Gå til innhold

Grrrr! 70s show er sykt irriterende!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen andre enn meg som hater denne dumme serien? 

Den oser av billig-tv. All filmingen foregår i den dystre kjelleren eller kjøkkenet.

Elendig skuespill. Særlig Mila Kunis som tar tydelige pauser innimellom. Er det for å huske replikken sin? Kun Ashton Ktcher er LITT naturlig foran kamera.

Alt handler om sex! Det er ikke lenge siden jeg var på den alderen og vi var vel ikke så sex-fiksert?? Livet handlet om andre ting også, som venner, skole, familie, mote, musikk osv osv. Ikke bare sex!

Den evige forherligelsen av narkotika! Alle narkomane starter sin karriere med hasj. Hvorfor er det ingen som reagerer på all hasj-bruken i serien? Jeg har snakket med flere i min foreldre generasjon. Ikke alle røykte hasj på 70-tallet! De fleste gjorde det faktis ikke!

Anonymkode: 73454...523

Åh jeg likte den serien veldig godt før! 

Den handler om sex, skole, kjærester, familie , musikk, venner osv. 

De forherliger ikne narkotinga. De framstilles som dumme etter hasjbruken. Og han jeg ikke husker navnet på med det lange håret framstilles også som helt ute på jordet og er ikke med i det hele tatt. 

Lenge siden jeg har sett den nå da. 

Anonymkode: 1a4f7...7aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh jeg likte den serien veldig godt før! 

Den handler om sex, skole, kjærester, familie , musikk, venner osv. 

De forherliger ikne narkotinga. De framstilles som dumme etter hasjbruken. Og han jeg ikke husker navnet på med det lange håret framstilles også som helt ute på jordet og er ikke med i det hele tatt. 

Lenge siden jeg har sett den nå da. 

Han her?

IMG_6846.JPG

Anonymkode: 489ac...703

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater det programmet og ser det ikke. Kanskje et tips til de som hater programmet, men allikevel velger å følge med på dette for å ha noe å irritere seg over

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns serien er morsom jeg. Men trodde vel de røyka pot, som er langt mer vanlig i USA enn i Norge. Her på berget er det hasj som gjelder.

Anonymkode: 57e85...7ae

Er ikke hasj og pot det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo veldig mange hjernedøde idioter, som følger med på alt mulig tull og fjas.

Anonymkode: 0e5ad...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Nei, pot er grønt. Mye morsommere også.

Anonymkode: b1b02...8fe

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elseby13

Er ikke hasj, pot, weed, marijuana, gress, cannabis osv samme dritten da?

Og, nei, ressurssterke mennesker sitter IKKE og røyker i huset sitt. 

Endret av Elseby13
Edit skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg virkelig hater That 70s show. Jeg liker ikke sitcoms generelt, men dette er den verste. Jeg liker feks idéen om The Big Bang Theory, men klarer ikke se på det fordi det blir for sitcom. Jeg ser heller Paradise Hotel enn That 70s show, og jeg FORAKTER Paradise Hotel. Jeg klarer ikke forstå at noen synes den serien er morsom.

Anonymkode: b52df...844

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle narkomane starter sin karriere med hasj.

Alle starter sin karriere med vann, faktisk. Ikke alle som er narkomane har vært gjennom hasj først, men 100% av dem har drukket vann.

Korrelasjon og kausalitet er forvirrende greier, skjønner jeg.

Endret av jabx
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Nei. Marihuana og hasj er ikke det samme. 

Anonymkode: 57e85...7ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han her?

IMG_6846.JPG

Anonymkode: 489ac...703

Jepp! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Kommer fra Cannabis begge deler, men pot eller marihuana er grønt og mer gressaktig mens hasj er brunt og ser ut som en klump. Man blir høy av pot og stein av hasj

Anonymkode: 783a4...ea3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man blir høy av pot og stein av hasj

Anonymkode: 783a4...ea3

Nei. Om man man blir stein eller høy har med om pot'en, eller hasjen, kommer fra en indica eller sativa plante. Veldig mange som tror det du skrev dog. :)

Anonymkode: 60835...b7e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jabx skrev:

Alle starter sin karriere med vann, faktisk. Ikke alle som er narkomane har vært gjennom hasj først, men 100% av dem har drukket vann.

Korrelasjon og kausalitet er forvirrende greier, skjønner jeg.

Ta denne diskusjonen i en egen tråd takk

Anonymkode: 8da03...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissEhrmann

Den serien er en av mine favoritter. Har sikkert sett alle episodene 4-5 ganger, men like morsomt hver gang. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i det. Hadde det ikke vært for lattergreia, hadde man ikke visst når man skulle "le". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elendig skuespill. Særlig Mila Kunis som tar tydelige pauser innimellom. Er det for å huske replikken sin? 

Nå får det være nok! Mila Kunis er en hederskvinne!

Anonymkode: 6f90b...808

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen andre enn meg som hater denne dumme serien? 

Den oser av billig-tv. All filmingen foregår i den dystre kjelleren eller kjøkkenet.

Elendig skuespill. Særlig Mila Kunis som tar tydelige pauser innimellom. Er det for å huske replikken sin? Kun Ashton Ktcher er LITT naturlig foran kamera.

Alt handler om sex! Det er ikke lenge siden jeg var på den alderen og vi var vel ikke så sex-fiksert?? Livet handlet om andre ting også, som venner, skole, familie, mote, musikk osv osv. Ikke bare sex!

Den evige forherligelsen av narkotika! Alle narkomane starter sin karriere med hasj. Hvorfor er det ingen som reagerer på all hasj-bruken i serien? Jeg har snakket med flere i min foreldre generasjon. Ikke alle røykte hasj på 70-tallet! De fleste gjorde det faktis ikke!

Jeg elsker den serien! 25 år selv. Husk på at mila kunis begynte i den serien som 14 åring, mulig ganske uerfaren der eller bare sånn de valgte å lage den.

Du ser i serien at de ikke er av de popluære, så du skjønner jo da at nei alle drev ikke med hasj. 

Jeg ser ikke den delen at det kun habdler om sex jeg altså..

Anonymkode: 126c5...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du, TS? 

Jeg var tenåring på 70-tallet (i en av Norges største byer), og det var mye sex, mye "tjall" - og mange fæle akrylgensere. Når vi ikke hadde fæle akrylgensere, gikk vi i topper/tunika av indisk bomull med broderier. Hårfrisyrene var et kapittel for seg. Jeg hadde mest såkalt "løvemanke". Og knallblå øyenskygge. Og vi hadde lysfat. Herregud, vi oppfant lysfat! Messingfat med mange kubbelys, mesteparten oransje. Og vinflasker med vanlige stearinlys, der poenget var å la stearinen dryppe ned langs flasken. Og fiskegarn festet i taket. 

For meg er serien et morsomt tilbakeblikk. Ikke alt er sånn som det var i Norge på den tiden. Men nok til at jeg kjenner igjen mye. 

Anonymkode: 3d0dc...a11

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...