Norskjente123 Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Hei! Min onkel har laget bildeserie til meg og mine søsken i vær av våres konfirmasjoner, å nå har tiden kommet til at hans sønn skal konfirmeres. Min mor vil gjøre noe tilbake men har ingen ide hva. Noen som har noen tips? Vil det skal være spesielt og noe man husker:)
Hedy Lamarr Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Et innrammet og fint slektstre, kanskje? Med små fortellinger om personene, dvs noen linjer om hver, som gjør konfirmanten stolt av familien sin? Noen konfirmanter vil kanskje synes det er teit, men jeg vet at jeg hadde satt stor pris på det. 1
Norskjente123 Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2017 58 minutter siden, Amawhatsnot skrev: Et innrammet og fint slektstre, kanskje? Med små fortellinger om personene, dvs noen linjer om hver, som gjør konfirmanten stolt av familien sin? Noen konfirmanter vil kanskje synes det er teit, men jeg vet at jeg hadde satt stor pris på det. Har tenkt på det men blir vansklig å finne ut av ting på mors side å våres besteforeldre er døde så vanskli å finne noe eldre enn den:/
Lykkehjerte Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 1 time siden, Norskjente123 skrev: Har tenkt på det men blir vansklig å finne ut av ting på mors side å våres besteforeldre er døde så vanskli å finne noe eldre enn den:/ Kan lage et tre av nåværende slekt og ev venner, og få hver enkelt av dem til å si noe hyggelig til konfirmanten, som kan skrivestå ved navnet. Trenger ikke være tre heller, men en ramme med hyggelige ord fra de i fin skrift, kanskje ulik skrift typer? Pc har mye fine varianter. Eller et bilde skrevet med mye fint og beskrivende ord om han? Behøver ikke samles inn fra andre, holder lenge det dere tenker og syns/vet om han? Kan lages både røfft og tøff, og bli coolt nok til at konfirmanten vil ha det på veggen! Er han eks fotballinteressert, kan det skrives på en fotball osv.
Norskjente123 Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2017 1 time siden, Lykkehjerte skrev: Kan lage et tre av nåværende slekt og ev venner, og få hver enkelt av dem til å si noe hyggelig til konfirmanten, som kan skrivestå ved navnet. Trenger ikke være tre heller, men en ramme med hyggelige ord fra de i fin skrift, kanskje ulik skrift typer? Pc har mye fine varianter. Eller et bilde skrevet med mye fint og beskrivende ord om han? Behøver ikke samles inn fra andre, holder lenge det dere tenker og syns/vet om han? Kan lages både røfft og tøff, og bli coolt nok til at konfirmanten vil ha det på veggen! Er han eks fotballinteressert, kan det skrives på en fotball osv. Tusen takk for svar:) Dette høres kjempegøy ut men problemet er at han bor i Danmark:/ Å alle i hans famile å alle hans venner er danske bortsett fra oss så kan ikke få noe sånn til:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå