LiseTV Skrevet 22. desember 2017 #281 Del Skrevet 22. desember 2017 En sort knelang blondekjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #282 Del Skrevet 22. desember 2017 Mann 27. Fleecestrømpebukse og T-shirt fra en metallica konsert i Oslo. Tv-kveld med samboeren. Anonymkode: 4b8c8...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #283 Del Skrevet 29. desember 2017 Fortsatt juleferie og siden jeg for en sjelden gangs skyld er i mitt barndomshjem har jeg gått all retro i min gamle garderobe i dag. Mamma og pappa har jobber med mye reiser så vi treffes mest på hytta. Denne jula har vi vært hjemme, og det har vært utrolig koselig. Så i dag har jeg tatt på grå strømpebukse med mørkeblå adidas kneppebukse over og doble championsokker (de med fire striper) over buksa. Tskjorte, så langermet tykk høyhalset pologenser og da jeg fant en gul umbrogenser innerst i skapet med stort umbromerke på magen måtte jeg ta på den. Helt 90-talls her altså. Inni den var det en mørkeblå adidasgenser fra før og jeg brukte jo alltid to gensere på vinteren over pologenseren i gamle dager, så dermed lot jeg den bli under umbroen. Veldig mykt og veldig komfortabelt, og merkelig nok bare passe varmt. Var jo ganske baggy gensere den gang, og jeg har bare litt vel store størrelser. Sikkert femten år siden jeg brukte disse klærne, utrolig kvalitet, de ser nesten nye ut. Og de har vært mye i bruk. Mannen fulgte opp, han fant og har på svart adidas kneppebukse, to par championsokker og han har adidas høyhalset under en limegrønn umbrogenser med samme store logo på magen som min gule. Så vi har vår egen lille retrodag i dag. Og vi skal bare ligge på sofaen på loftstua og se på gamle julefilmer a la Alene Hjemme hele dagen. Så får vi se når brodern og kona hans våkner om de følger opp. Han har minst like mye 90-talls klær i skapet som jeg har. Kan bli morsomt. Nå frokost for de som har stått opp. Anonymkode: e03c1...e9b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. desember 2017 #284 Del Skrevet 29. desember 2017 Svart bukse, rødoransje topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 29. desember 2017 #285 Del Skrevet 29. desember 2017 Knelang mørkerød kjole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 29. desember 2017 #286 Del Skrevet 29. desember 2017 Knelang kjole i brunsjatering med trykk. Lag på lag. Cellbes kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 29. desember 2017 #287 Del Skrevet 29. desember 2017 Kari Traa ullstilongs med en t-skjorte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #288 Del Skrevet 29. desember 2017 Grønn bukse og vinrød genser... svarte sokker og brun hårstrikk Anonymkode: 251a0...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. desember 2017 #289 Del Skrevet 29. desember 2017 Army bukse og svart genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 5. januar 2018 #290 Del Skrevet 5. januar 2018 Svart adidas joggebukse, min sønns grå ullsokker ( fordel med stor gutt)og grå nattdrakt overdel fra cubus. Nå er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. januar 2018 #291 Del Skrevet 5. januar 2018 Kosebuksa mi som er svart, en mørkegrønn hettejakke og rosa ullsokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 5. januar 2018 #292 Del Skrevet 5. januar 2018 Syk med feber så ikke pyntet i dag. Har på en rød lang bomullskjole, kosekjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 5. januar 2018 #293 Del Skrevet 5. januar 2018 Lilla topp, lilla skjørt og lilla ullstrømpebukse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 12. januar 2018 #294 Del Skrevet 12. januar 2018 Hvit maxikjole med sølvdekor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. januar 2018 #295 Del Skrevet 13. januar 2018 Grå høyhalset strikkagenserkjole. Tidligere idag hadde jeg sort 100 den strømpebukse, men nå er strømpebuksa byttet ut med en grå, sort og hvitmønstret ulltights fra Kari Traa. Hjemmestrikket ullsokker på beina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letiana Skrevet 13. januar 2018 #296 Del Skrevet 13. januar 2018 lyse jeans og en svart topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HanenIFlokken Skrevet 14. januar 2018 #297 Del Skrevet 14. januar 2018 8 timer siden, Letiana skrev: lyse jeans og en svart topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letiana Skrevet 14. januar 2018 #298 Del Skrevet 14. januar 2018 4 timer siden, HanenIFlokken skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 19. januar 2018 #299 Del Skrevet 19. januar 2018 Multifarvet maxikjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 19. januar 2018 #300 Del Skrevet 19. januar 2018 (endret) Ullsett fra röhnisch Endret 19. januar 2018 av Ellendo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå