silja Skrevet 7. desember 2004 #1 Skrevet 7. desember 2004 - fra decleor, hva koster den i Norge? spes på hudpleiesalongene... så den kostet rundt 140kr på SN, ca 190kr på duft.no
silja Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2004 Vil tippe rundt 300. er det sant??? du tuller... SÅ stor prisforskjell?, halvpris liksom på sn :o
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 er det sant??? du tuller... SÅ stor prisforskjell?, halvpris liksom på sn :o Decleor er rådyrt her hjemme....Kremen jeg bruker, koster i underkant av 300 NOK hos EDS, men 500 hos hudpleier. :-?
silja Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2004 søsteren min ønkser seg nemlig denne til jul.. tenkte å bruke 2-300kr, men er det frekt å kjøpe den billig på sn og ikke gi mere? får litt dårlig samv når jeg bruker mindre enn tenkt, er jo en bitteliten krukke bare.. men hun vet jo den koster da. og igrunn er det uvesentlig med prislapp - tanken som teller!
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #6 Skrevet 7. desember 2004 søsteren min ønkser seg nemlig denne til jul.. tenkte å bruke 2-300kr, men er det frekt å kjøpe den billig på sn og ikke gi mere? får litt dårlig samv når jeg bruker mindre enn tenkt, er jo en bitteliten krukke bare.. men hun vet jo den koster da. og igrunn er det uvesentlig med prislapp - tanken som teller! Det er jo samme tingen....Jeg hadde blitt glad uansett pris. Ei venninne av meg ønsket seg øyenskygger, og jeg har kjøpt henne en duoskygge fra Clinique på SN. Betalte mye mindre enn her hjemme, men tipper den blir tatt godt imot
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2004 #8 Skrevet 8. desember 2004 Herregud, det er da vel ikke prislappen som teller?????
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #9 Skrevet 16. desember 2004 Jeg kjøpte denne til 195 kr i dag på parfymeri, så jeg tror ikke den koster 300.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå