Gå til innhold

Hvor kjøper dere hverdagskjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned i vekt, og har lyst til å gå mer i kjoler. Hvor handler dere deres hverdagskjoler? Gjerne på nett. Bruker XL, så kan ikke handle på steder med små størrelser.

Og mens jeg lager en tråd på forumet her, jeg har visst kastet alle beltene som skal være i livet til kåpene mine, noen tips til hva jeg kan bruke isteden som blir fint? Eller om det selges slike belter løst noen sted?

Anonymkode: 5dc76...020

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zalando er min favoritt på nett! 

Ang belter, du kan jo prøve med et vanlig magebelte? Noen kåper/jakker har jo det. Ellers vet jeg ikke, er ikke så kreativ i klesveien. 

Skrevet

De fleste hverdagskjolene mine er fra Ganni. 

Anonymkode: 090ac...685

Skrevet

Etter at også jeg gikk ned mye i vekt har jeg endelig funnet gleden i å bruke kjoler. Jeg handler generelt i disse butikkene (som fører de fleste størrelser):

ASOS

Yours Clothing

Evans

Wallis

Dorothy Perkins

Next

New Look

Marks & Spencer

Monsoon

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips dere, det skal sjekkes ut :)

2 minutter siden, SPOCA skrev:

Etter at også jeg gikk ned mye i vekt har jeg endelig funnet gleden i å bruke kjoler. Jeg handler generelt i disse butikkene (som fører de fleste størrelser):

ASOS

Yours Clothing

Evans

Wallis

Dorothy Perkins

Next

New Look

Marks & Spencer

Monsoon

Sender alle disse til Norge? :)  Asos tok jeg meg en runde på igår, der var det masse fint!

TS

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips dere, det skal sjekkes ut :)

Sender alle disse til Norge? :)  Asos tok jeg meg en runde på igår, der var det masse fint!

TS

Ja, det gjør de. :) Handler mest hos Evans, Yours Clothing, Dorothy Perkins og ASOS. 
Forøvrig anbefaler jeg Modcloth også, men de sender fra USA og har veldig dyr frakt, men der har jeg handlet mange flotte kjoler. 

Et tips er forøvrig å søke etter klær fra Monsoon på ebay.co.uk. Der finner man mye fint, både brukt og nytt til en mye billigere penge. Monsoon har veldig mye flott, men dessverre er det egentlig litt for dyrt for min lommebok. ;) 

Endret av SPOCA
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...