Gå til innhold

Julefilmer

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Er det noen som har noen gode tips på julefilmer?

Hva vil du anbefale?

Jeg synes det ikke er jul før enn har sett en god julefilm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Love Actually

Reisen til Julestjernen

Hjelp, det er juleferie

Nå er det jul - igjen

Alene Hjemme 1, 2 og 3

Utro med Nissen

Grinchen

Skrevet

Reisen til julestjernen er vel den beste av dem alle...

Finnes forresten Putti, plutti, pott på film? (Er for lat til å søke selv...) Har aldri sett den jeg, er på tide...

Skrevet

Love Actually

White Christmas

Reisen til julestjernen

An American Christmas Carol

Hjemme alene-filmene

Sound of Music(ihvertfall så sendes den i jula)

De jeg kommer på i farta...

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Tre nøtter til Askepott er den ultimate julefilmen for meg. Narnia-serien ble ofte sendt i romjulen da jeg var liten, så den forbinder jeg også med jul, men vet ikke om den er å få tak i noe sted...

Skrevet
Tre nøtter til Askepott er den ultimate julefilmen for meg. Narnia-serien ble ofte sendt i romjulen da jeg var liten' date= så den forbinder jeg også med jul, men vet ikke om den er å få tak i noe sted...

Joda, som den dvd-vandreren-som-snoker-i-butikkene jeg er, så har jeg faktisk sett den på dvd ett sted. Husker dessverre ikke hvor.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Reisen til julestjernen er søt da.. Og ingen jul uten Disney!

Skrevet

Kjøpte Narnia på DVD i Glasgow i sommer, har ikke sett på den ennå med det skal jeg gjøre i jula!

Og nå på lørdag skal jeg på kino og se Polarekspressen, det skal vistnok også være en julefilm...

Skrevet

Alene Hjemme gir meg en god julestemning.

Så er det Tre Nøtter til Askepott da... Den kommer man jo ikke unna...

Også Love Actually - om jeg skal trekke frem noe av nyere dato... den skulle jeg ønske aldri sluttet!!! :nisseblunk:

Skrevet

Tre nøtter til Askepott og Reisen til julestjernen er de viktigste julefilmene for meg. Men jeg liker også Tante Pose, Citty,citty, bang, bang, og Ivanhoe. De to siste pleide alltid å gå på Sverige 1. dag jul og 1. nyttårsdag, og vi så de alltid hos mormor og morfar etter familiemiddag.

Skrevet

Åh - Ivanhoe. Husker den ikke akkurat som julefilm, men hjelpes hvor betatt jeg var av Anthony Andrews :ler:

Julefilm for meg er Tre nøtter til Askepott, og så er det ikke jul før jeg har sett Donald på tv`n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...