Gå til innhold

Når kvinner kommer til min 17cm kuk fremfor å gå til noen med større.. stort kompliment og perfekt kuk?

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 minutter siden, Hesten88 skrev:

Typen min er godt utstyrt i lengde og bredde.

Det er både gøy og innimellom krevende, men da vi først traff hverandre og etterhvert hadde sex, var det utelukkende en positiv opplevelse og utrolig digg! Beste sexen jeg har opplevd og fortsatt opplever.

Tror kanskje høyde spiller inn på lengde av skjeden? Jeg er 170 høy og han er over 2 meter. Uansett, ikke tenk at det er negativt å være velutstyrt, da de fleste damer jeg kjenner i hvertfall setter pris på en mann med stor "joystick"😊👍

Jeg er 172 cm og har relativt kort skjede. 15 cm er mer enn nok, og kan gjøre vondt om han treffer helt inn. Så tror det er tilfeldig :) 

Anonymkode: 5261b...72c

Skrevet (endret)

Jeg har kun 14 cm. Damen min er langt over gjennomsnittelig pen og elsker pikken min. Når jeg har vært singel har jeg opplevd det samme. Damer kommer tilbake etter sex veldig ofte og tar initiativ mer enn meg. Så jeg tror ikke det har noe med det å gjøre...Du må nok legge egoet ditt til siden med den der "eg har stor og perfekt kuk" mentaliteten din. For jeg tror ikke det har så mye å si. Du må klare å tenne damen og få henne opphisset og samtidig være god i sengen. Da går alt. Så vist du har bra kropp og fint utseende så hjelper det vertfall godt på

Endret av brownbrown
  • Liker 1
Skrevet

Fisting er fint. Ingen kuk er bedre enn en hel hånd. 

Jeg fåretrekker kuk i rumpa og en hånd i fitta. 

Er også i D/s forhold både sexuelt og følelsesmessig. 

Elsker det ❤

Anonymkode: e1486...2bc

Skrevet

Jeg følte meg stolt når eksen min sa hun fikk litt vondt i en økt, etter det har jeg aldri hatt komplekser for størrelsen min.

Jeg tok selvfølgelig hensyn deretter, og bare glede videre i den stunden vi var sammen.

Anonymkode: 01e12...4f0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...