Gjest Thelma_A Skrevet 8. desember 2004 #1 Skrevet 8. desember 2004 Har hatt noen inlnegg her i løpet av året hvor jeg har fortalt om mitt problem i ekteskapet pga. at min mann hadde et fohold en kollega. han og jeg ble etterhvert separerert......... enda så sørger jeg veldig. Var i utlandet nettopp og treff en deilig fyrl. Han er samboer. Jeg forstår ikke hvorfor jeg innvollverer meg ??? Hjelp meg å forstå dette jenter. Har alltid hatt imot slike ting. Spesielt etter at min mann var utro. Han sender meg masse meldinger og sier at han vil forlate sin samboer...........klassisk. ??
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 8. desember 2004 #2 Skrevet 8. desember 2004 Du kjenner da ikke henne så er det så farlig? Jeg mener, hvis du trenger en "trøstekar" etter skilsmissen så syns jeg ikke det er noe galt i det Men hvis du ikke vil ha noe dype følelser for denne karen så ville jeg trukket meg.
Gjest gjest 0 Skrevet 8. desember 2004 #3 Skrevet 8. desember 2004 Når du vet hvor hardt dette sårer så synes jeg du burde ligge unna! De som mener at det ikke er deres problem at de har et forhold til en gift/opptatt mann er selvopptatte egoister som ikke aner hva empati er for noe... :evil: Jeg har aldri vært utro og aldri har noen vært utro mot meg heller, og slik vil jeg at det skal fortsette! Pam
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #4 Skrevet 8. desember 2004 Jeg ville gitt beskjed til denne deilige mannen at han kan kontakte meg igjen når hans nåværende forhold er avsluttet. Så kan dere deretter bli bedre kjent og eventuelt utvikle et kjærlighetsforhold. Dette blir hans valg og ansvar ene og alene. Hilsen Ella
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #5 Skrevet 9. desember 2004 Enig med Pam og Ella. Kom deg unna utroskap!
Gullhår Skrevet 9. desember 2004 #6 Skrevet 9. desember 2004 Man kan vel aldri bestemme over følelsene sine, men man kan bestemme over handlingene sine. Du vet hvor mye dette smerter. Ønsker du virkelig andre så vondt?
Gjest Thelma_A Skrevet 9. desember 2004 #7 Skrevet 9. desember 2004 Dere har helt rett. Jeg hadde egentlig ikke forventet noe annet. Var vel bare litt sårbar og falt for sjarm. Har sendt han en melding i kveld å forklart at jeg ikke vil være med på å ødelegge et forhold og derfor ikke ønsker mer kontakt. Han har foreløbig ikke svart.
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #8 Skrevet 10. desember 2004 Tøft gjort! Det er ikke alle som fikser å gjøre det... Gratulerer!
LilleBille Skrevet 10. desember 2004 #9 Skrevet 10. desember 2004 Man kan vel aldri bestemme over følelsene sine, men man kan bestemme over handlingene sine. Enig i dette .. Vi har alle valg .. og må leve med de valgene vi tar - og de konsekvensene det har for oss selv og mennesker rundt oss. Synes du gjorde det eneste riktige - selv om det sikkert var veldig tøft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå