AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Dette er ikke en positiv egenskap, fordi jeg sliter litt psykisk og fysisk. Men jeg er blitt så vanvittig sensitiv på energier når jeg kommer inn på nye steder og treffer folk. Jeg føler meg klarsynt på en måte og vet noen ganger hva andre tenker m.m. jeg kan også kikke på hvilken som helst person uten at de ser meg å så kan jeg gjøre dem urolige eller stressa, snu seg osv. Jeg har vært hos psykolog og jeg har angst.. noen andre som har det som meg, eller er det kun meg som er ganske psyko. Anonymkode: 5eed9...107
Leo Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Dette er da helt normalt. Man merker jo hvis man blir stirret/sett intenst på samme hvem det er som ser/stirrer. F.eks. merker jeg med en gang hvis en av hundene mine ligger og kikker på meg selv om jeg har ryggen til. De merker også hvis jeg ser på dem. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tipper det er en slags forsvarsmekanisme. 14
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke en positiv egenskap, fordi jeg sliter litt psykisk og fysisk. Men jeg er blitt så vanvittig sensitiv på energier når jeg kommer inn på nye steder og treffer folk. Jeg føler meg klarsynt på en måte og vet noen ganger hva andre tenker m.m. jeg kan også kikke på hvilken som helst person uten at de ser meg å så kan jeg gjøre dem urolige eller stressa, snu seg osv. Jeg har vært hos psykolog og jeg har angst.. noen andre som har det som meg, eller er det kun meg som er ganske psyko. Anonymkode: 5eed9...107 Jeg opplever vel også lnoe lignende. JEg merker at folk ser på meg. kjenner også at samboer ser på meg og nesten hva han vil. feks om han desperat ønsker at jeg skal legge barnet så har han en spesiell type "energi" men kansje man er litt smågal som tenker sånt. Anonymkode: 5bba0...1ea 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke en positiv egenskap, fordi jeg sliter litt psykisk og fysisk. Men jeg er blitt så vanvittig sensitiv på energier når jeg kommer inn på nye steder og treffer folk. Jeg føler meg klarsynt på en måte og vet noen ganger hva andre tenker m.m. jeg kan også kikke på hvilken som helst person uten at de ser meg å så kan jeg gjøre dem urolige eller stressa, snu seg osv. Jeg har vært hos psykolog og jeg har angst.. noen andre som har det som meg, eller er det kun meg som er ganske psyko. Anonymkode: 5eed9...107 Jeg tror kanskje du er paranoid, hvis du innbiller deg at folk foran deg snur seg fordi de merker at du "leser tankene" deres. Hva er det de tenker på da, dersom du kan vite hva de tenker på "med mer" via "energien(e)" deres? Er det sånn at du går bak en person og vet hva de tenker til den grad at de tenker "Åh, jeg må skynde meg å hente Guri i barnehagen, og så må jeg huske å kjøpe tannkrem før jeg drar hjem"? Hvis du bare tilfeldigvis ser på ryggen til noen foran deg og de snur seg så er det 99.9% bare tilfeldighet fra deres side, og ikke fordi de "senser" at du "leser tankene deres". Paranoia er ganske vanlig ved angst. Jeg har vært der selv, men ikke akkurat trodd at jeg kan lese andres tanker, men mer mistenkt at andre folk kan skjule en bombe eller lignende. Jeg har gått til psykolog og fått medisiner, og er mye mer avslappet i folkemengder nå. Anonymkode: e7d82...0db 11
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Tidligere var jeg veldig var på om noen så på meg, så jeg snudde meg om noen så på meg bakfra. Anonymkode: 52890...8c7
Elaine Marley Skrevet 4. februar 2017 #6 Skrevet 4. februar 2017 Virker ikke helt frisk når du skriver slike ting. Du kan ikke vite hva andre tenker, men det er normalt å tro at man gjør det når man har angst. I tillegg er det normalt at folk snur seg om de føler at de blir stirret på, om de hører noen gå bak dem eller et eller annet som fanger oppmerksomheten deres. Det er forresten også normalt å bli overopptatt av andres holdning og ansiktsuttrykk når man har sosial angst i hvert fall. Man leter etter bekreftelse på det man tenker. Så jeg tror ikke at du er klarsynt eller har noen spesiell evne. Jeg tror du bare er paranoid og det kan man jobbe med. 8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #7 Skrevet 4. februar 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke en positiv egenskap, fordi jeg sliter litt psykisk og fysisk. Men jeg er blitt så vanvittig sensitiv på energier når jeg kommer inn på nye steder og treffer folk. Jeg føler meg klarsynt på en måte og vet noen ganger hva andre tenker m.m. jeg kan også kikke på hvilken som helst person uten at de ser meg å så kan jeg gjøre dem urolige eller stressa, snu seg osv. Jeg har vært hos psykolog og jeg har angst.. noen andre som har det som meg, eller er det kun meg som er ganske psyko. Anonymkode: 5eed9...107 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/utrolige-historier/slik-maner-martha-frem-engler/a/10093747/ Prinsesse Märtha Louise også Anonymkode: 26b08...fdf
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. februar 2017 #8 Skrevet 4. februar 2017 Helt normalt å kjenne den type energi, alle har den, så du er dessverre ikke et unikt snøflak. 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #9 Skrevet 4. februar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke en positiv egenskap, fordi jeg sliter litt psykisk og fysisk. Men jeg er blitt så vanvittig sensitiv på energier når jeg kommer inn på nye steder og treffer folk. Jeg føler meg klarsynt på en måte og vet noen ganger hva andre tenker m.m. jeg kan også kikke på hvilken som helst person uten at de ser meg å så kan jeg gjøre dem urolige eller stressa, snu seg osv. Jeg har vært hos psykolog og jeg har angst.. noen andre som har det som meg, eller er det kun meg som er ganske psyko. Anonymkode: 5eed9...107 I så fall er det jo den andre som merker når noen ser på dem som er synske da, ikke den som stirrer. Anonymkode: 92267...870 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #10 Skrevet 4. februar 2017 Klarer tidvis å overbevise meg selv om at folk kan lese tankene mine, men om det var mulig hadde jeg hatt politi og ambulanse på døra for lenge sidenHar angst og litt paranoia selv og føler at alle ser/stirrer på meg, tenker "123 snu deg" så snur personen seg, men det er helt tilfeldig. Energier er bare stemning. Energien/stemningen man merker når man møter noen, går inn i butikken osv. Slitsomt ja, men man må bare stenge det ute og ikke gjøre noe big deal ut av det. Anonymkode: 84b34...625 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #11 Skrevet 4. februar 2017 5 timer siden, Elaine Marley skrev: Virker ikke helt frisk når du skriver slike ting. Du kan ikke vite hva andre tenker, men det er normalt å tro at man gjør det når man har angst. I tillegg er det normalt at folk snur seg om de føler at de blir stirret på, om de hører noen gå bak dem eller et eller annet som fanger oppmerksomheten deres. Det er forresten også normalt å bli overopptatt av andres holdning og ansiktsuttrykk når man har sosial angst i hvert fall. Man leter etter bekreftelse på det man tenker. Så jeg tror ikke at du er klarsynt eller har noen spesiell evne. Jeg tror du bare er paranoid og det kan man jobbe med. Hva er den fysiske årsaken til at de "føler det"? Kan det være lyder som vi ubevisst eller bevisst oppfatter fra den som stirrer på oss? Anonymkode: 3c7d2...298
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #12 Skrevet 4. februar 2017 Du nok paranoid ts. Dette kan du få hjelp med. Anonymkode: 09fca...976
Hulderen Skrevet 4. februar 2017 #13 Skrevet 4. februar 2017 Det er vanlig at folk snur seg om man stirrer på dem. Det betyr ikke at du gjør dem urolige eller at du leser tankene deres.
MissMas Skrevet 4. februar 2017 #15 Skrevet 4. februar 2017 Det er nok de klikkende stepping-skoene dine som bråker.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #16 Skrevet 4. februar 2017 Man merker jo om folk står bak en og stirrer på en. Spesielt dersom du stopper opp med det du gjør og bare stirrer. Noen skiller ut en eim, som de selv ikke merker... Anonymkode: fdf8f...d5a
jabx Skrevet 4. februar 2017 #17 Skrevet 4. februar 2017 3 timer siden, Evilposelos skrev: Helt normalt å kjenne den type energi, alle har den, så du er dessverre ikke et unikt snøflak. Hva slags energi? Stirreenergi?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #18 Skrevet 4. februar 2017 Kan en spes lukt være årsaken? Anonymkode: ecfa2...1c6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #19 Skrevet 4. februar 2017 Jeg er også veldig sensitiv til andres energi, ikke slik at jeg merker enn stemning i rommet, det kan de fleste. Men føler at jeg kjenner energien på kroppen. Og også skjønner va andre tenker veldig lett. Synes det er slitsomt til tider. Anonymkode: 2ef15...464
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #20 Skrevet 4. februar 2017 Så gode tankelesere som dere er, så trenger dere jo ikke ha angst lengre, da dere burde vite at folk flest gir seg katta i deres eksistens. Anonymkode: 6787f...34c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå