AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Del Skrevet 4. februar 2017 Er det noen andre enn meg som hater denne dumme serien? Den oser av billig-tv. All filmingen foregår i den dystre kjelleren eller kjøkkenet. Elendig skuespill. Særlig Mila Kunis som tar tydelige pauser innimellom. Er det for å huske replikken sin? Kun Ashton Ktcher er LITT naturlig foran kamera. Alt handler om sex! Det er ikke lenge siden jeg var på den alderen og vi var vel ikke så sex-fiksert?? Livet handlet om andre ting også, som venner, skole, familie, mote, musikk osv osv. Ikke bare sex! Den evige forherligelsen av narkotika! Alle narkomane starter sin karriere med hasj. Hvorfor er det ingen som reagerer på all hasj-bruken i serien? Jeg har snakket med flere i min foreldre generasjon. Ikke alle røykte hasj på 70-tallet! De fleste gjorde det faktis ikke! Anonymkode: 73454...523 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Del Skrevet 4. februar 2017 Hvis den serien irriterer deg sånn så la vær å se på den serien da vel Anonymkode: a77b6...36f 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Del Skrevet 4. februar 2017 Søppel-TV på sitt beste. Eller verst da? Jeg har aldri giddet å følge med på dette tullet... Anonymkode: 0e5ad...c81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 4. februar 2017 #4 Del Skrevet 4. februar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen andre enn meg som hater denne dumme serien? Den oser av billig-tv. All filmingen foregår i den dystre kjelleren eller kjøkkenet. Elendig skuespill. Særlig Mila Kunis som tar tydelige pauser innimellom. Er det for å huske replikken sin? Kun Ashton Ktcher er LITT naturlig foran kamera. Alt handler om sex! Det er ikke lenge siden jeg var på den alderen og vi var vel ikke så sex-fiksert?? Livet handlet om andre ting også, som venner, skole, familie, mote, musikk osv osv. Ikke bare sex! Den evige forherligelsen av narkotika! Alle narkomane starter sin karriere med hasj. Hvorfor er det ingen som reagerer på all hasj-bruken i serien? Jeg har snakket med flere i min foreldre generasjon. Ikke alle røykte hasj på 70-tallet! De fleste gjorde det faktis ikke! Anonymkode: 73454...523 Om du ikke liker det så se noe annet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #5 Del Skrevet 4. februar 2017 Enig i alt du sier, TS. Dystre miljø, grelle farger, og forherligelse av narkotika. Irriterende karakterer. Nei takk. Anonymkode: 4ec4e...bd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #6 Del Skrevet 4. februar 2017 Det er ikke et program for den konservative typen, og prøver heller ikke å være det. Og forherligelse av narkotika? De fremstiller ikke akkurat stonere som ambisiøse og intelligente mennesker Anonymkode: ac5d4...9e6 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 4. februar 2017 #7 Del Skrevet 4. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i alt du sier, TS. Dystre miljø, grelle farger, og forherligelse av narkotika. Irriterende karakterer. Nei takk. Anonymkode: 4ec4e...bd2 Mange serier har irriterende karakterer, men 70s show tar kaka. Ville noen virkelig ha giddet å ha Hyde eller Jackie som venner ? De er jo så usympatiske. Men kanskje det er hele poenget, ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 4. februar 2017 #8 Del Skrevet 4. februar 2017 Dette er jo en karikatur av livet i "Suburbia" i USA på 70-tallet og av tv-serier på 70-tallet, ikke en dokumentar om det norske 70-tallet. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 4. februar 2017 #9 Del Skrevet 4. februar 2017 10 minutter siden, asterix skrev: Dette er jo en karikatur av livet i "Suburbia" i USA på 70-tallet og av tv-serier på 70-tallet, ikke en dokumentar om det norske 70-tallet. Jeg bodde ett år i Wisconsin i 92. Jeg var 19 år og kjente overhodet ikke noen som røykte hasj. Og når det gjaldt sex så var folk myyye strengere enn her i Norge. Vertsfamilien min var veldig nøye på at jeg ikke hang med gutter om kvelden. Mange snakket om å vente til ekteskapet. Det er jo selvfølgelig veldig mye mormonere der. Likevel tviler jeg på at Wisconsin var så veldig annerledes på 70-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 4. februar 2017 #10 Del Skrevet 4. februar 2017 70-tallet var faktisk veldig annerledes enn 90-tallet, både i USA og her hjemme. Og en karikatur av hvordan livet var vil jo bli enda mer annerledes. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #11 Del Skrevet 4. februar 2017 12 minutter siden, Elseby13 skrev: Jeg bodde ett år i Wisconsin i 92. Jeg var 19 år og kjente overhodet ikke noen som røykte hasj. Og når det gjaldt sex så var folk myyye strengere enn her i Norge. Vertsfamilien min var veldig nøye på at jeg ikke hang med gutter om kvelden. Mange snakket om å vente til ekteskapet. Det er jo selvfølgelig veldig mye mormonere der. Likevel tviler jeg på at Wisconsin var så veldig annerledes på 70-tallet. 70 tallet ikke 90 tallet! Anonymkode: 489ac...703 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #12 Del Skrevet 4. februar 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle narkomane starter sin karriere med hasj. Ja, klart de gjør. Anonymkode: 54d31...66b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. februar 2017 #13 Del Skrevet 4. februar 2017 Så slutt å se på den serien, da vel...Er vel ingen som tvinger deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #14 Del Skrevet 4. februar 2017 Med tanke på hvor mange sesonger det ble laget, så er det jo tydelig at den vr populær i USA, og siden den fortsatt blir sendt her, så er det nok en del som liker den her i Norge også. Så selv om du synes den er teit og kjedelig, så er det andre som liker den. Akkurat som alle andre program. Jeg klarer ikke norske program, spesielt de dårlige talk show-lignende greiene eller reality med de samme å-kjendisene hver gang. Men jeg svitsjer da bare over på noe anney. Anonymkode: e7166...9a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 4. februar 2017 #15 Del Skrevet 4. februar 2017 Liker serien kjempegodt jeg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #16 Del Skrevet 4. februar 2017 Som asterix skriver så er jo dette a) en karikatur, b) fra USA. Hasj er faktisk ganske utbredt i USA blant unge, det er ikke unormalt å teste i tenårene og på college. Det har ikke stempelet det har her i Norge hvor det mest foregår i "belastede" miljøer. Anonymkode: 87da0...cf2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #17 Del Skrevet 4. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som asterix skriver så er jo dette a) en karikatur, b) fra USA. Hasj er faktisk ganske utbredt i USA blant unge, det er ikke unormalt å teste i tenårene og på college. Det har ikke stempelet det har her i Norge hvor det mest foregår i "belastede" miljøer. Anonymkode: 87da0...cf2 Det er ganske lenge siden hasj stort sett var en greie i belastede miljøer her i Norge. Anonymkode: ac5d4...9e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 4. februar 2017 #18 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Du kan jo begynne å se på Visjon Norge da, TS! De ha sikkert mer din type TV-program Endret 4. februar 2017 av Doge 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #19 Del Skrevet 4. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ganske lenge siden hasj stort sett var en greie i belastede miljøer her i Norge. Anonymkode: ac5d4...9e6 Joda, men i "allment" syn er det litt slik, selv om ressurssterke mennesker røyker hjemme. Det er i hvert fall ikke noe man offentlig vedkjenner seg. Anonymkode: 87da0...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #20 Del Skrevet 4. februar 2017 Syns serien er morsom jeg. Men trodde vel de røyka pot, som er langt mer vanlig i USA enn i Norge. Her på berget er det hasj som gjelder. Anonymkode: 57e85...7ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå