AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 På trappa mi har jeg noen stoler med pledd i, og i det siste så har jeg sett den ligge der 3 ganger. Idag skulle jeg slippe ut min kastrerte hankatt og da ser jeg nabokatten sitte på trappa, min katt går bort til den og det ser ut til at han slikker den et slikk på hodet.., jeg lar døra stå på gløtt, og så kommer plutselig nabokatten gåendes inn med min katt hakk i hæl og han går rundt i huset og snoker rundt, ikke redd for meg (selvom han ikke har hilst på meg før), bare akkurat som om han skulle bodd her. Min katt bare satt der og lurte på hva som foregikk. Kan de være forelsket? Anonymkode: 314d3...4e3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 De er nok bare venner. Ikke stell istand bryllup helt ennå Anonymkode: 84a1a...7c0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Forelsket 🙄🙄🙄 Anonymkode: c724c...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Forelsket 🙄🙄🙄 Anonymkode: c724c...1e6 Nusselig Bare litt rart den nabokatten var så mye større enn det min katt er. Og min katt er ganske stor, mellom 5 og 6 kg, så jeg vet ikke helt, den så liksom ikke så "jentete" ut heller. Jaja, en får vel bare vente å se hvordan det utvikler seg Anonymkode: 314d3...4e3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Nabokatten her ville bare kose på min katt, men min ble helt rar i ansiktet og løp. Vet jo egentlig hvorfor, men vi sier at hun ble redd av forelskelse Anonymkode: a8edc...e70
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 På Friday, February 03, 2017 den 19.02, AnonymBruker skrev: På trappa mi har jeg noen stoler med pledd i, og i det siste så har jeg sett den ligge der 3 ganger. Idag skulle jeg slippe ut min kastrerte hankatt og da ser jeg nabokatten sitte på trappa, min katt går bort til den og det ser ut til at han slikker den et slikk på hodet.., jeg lar døra stå på gløtt, og så kommer plutselig nabokatten gåendes inn med min katt hakk i hæl og han går rundt i huset og snoker rundt, ikke redd for meg (selvom han ikke har hilst på meg før), bare akkurat som om han skulle bodd her. Min katt bare satt der og lurte på hva som foregikk. Kan de være forelsket? Anonymkode: 314d3...4e3 Katten jeg hadde sammen med eksen hilste på nabokattene slik. Hannkatter hele hurven. Inkludert vår. Det var vel heller en kameratslig hilsen til en samarbeidspartner - kattene i gata hadde felles territorium som de samlet beskyttet mot inntrengere så det ut for. Anonymkode: 284b6...da0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 Haha, så søtt. Kastrerte hannkatter kan(altså blir ikke nødvendigvis) bli gode venner. Katten min og nabokatten har et ganske turbulent forhold. De kan krangle så busta fyker og jage hverandre rundt, men jeg har også funnet de sovende sammen i senga mi (nabokatten sniker seg stadig inn). Anonymkode: 6ce2c...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå