AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg har fått høre at kuken min er perfekt, og damene vil heller ha sex med den fremfor noen som er større. ganske stort kompliment Eller? Anonymkode: 78ac1...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Del Skrevet 3. februar 2017 Nei, det betyr egentlig bare de helst ville hatt en kortere. Sorry bro. Anonymkode: d3e64...eb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Del Skrevet 3. februar 2017 Det som betyr noe er tykkelse. Kan jo være at du er begavet der Anonymkode: b1770...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Del Skrevet 3. februar 2017 Hvorfor i all verdens navn skulle en kvinne ønske seg en større enn 17 cm? Det er da rikelig! Ingenting er verre enn en altfor stor penis som dunker mot mormunnen, det er vondt! Anonymkode: 6280f...940 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. februar 2017 #5 Del Skrevet 3. februar 2017 Mtp at gjennomsnittlig dybde på skjeden (mens opphisset) ligger på 9,5 til 14,6 centimeter, så er det vel heller det at de som er større er for store. Det er IKKE behagelig å ha sex med en penis som er for stor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronosgjesten Skrevet 3. februar 2017 #6 Del Skrevet 3. februar 2017 Kvinner er forskjellige. Jeg har vært lengre inni de jeg har hatt sex med enn det som blir oppgitt som snitt, og det betyr to ting. Det er en god del som er dypere enn snittet. Og det er en god del som er større enn snittet. Sex er bingo. Man holder stort sett kjeft om man blir skuffet av størrelse, fordi det ikke trenger å bli dårlig av den grunn, men variasjonen er stor. Jeg ser mange som sier de hadde fått vondt av større enn 16-17, men ingen har nølt når jeg har kledd av meg. Det er ikke så mange, men jeg var sammen med alle, så 40% større enn snittet, er ikke for stort for alle kvinner. Ei fikk vondt når hun var på alle fire, men tilpasning, hensyn og vinkler løste stort sett det greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #7 Del Skrevet 3. februar 2017 14 minutter siden, KaDust skrev: Mtp at gjennomsnittlig dybde på skjeden (mens opphisset) ligger på 9,5 til 14,6 centimeter, så er det vel heller det at de som er større er for store. Det er IKKE behagelig å ha sex med en penis som er for stor. Jeg kjenner bunnen av dama med figrene når hun er opphisset, men jeg kommer jo mye dypere inn. Man strekker den altså en del lengre enn det. En på 14,6 kan nok fint strekkes til over 20 f.eks, mens en på 9,5 vil nok blir for mye med en lang en. Anonymkode: d3e64...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. februar 2017 #8 Del Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner bunnen av dama med figrene når hun er opphisset, men jeg kommer jo mye dypere inn. Man strekker den altså en del lengre enn det. En på 14,6 kan nok fint strekkes til over 20 f.eks, mens en på 9,5 vil nok blir for mye med en lang en. Anonymkode: d3e64...eb7 Ja, skjeden er fleksibel men det finnes grenser for hvor fleksibel den er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #9 Del Skrevet 3. februar 2017 38 minutter siden, Cronosgjesten skrev: Kvinner er forskjellige. Jeg har vært lengre inni de jeg har hatt sex med enn det som blir oppgitt som snitt, og det betyr to ting. Det er en god del som er dypere enn snittet. Og det er en god del som er større enn snittet. Sex er bingo. Man holder stort sett kjeft om man blir skuffet av størrelse, fordi det ikke trenger å bli dårlig av den grunn, men variasjonen er stor. Jeg ser mange som sier de hadde fått vondt av større enn 16-17, men ingen har nølt når jeg har kledd av meg. Det er ikke så mange, men jeg var sammen med alle, så 40% større enn snittet, er ikke for stort for alle kvinner. Ei fikk vondt når hun var på alle fire, men tilpasning, hensyn og vinkler løste stort sett det greit. Man kan jo trøkket litt av hvert inn i underlivet dems.. men selv om man får trøkket det inn betyr det ikke at det føles godt for dem... Det er kvinner som har sagt at jeg har perfekt kuk, ikke meg selv.. jeg hadde jo ikke sagt neitakk til 5cm ekstra fordi du vet jo hvordan menn er om det temaet, bare for showoff menn i mellom. Anonymkode: 78ac1...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #10 Del Skrevet 3. februar 2017 48 minutter siden, KaDust skrev: Ja, skjeden er fleksibel men det finnes grenser for hvor fleksibel den er. Hvor stor penis liker du? Anonymkode: a5774...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. februar 2017 #11 Del Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor stor penis liker du? Anonymkode: a5774...56d Ikke for stor. Jeg har ikke målt noen av de jeg har prøvd, så jeg kan ikke svare i cm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. februar 2017 #12 Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg har alltid valgt å gå til sengs med personen "kuken" henger fast på, fremfor kuken i seg selv. Synes det er mye mere ålreit 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #13 Del Skrevet 3. februar 2017 Hmmm... en mann med stor pikk skryter av det.. Den var ny.. Bruker ikke å bry seg om sånt. Er det et skalkeskjul dette? så det er egentlig en mann med 7 cm som egentlig sitter og troller.. hmmm.. Anonymkode: abaaf...072 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #14 Del Skrevet 3. februar 2017 4 minutter siden, KaDust skrev: Ikke for stor. Jeg har ikke målt noen av de jeg har prøvd, så jeg kan ikke svare i cm. Hvor mange har du prøvd? Anonymkode: a5774...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. februar 2017 #15 Del Skrevet 3. februar 2017 7 minutter siden, Million skrev: Jeg har alltid valgt å gå til sengs med personen "kuken" henger fast på, fremfor kuken i seg selv. Synes det er mye mere ålreit Haha. Blir så mye unødvendig styr og griseri om man skal kappe den av først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #16 Del Skrevet 3. februar 2017 Kuk og pikk og penis... kvinneguidens 3 mest brukte ord Anonymkode: 6b04f...656 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #17 Del Skrevet 3. februar 2017 Man sier vel ofte det den som er naken vil høre. Anonymkode: 0b232...a84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #18 Del Skrevet 3. februar 2017 Hun vet hvilke knapper hun skal trykke på når hun er sammen med deg. Men når hun senere treffer venninne sine og skal beskrive deg, så kommer lillefingeren fem med et oppgitt smil. Anonymkode: de2b8...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hesten88 Skrevet 3. februar 2017 #19 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Typen min er godt utstyrt i lengde og bredde. Det er både gøy og innimellom krevende, men da vi først traff hverandre og etterhvert hadde sex, var det utelukkende en positiv opplevelse og utrolig digg! Beste sexen jeg har opplevd og fortsatt opplever. Tror kanskje høyde spiller inn på lengde av skjeden? Jeg er 170 høy og han er over 2 meter. Uansett, ikke tenk at det er negativt å være velutstyrt, da de fleste damer jeg kjenner i hvertfall setter pris på en mann med stor "joystick"😊👍 Endret 3. februar 2017 av Hesten88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. februar 2017 #20 Del Skrevet 3. februar 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange har du prøvd? Anonymkode: a5774...56d Kan telles på én hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå