Gå til innhold

Jentehelg på fjellet med noe i bagasjen!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant til min store overraskelse ut at kona som er på hyttetur med 2 venninner i helgen har tatt med seg både dildo, buttplugg og glidekremen fra koseboksen vår i skapet hjemme...De er på denne turen 2 ganger i året og har lite kontakt ellers. Det er en liten hytte på et rolig fjellsted med bare 2 soverom og kona har fortalt at hun deler rom med den ene hver gang, fordi det er hun som eier hytta som får eget rom. (Har aldri sjekket boksen før, så det kan være at det har vært med før også, var bare tilfeldig at jeg så det tidligere i kveld)

Bør jeg tenke det opplagte eller hva skal jeg tro......kona har ikke vært avvikende når jeg har presset henne på om hun kunne hatt jentesex!!! 

Noen som har erfaringer eller tanker om hva som kan skje på slike turer, jeg må si jeg lurer nå........

Anonymkode: 2f011...5d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff,dette hørtes ikke bra ut :-( Bruker dere dette utstyret så ofte at du er sikker på at det er først nå utstyret har blitt fjernet? I så fall kan jeg dessverre ikke se noen annen logisk forklaring enn at kona di bifil og utro.

Anonymkode: d7133...535

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig ofte, for mange barn i huset, men glidekrem og buttplugg brukte vi på søndag. Vi har det alltid med oss når vi reiser....kjenner på at jeg har blanda følelser for dette, et slags utroskap som jeg nok ikke vil ta så dypt innover meg, men jeg er usikker. Vet jo ikke hva  som skjer der oppe. Har planer om å sende noen sms'r i kveld med blunkesmiley!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel liten tvil om at hun er utro...... Man har ikke bagasjen full av sexleketøy når man drar på tur med to andre jenter for å leke med seg selv.

Trist å lese dette må jeg si. Moralen i vårt samfunn er i fritt fall, både hos kvinner og menn.

Anonymkode: c1faf...2da

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant til min store overraskelse ut at kona som er på hyttetur med 2 venninner i helgen har tatt med seg både dildo, buttplugg og glidekremen fra koseboksen vår i skapet hjemme...De er på denne turen 2 ganger i året og har lite kontakt ellers. Det er en liten hytte på et rolig fjellsted med bare 2 soverom og kona har fortalt at hun deler rom med den ene hver gang, fordi det er hun som eier hytta som får eget rom. (Har aldri sjekket boksen før, så det kan være at det har vært med før også, var bare tilfeldig at jeg så det tidligere i kveld)

Bør jeg tenke det opplagte eller hva skal jeg tro......kona har ikke vært avvikende når jeg har presset henne på om hun kunne hatt jentesex!!! 

Noen som har erfaringer eller tanker om hva som kan skje på slike turer, jeg må si jeg lurer nå........

Hei ts.

Nå er jeg kansje noe spesiell, men om jeg hadde oppdaget det samme hadde jeg nok blitt svært tent av det.. Tanken på at kona koser seg med en annan kvinne får meg tent.. I mine øyne ville det ikke vært utroskap om hun hadde hatt sex med en annen jente, så lenge jeg også går dekket mitt behov av henne.. 

Anonymkode: ea193...fd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var du tilfeldig og kikket i boksen i kveld da?

Anonymkode: 74880...21f

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du ikke på kjønnssykdommer ts?

Din kone kan, dersom hun er utro med venninner, smitte deg med kjønnsykdommer hvis hun blir smittet av sine venninner.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du presset henne på dette???!!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,dette hørtes ikke bra ut :-( Bruker dere dette utstyret så ofte at du er sikker på at det er først nå utstyret har blitt fjernet? I så fall kan jeg dessverre ikke se noen annen logisk forklaring enn at kona di bifil og utro.

Eller at de har invitert med seg noen menn også.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:

Hvorfor spør du ikke henne? :klo: 

Skal gjøre det, når hun kommer hjem!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor var du tilfeldig og kikket i boksen i kveld da?

Fordi jeg skulle rydde noen klær inn i skapet, så boksen og tenkte at jeg skulle sjekke beholdningen av glidemiddel. Det var helt tilfeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg skulle rydde noen klær inn i skapet, så boksen og tenkte at jeg skulle sjekke beholdningen av glidemiddel. Det var helt tilfeldig.

Du merket ikke hvor mye som var igjen i tuben da du brukte den på søndag da? :jolie:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må tenke over, ts, om du virkelig ønsker at din kone skal drive på slik (dersom det er tilfelle at hun gjør det), og å også utsette deg for å bli smittet av diverse kjønnssykdommer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er sikkert ikke utro da. Synes sikkert bare det er litt spennende å kose seg litt på badet, mens venninnene er på stua. 

Anonymkode: 89211...073

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar med dildo hver gang jeg reiser og betyr pokker ikke at jeg er utro! Ja kanskje de har DET swingers partyet der oppe men mest sannsynlig ikke. Vibrator dildo osv kan man fint bruke på toalettet eller i dusjen uten at noen andre merker det og det er vanlig at man tar seg noen timer med hver sine aktiviteter og ikke er sammen hele tiden på jentetur heller  (f eks Grete og Maria står på ski mens Anne handler mat og Lotte sover ut litt lenger) . 

Hvis du er så overraska så spør henne da. Tekst henne om hun savner deg og utstyret ditt siden hun har tatt med seg en erstatning på tur. Samtidig er det jo en privatsak. Du runker vel du også og det er ganske krenkende å få spørsmål om når og hvor og hvorfor. 

Anonymkode: b793e...9a7

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar med dildo hver gang jeg reiser og betyr pokker ikke at jeg er utro! Ja kanskje de har DET swingers partyet der oppe men mest sannsynlig ikke. Vibrator dildo osv kan man fint bruke på toalettet eller i dusjen uten at noen andre merker det og det er vanlig at man tar seg noen timer med hver sine aktiviteter og ikke er sammen hele tiden på jentetur heller  (f eks Grete og Maria står på ski mens Anne handler mat og Lotte sover ut litt lenger) . 

Hvis du er så overraska så spør henne da. Tekst henne om hun savner deg og utstyret ditt siden hun har tatt med seg en erstatning på tur. Samtidig er det jo en privatsak. Du runker vel du også og det er ganske krenkende å få spørsmål om når og hvor og hvorfor. 

Anonymkode: b793e...9a7

Takk for det første seriøse svaret....

Jeg tenker jo litt som deg, det er hennes sak hva hun ønsker å ta med seg og bedrive tiden med der oppe, men det er klart at dersom det er snakk om at flere er med på leken så endrer det noe. Vi er veldig trygge på hverandre seksuelt, men jeg vet ikke helt hvordan jeg vil reagere dersom hun evt bekrefter at hun har hat sex med en av de andre jentene. Utroskap med en mann ville jeg ikke hatt lett for å akseptere, men for meg blir det også litt pirrende å tenke på jentesex'n hun evt har.......

Det slo meg også at den ene venninen hun er med er fra tiden på folkehøyskole og hun andre er en hun har blitt kjent med gjennom denne venninen..kanskje dette er en hemmelighet de har hatt i 12-13 år nå!

Veldig usikker på hvor konfronterende jeg skal være når hun kommer hjem, mulig jeg ser det litt an på hvordan hun oppfører seg..

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må tenke over, ts, om du virkelig ønsker at din kone skal drive på slik (dersom det er tilfelle at hun gjør det), og å også utsette deg for å bli smittet av diverse kjønnssykdommer.

Som du maser om kjønnssykdommer! Legg deg til å sove!

Anonymkode: 6bdea...c94

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...