Gå til innhold

Bursdagsgave til en ettåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har allerede kjøpt par gaver på forskudd (klær), og skal gi noe til selve dagen. Foreldrene har tipset meg om å gi en bok, men ikke om hvilke. Barnet har mange bøker, sang- og norskeeventyrbøker, Gogo, lydbøker osv.

Jeg er bestemor og dette er mitt første barnebarn. Kan ikke gi noe dyrere enn 3-400 kroner. Noen tips?

Anonymkode: f31b7...839

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pekebok :) Ark bokhandel har pekebøker med lyder (av/på-knapp på siste side i boka). Trykk på et mykere punkt på sidene så kommer lyden. Nevøen min fikk nylig en slik bok, og han fryder seg ved lyden av det som er i boka. Spesielt telefon, brannbil og elefant :) 

Skrevet

En gummiball! Sikker vinner -får aldri nok baller. Liten nok til at barnet kan kaste og rulle den med begge hender. Kjempegøy og leke som ikke går ødelagt med en gang.

• Liker 1
Skrevet

Bok i stoff. En ettåring eter på ting og river i sidene, så en vaskbar pekebok i stoff er ideell. Kjøp for all del ikke en klaffebok; unger river av klaffene med en gang de får tak i dem.

Anonymkode: 50476...5fb

• Liker 1
Skrevet

Pekebok med dyr, diverse biler/maskiner, matvarer eller andre ting fra barnets dagligliv. Klosser, stableesker, puttekasse, draleker som dyr/ tog, barnebestikk som tåler vaskemaskin... 

Skrevet

Peikebøker er topp! Duplo er også ein sikker vinnar. 

Skrevet

Stableklosser, knottepuslespill, noe hvor en putter former oppi riktig hull, leke en trykker på knapper, vrir på noe +++ 

det er mulig at barnet ikke er stor nok enda, men alle disse lekene blir aktuelle ila et par måneder

Skrevet

Min 1 åring elsket gyngehesten (elgen) hun fikk av bestemor. Koster ca 300,- på IKEA 😊

• Liker 1
Skrevet

Datteren min på 1 år er også veldig glad i pekebøker. Vi har en med dyr på bondegård og den har vi bladd i 1 million ganger føles det som.

Anonymkode: 34024...c77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...