pusur Skrevet 7. desember 2004 #1 Skrevet 7. desember 2004 Har nettopp kjøpt denne foundationen for første gang, og det var en ting som forundret meg da jeg åpnet flaska. Det var ikke noe slags pumpe el. der. Er det meningen at man skal helle ut av denne flaska? Det er jo litt tungvind da. Noen som vet? -Pusur-
silja Skrevet 7. desember 2004 #2 Skrevet 7. desember 2004 jeg gjør det ja... legger fingertuppen på og snur flaska opp/ned, får da ut passelig hver gang. finnes sikkert bedre måter. skulle absolutt vært pumpe! ellers, fornøyd med den? det er jeg
Tigerlily Skrevet 8. desember 2004 #3 Skrevet 8. desember 2004 Jeg skulle også ønske at det kom med en pumpe el.l. Heller som regel ønsket mengde ut på håndbaken jeg, og henter opp med fingrene. Tungvindt, men en kjempegod foundation!
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2004 #4 Skrevet 8. desember 2004 Kjempeteit at det ikke er pumpe på den. Vanskelig å få ut, og det samler seg bakterier i flaska Synes den var hakket for dekkende også. Kommer ikke til å kjøpe ny.
silja Skrevet 8. desember 2004 #5 Skrevet 8. desember 2004 Synes den var hakket for dekkende også for dekkende? for min del tenker at blir det mindre dekkende enn denne, kan man like gjerne la være...
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2004 #6 Skrevet 8. desember 2004 Er ikke så foundation-fan lenger... Bruker mest farget fuktighetskrem. Men nei, den er ikke så dekkende som de fleste andre foundations. Tror jeg kjøpte den fordi flasken var så kul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå