Gjest Hel Skrevet 7. desember 2004 #1 Skrevet 7. desember 2004 Sitter i USA for øyeblikket og har ikke mye med penger akkurat nå. Men blokka vi bor i holder en liten konkurranse 10. desember om beste dekorerte dør. Første premie er 100 dollar av januars leie. Vi synes det var en morsom ide men ingen av oss er særlig kreative. Er det noen her som kan hjelpe oss med artige ideer til dør-dekorasjon? :D
Arkana Skrevet 8. desember 2004 #2 Skrevet 8. desember 2004 En gang så jeg noen som hadde pakket døra i gavepapir, laget bånd og sløyfe og et til/fra-kort hvor det stod "God jul, hilsen familien X". Det synes jeg var ganske fint.
Gjest Hel Skrevet 8. desember 2004 #3 Skrevet 8. desember 2004 Kjempefin ide! :D Flere forslag er velkomne.
wok Skrevet 8. desember 2004 #4 Skrevet 8. desember 2004 Bare bjørkegreiner (eller andre greiner, da), som buntes sammen. En bunt på hver side av døra, og så kan de krysses over døra. Ekstra fin hvis de sprayes med hvit spraymaling, så de ser frosta ut. Så kan du pynte med juletrelys, eller julekuler eller røde sløyfer eller bare la dem være som de er. Dette synes jeg er veldig fint, men vet ikke om det er amerikansk smak, da
Gjest Hel Skrevet 9. desember 2004 #5 Skrevet 9. desember 2004 Neei, det virker som 'alle' her pakker inn døra som en stor gave. Jeg som likte den ideen så godt. :-( Må finne på noe annet. Er det flere som har noen ideer?
Saeria Skrevet 9. desember 2004 #6 Skrevet 9. desember 2004 Hva med å feste granbarkvister rundt hele døra, stikke noen store kongler inn i, dekorere et ark med en mørk stjernehimmel og hvit snø, henge det opp inni granrammen og lage en "vindusrute" rundt? Bare en tanke.
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2004 #7 Skrevet 10. desember 2004 En venninne av meg har laget en juleuro av en metall-kleshenger. Det ble orginalt og fint.
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2004 #8 Skrevet 10. desember 2004 Jeg vet ikke, men hvis mange har overdådige dører, ville deres kanskje skille seg ut hvis dere satset på noe enkelt, foresten?
søndagsengel? Skrevet 10. desember 2004 #9 Skrevet 10. desember 2004 Det er jo 10. desember i dag, det blir spennende å høre hva dere endte opp med!! :-)
Gjest Hel Skrevet 10. desember 2004 #10 Skrevet 10. desember 2004 Vi dro til Walmart i går og rota rundt i to timer for å finne ting. Den første ideen vår var og lage et juletre med snø og dekorasjon (alt av papp og lignende) men det føltes ikke helt 'rett'. Så vi måtte legge tilbake ting flere ganger. Så foreslo jeg at vi lager en stor adventkalender men vi fant ut av det blir for vanskelig og. Så endte vi til slutt opp med juletre ideen med granbarkvister osv isteden for papp. Vi er ikke heeeelt ferdig ennå for det er noen store åpninger på døren som ser litt tomme ut men her er det så langt: http://img.photobucket.com/albums/v135/Boo...CF0005Large.jpg
søndagsengel? Skrevet 10. desember 2004 #14 Skrevet 10. desember 2004 Ja det var kjempestilig!! Kan tenke meg det er koselig å gå gjennom oppgangene i blokka di nå!!
lene24 Skrevet 10. desember 2004 #15 Skrevet 10. desember 2004 Kjempe lekkert!!!! Håper dere vinner da, skal krysse fingre og tær
Gjest Hel Skrevet 10. desember 2004 #16 Skrevet 10. desember 2004 Tusen takk, Lene og Madam! :D Det er det, søndagsengel! :-) Her er resultatet! Ble veldig fornøyd selv, vi var litt redde for at det skulle bli for mye men det ser fint ut synes jeg. http://img.photobucket.com/albums/v135/Boo...ck/IMG_0295.jpg
Saeria Skrevet 12. desember 2004 #18 Skrevet 12. desember 2004 Kjempestilig! :D Lykke til i konkurransen. Håper dere vinner.
Gjest Hel Skrevet 12. desember 2004 #19 Skrevet 12. desember 2004 Tusen takk, M og Saeria. :D Tror ikke de kommer til å kåre før til mandag så jeg venter i spenning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå