Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- fra decleor, hva koster den i Norge?

spes på hudpleiesalongene... så den kostet rundt 140kr på SN, ca 190kr på duft.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil tippe rundt 300.

er det sant??? du tuller... SÅ stor prisforskjell?, halvpris liksom på sn :o

Skrevet

er det sant??? du tuller... SÅ stor prisforskjell?, halvpris liksom på sn :o

Decleor er rådyrt her hjemme....Kremen jeg bruker, koster i underkant av 300 NOK hos EDS, men 500 hos hudpleier. :-?

Skrevet

søsteren min ønkser seg nemlig denne til jul.. tenkte å bruke 2-300kr, men er det frekt å kjøpe den billig på sn og ikke gi mere?

får litt dårlig samv når jeg bruker mindre enn tenkt, er jo en bitteliten krukke bare.. men hun vet jo den koster da. og igrunn er det uvesentlig med prislapp - tanken som teller!

Skrevet
søsteren min ønkser seg nemlig denne til jul.. tenkte å bruke 2-300kr, men er det frekt å kjøpe den billig på sn og ikke gi mere?

får litt dårlig samv når jeg bruker mindre enn tenkt, er jo en bitteliten krukke bare.. men hun vet jo den koster da. og igrunn er det uvesentlig med prislapp - tanken som teller!

Det er jo samme tingen....Jeg hadde blitt glad uansett pris. Ei venninne av meg ønsket seg øyenskygger, og jeg har kjøpt henne en duoskygge fra Clinique på SN. Betalte mye mindre enn her hjemme, men tipper den blir tatt godt imot :)

Skrevet

Herregud, det er da vel ikke prislappen som teller?????

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte denne til 195 kr i dag på parfymeri, så jeg tror ikke den koster 300.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...