AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Hei! Jeg har leitet meg grønn i flere år etter to filmer jeg så da jeg var liten (90-tallet). Men filmene var nok ganske sikkert eldre.. den ene var eldre Disney-ish. Det er tegnefilm, trooor det bare er musikk. Det er et slags bibliotek, ihvertfall en del bøker hvor historiens figurer kommer ut av de. Synes husker det bla. er Jack og bønnestengelen og en bokorm der.. tror dette bare var en av flere kortfilmer på én VHS. den andre er nok (kanskje) en slags "landmus som reiser til byen" aktig film. Hvis jeg husker riktig. Det er tegnefilm dette også. Ikke "mikkemus- aktig" men mer "ekte"mus uten klær, går på alle 4 osv. Jeg husker bare at de løper blant menneskebein i gaten/togstasjon, og kommer seg inn på et tog. Språket er fransk, muligens.. det er ikke så mye å gå etter dette, men håååper noen skjønner hvilke filmer jeg har sett😋 Anonymkode: 7ed32...d53
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Kan det være en av de tidligste disneyklassikerne? Typ fantasia, saludos amigos eller lignende? Fun and fancy free kanskje (gøy og gammen) Anonymkode: f3d4d...b3a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Nei det var ingen av de:/ så vidt jeg kan huske så var ingen av Disney "klassiker" figurene som Donald, mukke osv med i den.. så om det var Disney er ikke sikkert..:) Anonymkode: 7ed32...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå