra Det ser lyst ut da?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #14 Skrevet 4. februar 2017 3 minutter siden, dillyduzit skrev: Hvordan ser jobbutsiktene mine ut? nevermind, der slo visst en meg i forkjøpet. Virker som du får en jobb til sommeren? Anonymkode: 2a1b3...de6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #15 Skrevet 4. februar 2017 Akkurat nå, Storekommode skrev: Haha, herlig! Skal besøke han jeg (nesten) er kjæreste med noen uker nå, så det passet vel bra Det ser lyst ut da? ja, en sånn kreativ mann ( stave knekt ) er fine folk! Anonymkode: 2a1b3...de6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #16 Skrevet 4. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: sliter du med å forholde deg til hva alle andre tenker? Så ikke gjør det. La de synes det de vil. Man kan ikke forandre andre og det de velger å tenke om deg. Og ja, du blir sterkere med tid, men ikke vær redd for å få hjelp med det. Om du er deprimert så synes jeg du skal snakke med din lege.. Anonymkode: 2a1b3...de6 jeg går allerede til psykolog. men føler ikke det hjelper, går på antideprissiva også. er sykepleier så den medisinskebiten er under kontroll hehe. men føler aldri jeg blir lykkelig, føler meg kravstor og matrealistisk, jeg er en person jeg ikke ønsker å være og klarer ikke endre det. har bare lyst å vinne store summer i lotto, så jeg kan kjøpe meg litt lykke, jeg ønsker bare en gang at noen kan være misunnelig på meg, at jeg har noe andre vil ha. Kommer det noen gang til å skje? Anonymkode: e9995...278
Gjest Beatbox Skrevet 4. februar 2017 #17 Skrevet 4. februar 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ut ifra kortene så synes jeg ikke det ser helt sånn ut. Det ser ut som det er en mann her som ikke helt tar ansvar. Han må vokse opp. Anonymkode: 2a1b3...de6 Yeah..I wish
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #18 Skrevet 4. februar 2017 Kommer jeg og kjæresten til å flyte sammen? Og eventuelt når? Anonymkode: c3860...aa5
Gjest O.G. Skrevet 4. februar 2017 #19 Skrevet 4. februar 2017 Elendig spåing, du må jo vise kortet du trekker.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #20 Skrevet 4. februar 2017 1 minutt siden, O.G. skrev: Elendig spåing, du må jo vise kortet du trekker. Du altså Anonymkode: 2a1b3...de6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå