Gjest Spock Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Heisann Håper noen her inne har noen gode ideer! For jeg begynner å gå tom nå. Vi har en 5 år gammel hannkatt som er sterilisert. I begynnelsen av september tok vi over en 5 år gammel pusejente som ingen ville ha ( som også er sterilisert). I begynnelsen hadde vi to doer og alt gikk fint. Så begynte de å bare bruke den ene doen begge to, så jeg tok bort den minste doen som hadde stått på badet. Men etter et par uker, så begynte hunnkatten å gjøre fra seg inne på badegulvet (Hun tisset ihvertfall i sluket, men irriterende allikevel). Prøvde å sette opp den minste doen på badet igjen, og hun brukte den. Problemet mitt er at hannkatten på død og liv skal bruke samme do som henne. Med engang hun har vært på do, så MÅ han oppi og tisse (er bare et par dråper liksom). Og da vil ikke hun bruke den doen heller. Har prøvd å hive han ut fra den doen og vise han til den andre, men enten er han dum eller veldig sta... Noen tips? :D
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Sånn er det med katter. Er du flink nok til å rense doene hver dag? Anonymkode: ba11f...3d2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Slik er det ofte med to katter. Noen vil ha egen do, andre vil markere, enkelte skifter mening annenhver uke Ha to gode doer. La de gå der de vil. Og rens doene hver dag. Er alt harmonisk kan man forsøke å fjerne en do. Hos oss hjalp det mye at jeg skiftet til den største doen jeg fant. Anonymkode: 3c9c2...197
Brimi Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Prøve en do til? Det sies jo at man skal ha en ekstra do
Alenia Skrevet 4. februar 2017 #5 Skrevet 4. februar 2017 Jeg har 3 katter og må ha 2 doer for å unngå uhell.. men de kan godt dele på doene. Nå har de en do de tisser i, og en do de bæsjer i 🙈
Gjest Spock Skrevet 4. februar 2017 #6 Skrevet 4. februar 2017 Har to doer som blir renset hver dag, bare så irriterende at den ene ikke tolererer at den andre er oppi den hun bruker, så da tisser hun liksomgodt på gulvet 😂 Vet ikke om jeg får plass til en do til, bor i en leilighet så har ikke verdens største plass heller
KaDust Skrevet 4. februar 2017 #7 Skrevet 4. februar 2017 Har doene overhus? Hos oss hjalp det at en av doene hadde det, og den andre ikke. Den ene pusen foretrekker overhus, mens den andre foretrekker uten overhus.
Gjest Spock Skrevet 4. februar 2017 #8 Skrevet 4. februar 2017 Ene er en sånn stor do med overhus, luke og filter. Full pakke 😂 Den andre er bare en enkel do uten overhus
Tvist Skrevet 4. februar 2017 #9 Skrevet 4. februar 2017 Det sies at man skal ha 1 do mer enn antall katter dvs 2 katter = 3 doer. Du kan jo teste det om du har plass.Jeg har bare en do til to katter, men den ene katten går på do ute.
Gjest Spock Skrevet 4. februar 2017 #10 Skrevet 4. februar 2017 Skulle gjerne hatt en do til, men bor i en leilighet og har ikke så mange flere steder å sette kattedoene på. Den skal jo helst ikke stå ved matplassen dems heller:/
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #11 Skrevet 4. februar 2017 Ordne en do som kun hokatten kommer inn i? Eks halsbånd som registrerer at ho kan gå inn i doen(sånn som finnes på katteluker. Vet ikke om det er mulig på kattedo da. Anonymkode: a4ae4...bea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå