Gå til innhold

Hvordan hadde du tolket dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir enige om at han skal komme hjem til meg for å treffes første gangen. Når han kommer setter han seg rett ved siden av meg i sofaen, og legger hodet sånn halvveis over på skulderen min.

Jeg trodde kanskje at det var vanlig å bli litt bedre kjent (i virkeligheten, og ikke bare på nettet) før en blir så nærgående?

Basert på dette, hva tror du, er han ute etter sex eller forhold?

Anonymkode: d31b2...747

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi blir enige om at han skal komme hjem til meg for å treffes første gangen. Når han kommer setter han seg rett ved siden av meg i sofaen, og legger hodet sånn halvveis over på skulderen min.

Jeg trodde kanskje at det var vanlig å bli litt bedre kjent (i virkeligheten, og ikke bare på nettet) før en blir så nærgående?

Basert på dette, hva tror du, er han ute etter sex eller forhold?

Det spørs vel helt på personen, men litt merkelig er det jo uansett. Tror jeg hadde blitt litt stressa.. Kanskje han ikke har de sosiale antennene helt på plass?

Skrevet

Hvis du er opptatt av å "bli kjent" så inviterer du vel ikke hjem til deg selv på første date?

Det åpner for ganske mye mer intimitet...

Vi kan ikke vite om han liker deg godt nok til å gå inn i et forhold med deg. Men hvis du er opptatt av å bli kjent, så har du en normal første date, fremfor å invitere en fyr til ditt eget hjem.

Anonymkode: e7965...a27

• Liker 1
Skrevet

Vil si det er veldig forskjellig, har opplevde med flere. Også en jeg møtte, som nå er samboeren min :)

Skrevet
Akkurat nå, End skrev:

Sex. Garantert.

Hvorfor?:)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?:)

Kall det en magefølelse.

Skrevet

Sex eller forhold, det er helt umulig å si, men jeg ville trodd mer på det andre enn det første. Men den type oppførsel gir meg uansett mistanker om at han er noe relasjonelt umoden, i alle fall. Det er litt typisk for gutter som ikke er så vant til å "få" jenter at de kaster seg inn i ting og tar det for gitt at man skal bli "sjærster" med det samme.

Anonymkode: 198ad...970

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...