AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Hei! Jeg vurderer å studere farmasi ved HiOA til høsten. Det dumme er at jeg har vært syk noen år og jeg er derfor usikker på i hvilken stand jeg er til å studere. Jeg har forsøkt meg litt på noen fag til nå, noe har gått, noe har ikke gått. Noen som studerer farmasi her og kan si noe om hvor krevende studiet er? Er det lange dager, vanskelig stoff, mye pugg osv? Hvordan er progresjonsreglene? Må man komme gjennom alt til riktig tid? Setter veldig pris på svar! Anonymkode: d6472...23b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Det er åpen dag på hioa 9. Mars, du kan spørre de der? Evt studieveileder for farmasi? Anonymkode: a502a...91d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Ja, takk! Var usikker på når åpen dag var, så kan dra dit! Ellers har jeg fått et ganske dårlig "svar" fra en studieveileder allerede, men kan kanskje spørre en annen... Noen fler med erfaringer/råd? Anonymkode: d6472...23b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå