AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Del Skrevet 4. februar 2017 Hei! Jeg har skrevet innleggene over før. I de innleggene der har jeg fortalt om familieproblemer osv, og at jeg ikke har det bra. De 2 hobbyene mine (hest og løping/friidrett) har vært "redningen" min. Pga. skole kuttet jeg friidrett ut, men jeg savner det fryktelig. Samtidig er jeg redd for at om jeg begynner med friidrett igjen, om jeg kommer til å savne hest og ridning like mye som jeg nå savner løping. Og - selv om jeg har prioritert hest (6 dager i uken ca.) har jeg løpt rundt 2 ganger i uken. Så har ikke kuttet noen ting helt ut. Men jeg har et stort stort tomrom i hjertet mitt, og jeg vet ikke om det er pga friidrett eller ikke Men.. Jeg tenker sånn på om det var feil å kutte ut friidrett og "talentet" mitt. Om det hadde vært best å fokusert på trening og løping mens jeg var ung, og fått hester når jeg var ferdig med løping når jeg blir eldre. For man blir jo ikke for gammel for hest. Jeg holder på med hest og har ridd i 11 år. Turridning og hobby. Friidrett/løping var jeg veldig flink i og jeg kunne kanskje hevdet meg hvertfall her i Norge. Holdt på med det i 1.5 år ca. Likte motbakkeløp også Kan noen hjelpe meg med råd? Hva tror dere gjør meg mest lykkelig? (selv om dere ikke kjenner meg). Anonymkode: f7cc3...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Del Skrevet 4. februar 2017 Velg friidrett. Det er som du selv sier, hest vil aldri være for sent. Friidrett har du bare mulighet til nå. Dette faktumet bør veie så tungt at at valget egentlig sier seg selv. Anonymkode: 37674...ef5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 4. februar 2017 #3 Del Skrevet 4. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Velg friidrett. Det er som du selv sier, hest vil aldri være for sent. Friidrett har du bare mulighet til nå. Dette faktumet bør veie så tungt at at valget egentlig sier seg selv. Anonymkode: 37674...ef5 Dette! Og Ts, du har jo i grunn satt ord på dette selv, utnytt talentet mens du kan, og nyt hest senere! Da får du ja takk begge deler, uten å måtte angre i etterkant! Lykke til, jeg tror det er dette som vil gjøre deg mest lykkelig! (Som du spurte om, uten at jeg kjenner deg) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Del Skrevet 4. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Velg friidrett. Det er som du selv sier, hest vil aldri være for sent. Friidrett har du bare mulighet til nå. Dette faktumet bør veie så tungt at at valget egentlig sier seg selv. Anonymkode: 37674...ef5 2 timer siden, Lykkehjerte skrev: Dette! Og Ts, du har jo i grunn satt ord på dette selv, utnytt talentet mens du kan, og nyt hest senere! Da får du ja takk begge deler, uten å måtte angre i etterkant! Lykke til, jeg tror det er dette som vil gjøre deg mest lykkelig! (Som du spurte om, uten at jeg kjenner deg) Tusen takk! Men, jeg har ikke løpt "ordentlig" på mer enn 6 måneder... Bare joggeturer her og der, og i løpet av disse 6 mnd. har jeg gjennomført intervaller kanskje 4-5 ganger.... Vet noen om hvor lang tid det tar for å komme tilbake igjen?? Er litt redd for å bli "avslørt" om jeg oppgir tider, men forskjellen på tid på 3000 m nå og før er 1.5 minutt..... Anonymkode: f7cc3...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #5 Del Skrevet 4. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: men forskjellen på tid på 3000 m nå og før er 1.5 minutt..... Anonymkode: f7cc3...195 Jeg mente 2 minutt... Anonymkode: f7cc3...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #6 Del Skrevet 4. februar 2017 Du skriver at du savner friidretten veldig, da synes jeg du skal ta den opp igjen, og heller kutte ned på hest, vertfallen periode. Så ser du etterhvert hvordan det blir, hvis du får det bedre sånn er det topp, hvis du savner hestene mer enn du savner friidretten nå, så blir du nødt til å prioritere omigjen. Men du trenger jo ikke slutte helt med hest? Det er langt mellom seks dager i uka og ingenting... Det går også ann å kombinere treningen, om ikke hver dag så noen dager i uka. Det er nemlig ingen som sier at du trenger å sitte oppå hesten for å ta den med på tur. Jeg tar min med på joggetur en gang eller to i uka, fordi jeg ikke har tid til å både jogge selv og ri på tur. Anonymkode: 32211...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 4. februar 2017 #7 Del Skrevet 4. februar 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har skrevet innleggene over før. I de innleggene der har jeg fortalt om familieproblemer osv, og at jeg ikke har det bra. De 2 hobbyene mine (hest og løping/friidrett) har vært "redningen" min. Pga. skole kuttet jeg friidrett ut, men jeg savner det fryktelig. Samtidig er jeg redd for at om jeg begynner med friidrett igjen, om jeg kommer til å savne hest og ridning like mye som jeg nå savner løping. Og - selv om jeg har prioritert hest (6 dager i uken ca.) har jeg løpt rundt 2 ganger i uken. Så har ikke kuttet noen ting helt ut. Men jeg har et stort stort tomrom i hjertet mitt, og jeg vet ikke om det er pga friidrett eller ikke Men.. Jeg tenker sånn på om det var feil å kutte ut friidrett og "talentet" mitt. Om det hadde vært best å fokusert på trening og løping mens jeg var ung, og fått hester når jeg var ferdig med løping når jeg blir eldre. For man blir jo ikke for gammel for hest. Jeg holder på med hest og har ridd i 11 år. Turridning og hobby. Friidrett/løping var jeg veldig flink i og jeg kunne kanskje hevdet meg hvertfall her i Norge. Holdt på med det i 1.5 år ca. Likte motbakkeløp også Kan noen hjelpe meg med råd? Hva tror dere gjør meg mest lykkelig? (selv om dere ikke kjenner meg). Anonymkode: f7cc3...195 Du får ny tid hver dag. Det er en menneskerett å ombestemme seg. Ta et valg - eller slå mynt og krone. Og etter en stund så savner du kanskje det andre - vel, da bytter du bare - eller ikke. Man tar mange valg gjennom livet, og ombestemmer seg mange ganger - det er helt greit og helt vanlig. Ikke tenk så mye - go with the flow. Du har to gode alternativ - du kan ikke tape om du velger et av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå