Gå til innhold

Ville du datet en som jobbet på treningssenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått kontakt med en fyr som er danseinstruktør på et treningssenter. Han virker veldig trivelig og sånn. MEN. Jeg har en teori på at menn som jobber på treningssentre er litt ludrete. Hvertfall de som ser bra ut, de får sikkert nok av tilbud. Så hvorfor skulle jeg være bra nok for han? Og tenk om han har gonoré.. eller aids..

Kunne dere datet en slik mann? 

Anonymkode: db3b7...334

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ludrete?

Anonymkode: 22339...764

• Liker 8
Skrevet

Altså han må jo ikke være slutty selv om han jobber på treningisenter. Har selv jobbet på elixia en del år, helt vanlige folk der som ellers. Litt mye kroppsfokus innimellom, men sånn blir det jo. Mange ålrighte folk og :)

Selv om man til tider får mye oppmerksomhet++ av medlemmer så betyr jo ikke det at man sier ja til alle dates :)

Skrevet

Nei, er for feit og utrent.

Anonymkode: 6a75c...eec

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ludrete?

Anonymkode: 22339...764

Ja, det betyr det samme som billig. Horete. Tenker at sånne menn tømmer seg i alt og har masse sykdommer.. foreløpig har jeg møtt denne mannen 4 ganger men han virker veldig ivrig. Og han er veldig kjekk så jeg skjønner ikke hva han skal med meg til...

• Liker 3
Skrevet

Nei. Ser for meg at han er nazi på hjemmebane.

• Liker 3
Skrevet

Alle mennesker liker oppmerksomhet, men jeg tror ikke du kan korrelere hva de gjør med den med karrieren deres.

Jeg kunne datet en som jobbet på treningssenter dersom jeg syntes han virket som en kul, morsom og interessant person :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Så lenge han godtar at jeg ikke er like interessert i å henge på treningssenteret som han. Samt at han ikke er sånn som legger ut bilder av fysikken sin i sosiale medier hele tiden. Har inntrykk av at litt for mange treningssenterfolk gjør det.. 

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Nøste~ skrev:

Tenker du i forhold til trening og utseendefokus? Jeg forstår at det er forskjellige mennesker som jobber på slike treningssentre, han jeg har møtt er som sagt veldig hyggelig. Foreløpig har vi bare vært ute og spist, dratt på kino og sånt. Men jeg er litt redd for å ikke føle meg bra nok, fyren er jo dritkjekk og kunne sikkert fått hvem han ville. Så jeg fatter ikke hva han skal med meg.. og jeg vet jo ikke om han tømmer seg i alle damer han møter heller. Vil ikke være en av mange damer han leker seg med :( 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
1 minutt siden, Nøste~ skrev:

.... en danseinstruktør..? :klo: hvorfor det..? 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått kontakt med en fyr som er danseinstruktør på et treningssenter. Han virker veldig trivelig og sånn. MEN. Jeg har en teori på at menn som jobber på treningssentre er litt ludrete. Hvertfall de som ser bra ut, de får sikkert nok av tilbud. Så hvorfor skulle jeg være bra nok for han? Og tenk om han har gonoré.. eller aids..

Kunne dere datet en slik mann? 

Ja, jobber han på treningssenter har han helt sikkert aids.. :sprettoy:

Gjest Axl Rose
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, er for feit og utrent.

Anonymkode: 6a75c...eec

Passer jo perfekt da. Kan få deg mer trent ;) 

Jeg dater ei som jobber på treningssenter nå. Det er dame da, men alle mannfolk som jobber der er ikke drittsekker og utro akkurat.. Kommer ikke an på jobb om man er drittsekk/utro akkurat.  

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du i forhold til trening og utseendefokus? Jeg forstår at det er forskjellige mennesker som jobber på slike treningssentre, han jeg har møtt er som sagt veldig hyggelig. Foreløpig har vi bare vært ute og spist, dratt på kino og sånt. Men jeg er litt redd for å ikke føle meg bra nok, fyren er jo dritkjekk og kunne sikkert fått hvem han ville. Så jeg fatter ikke hva han skal med meg.. og jeg vet jo ikke om han tømmer seg i alle damer han møter heller. Vil ikke være en av mange damer han leker seg med :( 

Jepp, ser for meg dømmende blikk om man ikke trener nok eller strekker seg etter noe usunt.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

Passer jo perfekt da. Kan få deg mer trent ;) 

Jeg dater ei som jobber på treningssenter nå. Det er dame da, men alle mannfolk som jobber der er ikke drittsekker og utro akkurat.. Kommer ikke an på jobb om man er drittsekk/utro akkurat.  

Yrke har faktisk litt å si i forhold til dette. Alle kan være utro uansett selvsagt, men en danseinstruktør som møter masse hotte babes hevr dag vil jo lett kunne la seg friste. 

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yrke har faktisk litt å si i forhold til dette. Alle kan være utro uansett selvsagt, men en danseinstruktør som møter masse hotte babes hevr dag vil jo lett kunne la seg friste. 

Hotte babes finnes det over alt så nei har lite betydning. Hotte babes finnes ikke bare på treningssenter for faen :P 

Skrevet
2 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Hotte babes finnes det over alt så nei har lite betydning. Hotte babes finnes ikke bare på treningssenter for faen :P 

Er ikke du opptatt med sextreff i kveld? Fem stk osv?

Anonymkode: 99731...b58

• Liker 3
Gjest Axl Rose
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke du opptatt med sextreff i kveld? Fem stk osv?

Anonymkode: 99731...b58

Jo. Matpause. Alle sitter med hver sin mobil.. Koselig..

Skrevet

Jeg har flere venner som jobber på treningssentre og kan berolige deg med at de er helt vanlige folk! Aldri hørt om at noen av dem har hatt aids faktisk! 

• Liker 3
Skrevet

Samboeren min er PT på et treningssenter, har aldri tenkt over at det i det hele tatt kunne ha vært et problem. Jobben hans var altså aldri oppe i vurderingen når jeg datet han.

Skrevet

Altså jeg jobbet på treningssenter i noen år og var egentlig bare en sofapotet i kamuflasje. Jeg er slank og pen, men trente ganske sjelden og spiste godteri foran tv-en hver kveld liksom :P

Anonymkode: d157a...135

• Liker 1
Skrevet

Sist jeg sjekket var det for ærlig arbeid å regne, så ja, det kunne jeg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...