AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Har allerede kjøpt par gaver på forskudd (klær), og skal gi noe til selve dagen. Foreldrene har tipset meg om å gi en bok, men ikke om hvilke. Barnet har mange bøker, sang- og norskeeventyrbøker, Gogo, lydbøker osv. Jeg er bestemor og dette er mitt første barnebarn. Kan ikke gi noe dyrere enn 3-400 kroner. Noen tips? Anonymkode: f31b7...839
Millimani Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Pekebok Ark bokhandel har pekebøker med lyder (av/på-knapp på siste side i boka). Trykk på et mykere punkt på sidene så kommer lyden. Nevøen min fikk nylig en slik bok, og han fryder seg ved lyden av det som er i boka. Spesielt telefon, brannbil og elefant
Snabeltann Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 En gummiball! Sikker vinner -får aldri nok baller. Liten nok til at barnet kan kaste og rulle den med begge hender. Kjempegøy og leke som ikke går ødelagt med en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Bok i stoff. En ettåring eter på ting og river i sidene, så en vaskbar pekebok i stoff er ideell. Kjøp for all del ikke en klaffebok; unger river av klaffene med en gang de får tak i dem. Anonymkode: 50476...5fb 1
Amarone Skrevet 4. februar 2017 #5 Skrevet 4. februar 2017 Pekebok med dyr, diverse biler/maskiner, matvarer eller andre ting fra barnets dagligliv. Klosser, stableesker, puttekasse, draleker som dyr/ tog, barnebestikk som tåler vaskemaskin...
Blikkboks Skrevet 4. februar 2017 #6 Skrevet 4. februar 2017 Peikebøker er topp! Duplo er også ein sikker vinnar.
ablaze Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Stableklosser, knottepuslespill, noe hvor en putter former oppi riktig hull, leke en trykker på knapper, vrir på noe +++ det er mulig at barnet ikke er stor nok enda, men alle disse lekene blir aktuelle ila et par måneder
Brøleapen Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 Min 1 åring elsket gyngehesten (elgen) hun fikk av bestemor. Koster ca 300,- på IKEA 😊 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 Datteren min på 1 år er også veldig glad i pekebøker. Vi har en med dyr på bondegård og den har vi bladd i 1 million ganger føles det som. Anonymkode: 34024...c77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå