AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Men får ikke tak i han... Han la meg etter å ha pratet på tinder til på snapchat. Så var han treg her en dag å svare, tok en hel dag. Sa tlf var klikk. Ble for en uke siden enige om vi skulle møtes i morgen og ta et glass vin. Ikke enige om klokkeslett eller sted. Skrev til han istad på snap chat og spurte om han vil møte meg, men ingen svar.. bør vel bare drite i det da? Gidder ikke mase på tinder og? Æsj, så kjedelig... har ikke datet siden bruddet mitt før jul, så var litt spent da. Anonymkode: 124aa...ff7
KaDust Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Jeg hadde bare driti i det, og sagt meg storfornøyd med en kosekveld alene. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Så utrolig umodent!!! Hvor gammel er han? Jeg hadde ikke giddet. Anonymkode: e7b65...31d 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så utrolig umodent!!! Hvor gammel er han? Jeg hadde ikke giddet. Anonymkode: e7b65...31d Vi er begge 28. Hater singellivet og useriøse menn. Jaja, jeg skal heller drikke vin og spise middag med venninne! Dette gidder jeg ikke.. Anonymkode: 124aa...ff7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #5 Skrevet 4. februar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er begge 28. Hater singellivet og useriøse menn. Jaja, jeg skal heller drikke vin og spise middag med venninne! Dette gidder jeg ikke.. Anonymkode: 124aa...ff7 Føler med deg, jeg vurderer snart å bare forbli evig singel, det er så slitsomt å være på leit når det er så mange useriøse duster der ute. Høres koselig ut med middag og vin med venninne også da Anonymkode: e7b65...31d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #6 Skrevet 4. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler med deg, jeg vurderer snart å bare forbli evig singel, det er så slitsomt å være på leit når det er så mange useriøse duster der ute. Høres koselig ut med middag og vin med venninne også da Anonymkode: e7b65...31d Vi finner vel prinsen når vi minst forventer det?😂 Kjekt å ha det hyggelig med andre folk også da😊 Slipper å sitte alene i kveld da.. Anonymkode: 124aa...ff7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #7 Skrevet 4. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler med deg, jeg vurderer snart å bare forbli evig singel, det er så slitsomt å være på leit når det er så mange useriøse duster der ute. Høres koselig ut med middag og vin med venninne også da Anonymkode: e7b65...31d Han sendte mld og sa han er syk.. Anonymkode: 124aa...ff7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #8 Skrevet 4. februar 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi finner vel prinsen når vi minst forventer det?😂 Kjekt å ha det hyggelig med andre folk også da😊 Slipper å sitte alene i kveld da.. Anonymkode: 124aa...ff7 Det bruker å være sånn! Nå har mine to søstre funnet sine drømmeprinser, og de traff de tilfeldig via jobb og venner. Mens venninnene mine som har truffet sine ekser og kjærester via tinder ol hadde og har kjipe forhold med bare duster. Så jeg har mistet litt troen på nettdating nå, tror vi heller må satse på å møte drømmeprinsen vår in real life når timingen er riktig 😁 Anonymkode: e7b65...31d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #9 Skrevet 4. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sendte mld og sa han er syk.. Anonymkode: 124aa...ff7 Det kan jo være sant. Bare legg hele fyren på hylla inntil videre og si at han får ta kontakt når han er frisk og vil treffes. Så ser du jo fort da hva som er sant og ikke Anonymkode: e7b65...31d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #10 Skrevet 4. februar 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sendte mld og sa han er syk.. Anonymkode: 124aa...ff7 Jeg hadde svart med: 👍🏼 Anonymkode: 026c3...b16
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #11 Skrevet 4. februar 2017 Høres ut som min Tinderdate, hvor bor han? Sykt irriterende å bli møtt med 'jeg er syk', vanskelig å tro på men kan jo ikke akkurat si noe. Anonymkode: 2f5cb...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå