AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Hei! Jeg kjenner jeg sliter med motivasjonen til å date igjen. Har vært i to veldig lange forhold, og har datet lite i voksen alder. De to siste gangene jeg har vært på date har ikke vært særlig vellykket. Jeg er nok en forholds person, liker ikke å være singel eller presset med dating. Så, kom med det: Hvordan holder dere motivasjonen oppe? Trenger litt tips Anonymkode: 460a4...38c
Derpderp Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Jeg synes dating er kjempegøy, det er jo så mange interessante mennesker der ute! Motivasjonen holdt jeg oppe ved å date forskjellige typer mennesker og med å se det som en mulighet til å pynte meg og bruke alle high heelsene jeg ikke har noen "unnskyldning" til å bruke ellers.
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 (endret) Noen ganger er det godt med å ta en pause, kjenne litt på hva jeg ønsker å få ut av det spesielt hvis det er noen dater som ikke var så vellykket. Plutselig så kommer motivasjonen snikende igjen med at det hadde jo vært litt hyggelig med å treffe noen. Jeg har forsåvidt datet lite i voksen alder selv. Endret 3. februar 2017 av Wanda Maximoff
Gjest canacas Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Har foreløpig ikke klart å finne noen motivasjon for dating, Tror ikke det passer for alle.
Duftavsommerregn Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg kjenner jeg sliter med motivasjonen til å date igjen. Har vært i to veldig lange forhold, og har datet lite i voksen alder. De to siste gangene jeg har vært på date har ikke vært særlig vellykket. Jeg er nok en forholds person, liker ikke å være singel eller presset med dating. Så, kom med det: Hvordan holder dere motivasjonen oppe? Trenger litt tips Har selv slike syke tanker, gift over mange år,sveket av tidligere kone og tenker at hvor skal jeg finne min neste kjærlighet. Omtrent som en forbanna idiot som har gått igjennom et minefelt, og så tenker tanken hvordan gjør jeg dette en gang til. Må faktisk seriøst vurdere en psykolog.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #7 Skrevet 3. februar 2017 Er ikke vits å date noen, blir jo bare dumpa uansett og ender i depresjon og spiseforstyrrelser. Lenge siden jeg har vært så tynn som nå, for å si det sånn. Anonymkode: 6d73d...c01 1
Duftavsommerregn Skrevet 3. februar 2017 #8 Skrevet 3. februar 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke vits å date noen, blir jo bare dumpa uansett og ender i depresjon og spiseforstyrrelser. Lenge siden jeg har vært så tynn som nå, for å si det sånn joda så kom det noe godt ut av dette da, at du ble tynn Date noen er helt greit, har med meg ballasten fra tidligere forhold og kan da mye lettere faktisk stile "betingelser" for det neste. Se alltid lyst på livet er mitt motto, selv om det ikke er lett akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #9 Skrevet 3. februar 2017 1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev: joda så kom det noe godt ut av dette da, at du ble tynn Date noen er helt greit, har med meg ballasten fra tidligere forhold og kan da mye lettere faktisk stile "betingelser" for det neste. Se alltid lyst på livet er mitt motto, selv om det ikke er lett akkurat nå. Tynn og fit as fuck, men fortsatt singel.. Bra du ser positivt på livet, det gjør ikke jeg for tiden. Lei av menn som driver med ghosting. Datingkulturen i Norge er ikke god. Anonymkode: 6d73d...c01
Duftavsommerregn Skrevet 3. februar 2017 #10 Skrevet 3. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tynn og fit as fuck, men fortsatt singel.. Bra du ser positivt på livet, det gjør ikke jeg for tiden. Lei av menn som driver med ghosting. Datingkulturen i Norge er ikke god. Har ikke peiling på dating overhodet, er nyskilt og helt blank på dette. Men er åpen på det meste men kritisk som pokker, dette kan ta tid Men om dette tar litt tid ? Hva så ?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #11 Skrevet 3. februar 2017 1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev: Har ikke peiling på dating overhodet, er nyskilt og helt blank på dette. Men er åpen på det meste men kritisk som pokker, dette kan ta tid Men om dette tar litt tid ? Hva så ? Liker innstillingen din Min motivasjon er elendig, så godt å høre at noen får det til. Anonymkode: 6d73d...c01
Duftavsommerregn Skrevet 3. februar 2017 #12 Skrevet 3. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 5 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Har ikke peiling på dating overhodet, er nyskilt og helt blank på dette. Men er åpen på det meste men kritisk som pokker, dette kan ta tid Men om dette tar litt tid ? Hva så ? Liker innstillingen din Min motivasjon er elendig, så godt å høre at noen får det til Har ikke fått til noe som helst Etter mange års ekteskap er jeg nå singel, men jeg er åpen på at jeg finner meg kanskje en ny kjæreste med de rette verdiene. Men har null peiling på hvordan dette faktisk skal foregå, er enslig nå og trives med det akkurat nå, Dumper det ned en god kvinne i min vei, så er jeg takknemlig for det. Men akkurat nå ? Sitter her og skriver med deg
Silfen Skrevet 3. februar 2017 #13 Skrevet 3. februar 2017 Gidder ikke date, får vel bare bruke menn til det eneste de funker til.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #14 Skrevet 3. februar 2017 Jeg har vært singel i to år, og har hatt lyst til å date, men har ikke kunnet pga 100% omsorg for mine barn. Har brukt tinder, og nå som jeg faktisk begynner å få muligheten til å dagen blir jeg litt skuffa over feks tinder. Har vært på en Tinderdate, meget vellykket og superhyggelig. Ulempen var at han ikke bor her, men i USA. Har nesten gitt opp norske menn på tinder, de eneste som svarer, og er interessert i mer enn ONS er fra andre land, som USA, Canada, Island osv. Om man har tenkt seg noe langvarig vet jeg jammen ikke hvordan jeg skal få til det. Mange matcher, men ingen vil jo på date 🤔 funker dårlig å datert folk som bor 8000 km unna liksom... Anonymkode: 5d13a...950 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #15 Skrevet 3. februar 2017 Datert og dagen = date Autokorrekt.... Anonymkode: 5d13a...950
Duftavsommerregn Skrevet 3. februar 2017 #16 Skrevet 3. februar 2017 4 minutter siden, Silfen skrev: 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nesten gitt opp norske menn på tinder, de eneste som svarer, og er interessert i mer enn ONS er fra andre land, som USA, Canada, Island osv. Om man har tenkt seg noe langvarig vet jeg jammen ikke hvordan jeg skal få til det. Mange matcher, men ingen vil jo på date 🤔 funker dårlig å datert folk som bor 8000 km unna liksom... Tinder ? Ikke pokker om jeg gir meg inn på den veien, da blir jeg for evig singel. Men jeg skal faktisk vurdere nettdating, men aldri tinder! Kan være at jeg er forutinntatt på dette, men skygger langt unna akkurat dette nå. Det viktigste for meg i min situasjon er å komme over mitt lange ekteskap, og er jeg heldig så kanskje om litt tid treffer jeg den rette. Uansett hva fora det måtte bli på. Nå skal jeg leva livet ! !!!
LadyL Skrevet 3. februar 2017 #17 Skrevet 3. februar 2017 Hverken tid eller energi strekker til, så motivasjonen blir så som så. Det dumme er at om jeg begynner å date noen, så vil jeg tilslutt dumpe de fordi jeg ikke har tid eller energi til overs for dem dessverre. Trenger litt tid for meg selv for å lade opp batteriene i en meget travel hverdag hvor jeg har både en psykisk og fysisk tung jobb og en liten datter. Ønsket om å treffe noen er der, men prioritetene ligger hos datteren og meg selv - for 5 året på rad........
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #18 Skrevet 4. februar 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært singel i to år, og har hatt lyst til å date, men har ikke kunnet pga 100% omsorg for mine barn. Har brukt tinder, og nå som jeg faktisk begynner å få muligheten til å dagen blir jeg litt skuffa over feks tinder. Har vært på en Tinderdate, meget vellykket og superhyggelig. Ulempen var at han ikke bor her, men i USA. Har nesten gitt opp norske menn på tinder, de eneste som svarer, og er interessert i mer enn ONS er fra andre land, som USA, Canada, Island osv. Om man har tenkt seg noe langvarig vet jeg jammen ikke hvordan jeg skal få til det. Mange matcher, men ingen vil jo på date 🤔 funker dårlig å datert folk som bor 8000 km unna liksom... Anonymkode: 5d13a...950 Er det egentlig noe vits å date noen som bor i USA? 🙈 Anonymkode: 5bfc6...b5b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #19 Skrevet 4. februar 2017 Jeg finner motivasjon i det at det kanskje er en fyr som jeg a) har bra sex med, og b) finner en spesiell tone med - noen som ser "meg", deler min humor og mer. Skjer det ofte? Nei. Overhodet ikke. Men håpet på det holder meg gående. Hva er alternativet liksom. Anonymkode: 3b6ad...d04
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #20 Skrevet 4. februar 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det egentlig noe vits å date noen som bor i USA? 🙈 Anonymkode: 5bfc6...b5b Nei, det var derfor jeg skrev at det er liten vits nederst. Grunnen til at jeg gikk på date med en fra USA, som var i Norge men nå har reist videre, var rett og slett fordi jeg har vært singel i to år etter et ni år lang forhold. Har ikke vært på noen dater før denne, og tenkte at dette blir en date uten noen som helst forpliktelser eller press på å møtes igjen osv. For han bor jo dritlangt unna! Egentlig bare en prøvedate for å tørre å begynne å date igjen. På tinder er det mange fra andre land som velger å sveipe i Norge, av forskjellige grunner, og de er mye lettere å få kontakt med enn norske menn. Anonymkode: 5d13a...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå