AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Forrige helg var jeg og noen venninner ute, og jeg var åpen for at det kunne bli et ONS. Ser plutselig en fyr som så interessant ut, men da jeg nærmet meg han så jeg at han var alene ute. Herregud for en taper. Heldigvis oppdaget jeg det før jeg tok kontakt, og slapp en meget awkward situasjon. Hvem faen går på byen alene?? Turnoff deluxe, og litt skremmende. Vet jo aldri hva slags intensjoner slike har. Anonymkode: 5ce55...78e 1
puppi Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Gjør det godt å skrive om seg selv i tredje-person? Eller er det en merkelig form for selvpining? 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, puppi skrev: Gjør det godt å skrive om seg selv i tredje-person? Eller er det en merkelig form for selvpining? Hæ?? Stoler du virkelig på en som går ut alene? Samfunnet er fullt av overgripere, aldri i livet om jeg hadde stolt på en som går ut alene, det er virkelig creepy. Ser dere ikke det? Anonymkode: 5ce55...78e 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #7 Skrevet 3. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ?? Stoler du virkelig på en som går ut alene? Samfunnet er fullt av overgripere, aldri i livet om jeg hadde stolt på en som går ut alene, det er virkelig creepy. Ser dere ikke det? Anonymkode: 5ce55...78e Så hvis noen sitter alene med en øl så er overgriper det første du tenker? Anonymkode: 45dd3...0f3 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #8 Skrevet 3. februar 2017 Tror han fyren skal være glad for at du ikke var bortpå han....! Anonymkode: 5a83d...e6b 10
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #9 Skrevet 3. februar 2017 1 minutt siden, puppi skrev: Gjør det godt å skrive om seg selv i tredje-person? Eller er det en merkelig form for selvpining? Jeg tenkte det samme...ingen som henger seg så opp i noen som er alene på byn at de lager et forum innlegg. TS er nok en mann som går regelmessig ut på byn alene etter ONS,og fisker for å finne ut hva damer synes om det. Jeg vil si jeg beundrer folk som kan gå på byn alene, det er fantastisk tøft. Har selv prøvd det noen ganger fordi jeg ikke vil være avhengig av venner hele tiden, og fordi jeg ikke bare vil stå i min egen lille gruppe, men faktisk treffe nye folk..men jeg har vært for mye i mitt eget hodet til å få det til å funke. Tenker hele tiden at alle dømmer meg, men de fleste har nok med å tenke på seg selv, og hvordan de ser ut. Keeping up appearances. Det skal være sagt at jeg er mann da. En dame kan gå ut alene og bli kjent med masse nye folk siden menn kommer til å snakke med henne det øyeblikket hun kommer inn på utestedet. Som mann må man selv finne folk, og det er mye vanskeligere. Anonymkode: 2d5fd...6ac 4
puppi Skrevet 3. februar 2017 #10 Skrevet 3. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ?? Stoler du virkelig på en som går ut alene? Samfunnet er fullt av overgripere, aldri i livet om jeg hadde stolt på en som går ut alene, det er virkelig creepy. Ser dere ikke det? Anonymkode: 5ce55...78e Det er så jævla dårlig nivå på trollingen på kvinneguiden for tiden, herregud er du 13år? Gå og skam deg! La meg svare for deg: "Trolling?? Hva snakker du om?! Jeg ble oppriktig bekymret for meg selv, hvem vet hva slags psykopat av en voldtektsforbryter jeg kunne ha utsatt meg selv for!!" 1
Sh999 Skrevet 3. februar 2017 #11 Skrevet 3. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ?? Stoler du virkelig på en som går ut alene? Samfunnet er fullt av overgripere, aldri i livet om jeg hadde stolt på en som går ut alene, det er virkelig creepy. Ser dere ikke det? Anonymkode: 5ce55...78e Kan jo være så enkelt som at ingen kompiser kunne joine han, og han ville ut og ta en øl alene for og sosialisere seg. Har hendt at jeg har gått ut alene når alle var opptatt og jeg ville lufte meg. Funker faktisk mye bedre det av og til, ble kjent med masse koselige folk og hadde en kjempe kveld!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #12 Skrevet 3. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte det samme...ingen som henger seg så opp i noen som er alene på byn at de lager et forum innlegg. TS er nok en mann som går regelmessig ut på byn alene etter ONS,og fisker for å finne ut hva damer synes om det. Jeg vil si jeg beundrer folk som kan gå på byn alene, det er fantastisk tøft. Har selv prøvd det noen ganger fordi jeg ikke vil være avhengig av venner hele tiden, og fordi jeg ikke bare vil stå i min egen lille gruppe, men faktisk treffe nye folk..men jeg har vært for mye i mitt eget hodet til å få det til å funke. Tenker hele tiden at alle dømmer meg, men de fleste har nok med å tenke på seg selv, og hvordan de ser ut. Keeping up appearances. Det skal være sagt at jeg er mann da. En dame kan gå ut alene og bli kjent med masse nye folk siden menn kommer til å snakke med henne det øyeblikket hun kommer inn på utestedet. Som mann må man selv finne folk, og det er mye vanskeligere. Anonymkode: 2d5fd...6ac Så jævlig typisk KG, dette. Latterliggjøring av folk som har andre meninger. Nei, jeg er ikke en mann som går alene på byen og fisker etter ONS. Herregud. Ta et søk her på kvinneguiden om det å gå alene på byen, og du finner fort ut at svært mange her inne, med rette, også finner dette ganske så patetisk. De har sikkert sett for mange amerikanske filmer der de sitter og drikker ved baren, og så dukker drømmedama opp...... Anonymkode: 5ce55...78e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #13 Skrevet 3. februar 2017 2 minutter siden, puppi skrev: Det er så jævla dårlig nivå på trollingen på kvinneguiden for tiden, herregud er du 13år? Gå og skam deg! La meg svare for deg: "Trolling?? Hva snakker du om?! Jeg ble oppriktig bekymret for meg selv, hvem vet hva slags psykopat av en voldtektsforbryter jeg kunne ha utsatt meg selv for!!" Jeg ser du kun har 19 innlegg på KG, så du er unnskyldt. Unødvendig å kommentere ytterligere. Anonymkode: 5ce55...78e 1
Stiigen Skrevet 3. februar 2017 #14 Skrevet 3. februar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ?? Stoler du virkelig på en som går ut alene? Samfunnet er fullt av overgripere, aldri i livet om jeg hadde stolt på en som går ut alene, det er virkelig creepy. Ser dere ikke det? Anonymkode: 5ce55...78e Hvis du tenker det så har du skikkelig issues. Ganske creepy holdning egentlig. Jeg tenker alltid at fremmede bare er venner jeg ikke har møtt enda. Og jeg tenker alltid at folk er gode til de beviser det motsatte, og 99,5% av alle jeg treffer er gode folk. Jeg tar imot FREMMEDE folk som overnatter hos meg samme dag som jeg treffer dem. Jeg gir dem til og med nøkkelen til kåken min når jeg går på jobb.Aldri hatt noe annet enn positive opplevelser. Jeg kjenner flere som går ut alene. De får nye venner, de er sosiale, og kapable til å snakke med folk utenfor sin egen lille sirkel, noe som er en utrolig nyttig evne å ha. Så hvis jeg ser noen alene på byn så tenker jeg "RESPEKT!"
Nøste~ Skrevet 3. februar 2017 #15 Skrevet 3. februar 2017 Jeg ble ofte overlatt til meg selv de gangene jeg ble med ut på byen. Med en gang vi satte foten innendørs forsvant alle til hver sin kant, og noen ganger mistet jeg dem og fant dem ikke igjen så jeg bare dro hjem. Kunne likså godt bare dratt ut alene da, ja. 2
puppi Skrevet 3. februar 2017 #16 Skrevet 3. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser du kun har 19 innlegg på KG, så du er unnskyldt. Unødvendig å kommentere ytterligere. Anonymkode: 5ce55...78e Knis. Og du har? 3.000? Når du ikke gjemmer deg bak AnonymBruker-knappen? 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #17 Skrevet 3. februar 2017 Du er nok neppe noen tap for ham... Anonymkode: 14ecb...5f0
Sirah Skrevet 3. februar 2017 #18 Skrevet 3. februar 2017 Ærlig talt, det kan være en million grunner til at denne fyren var alene på byen. La meg nevne noen: - Vennene var ute å røyket/på do/i baren - Vennene hadde dratt hjem men han ønsket å bli igjen for å se om det kom noen flere kjente - Han hadde avtalt å møte vennene sine på dette utestedet men de var forsinket/ikke kommet enda - Han ventet på en buss/tog whatever og ville korte ned ventetiden med en øl eller to. Hyggeligere å sitte på en pub enn på en kald bussholdeplass. - Han satt hjemme og kjedet seg og ønsket og se folk Er du fremdeles overbevist om at han var psykopat TS? Om du er det å sier det mer om deg enn om denne fyren.
Macro Skrevet 3. februar 2017 #19 Skrevet 3. februar 2017 Ons er antagelig det beste du TS noen gang kan oppnå. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #20 Skrevet 3. februar 2017 TS du er herved havnet i kategorien "mennesker med apehjerne". Ikke alle menn går med kompisene sine på slep på byen om de skal blir kjent med damer. Det er ikke slikt at menna på byen sier til hverandre "Næmen, se der har vi en dame, la oss alle sammen går bort til henne å utveksle et par ord med henne". For alt du vet kan det hende at han er en av de personene i guttegjengen sin som er mest sjenert og har blitt sittende igjen etter alle har gått for å snakke med damer. Eller så kan det hende det er enkelt forklaring som at vennene hans er på do eller kjøper øl. Håper ikke jeg treffer på deg. Du høres virkelig ut som et kupp! Anonymkode: ea6d4...9e6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå