AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Del Skrevet 3. februar 2017 Dere har helt sikkert opplevd at når dere skal hilse på noen, så går den ene for håndhilsing og den andre for klem. Så står den ene der med hånda frem og den andre lent forover med armene ut. Og begge bare ehh 😆 Det er så kleint! Hva pleier dere å si eller gjøre da? Anonymkode: 63460...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 3. februar 2017 #2 Del Skrevet 3. februar 2017 jeg pleier å endre og møte den andre på det han/hun gikk for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Del Skrevet 3. februar 2017 Reaksjonen til den andre personen pleier som oftest å være å endre det den er på vei til å gjøre, så om jeg også endrer ender vi bare opp med to motsetninger igjen. Så jeg pleier egentlig bare å følge den andre personen. Om det var jeg som gikk inn på en klem blir jeg bare overtydlig og klemmer personen likevel, kanskje kommer med en klein kommentar som "du slipper ikke unna en klem fra meg altså " Anonymkode: c8145...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå