AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Ettersom jeg ikke ønsker å fremstå innbilsk poster jeg dette som anonym. Jeg gjorde det slutt med verdens beste gutt fordi jeg ikke var klar for forholdet og ikke hadde de følelsene jeg ville ha. Jeg er for ung til å være i et forhold uten forelskelse og den fysiske tiltrekningen jeg ønsker. Han var alt jeg ønsket meg i en fremtidig ektemann, med unntak av at han ikke tente meg, og jeg ikke var så forelsket, bare glad i og vant med. Dette gjorde meg "ensom" i forholdet, og jeg gjorde det etter MYE tenking slutt. Raskt etterpå startet jeg en rask og intens affære/forhold men ikke kjærester med en gutt jeg har vært seksuelt tiltrukket i over lenger tid. Jeg har vært smått avstandsforelsket, og dette blusset opp da jeg traff han på byen. Vi gikk så godt overens og han viste stor interesse for meg. Vi har pratet sammen kontinuerlig siden hver dag, og vi snakker flåsete om kjærlighet med hverandre. Overdriver komplimentene og snakker om fremtiden på tull. Vi har ligget sammen en gang i uken i flere måneder, men det er alt. Det ble aldri noen dating eller til at vi gjorde andre ting. Vi møttes hos hverandre på kveldene for sex etter jobb og skole. Han tenner meg enormt, og jeg koser meg i dette forholdet selv om de romantiske følelsene forsvant litt da vi ble bedre kjent, fordi vi ikke har så mye til felles, og han virker ikke så moden og reflektert som jeg skulle ønske. Likevel trives jeg veldig godt i selskapet hans og jeg er så kåt hele dagen og tenker bare på at jeg vil ha sex med han. Samtidig som dette pågår har en tidligere guttevenn vist enormt med interesse og invitert meg med på date ved flere anledninger. Han er utrolig kjekk, trent og deilig. I tillegg er han smart og interessert i de samme tingene som meg. Han er positiv og reflektert og omsorgsfull. Han er på papiret virkelig drømmemannen, og da jeg var i et forhold med ekskjæresten min tenkte jeg ofte på at jeg spilte bort sjansen min med denne gutten. Vi hadde en kort affære for mange år siden, hvor jeg var interessert helt til vi hadde sex. Da føltes det bare feil, og jeg tenkte at han ikke var riktig gutt. Det føles ikke riktig å date denne gutten samtidig som jeg har et forhold til han første. Vi er ikke kjærester, men jeg vet at han investerer mer i forholdet enn det jeg gjør, og ser for seg en fremtid som vil utvikle seg. Samtidig er jeg redd for å gå glipp av en sjanse med en gutt jeg har fremtid med, fordi jeg vil ha et casual forhold med denne gutten jeg holder på med. Jeg ønsker meg rett og slett ikke kjæreste og trenger å være singel og finne meg selv! Men jeg vil heller ikke angre. Aller helst vil jeg ha sex med denne gutten for å bekrefte eller avkrefte om det er noe håp, men det føles ikke moralsk riktig. Jeg er ikke en sånn jente! Men jeg er også redd for å bli stuck med denne første gutten, at vi glir inn i et forhold når jeg vet at vi ikke matcher så bra på interesser, annet enn lidenskap for hverandre. Hva bør jeg gjøre? Hvem skal jeg velge? Jeg vet at begge er interessert i meg, og jeg ønsker å nyte begge to, men ønsker ingenting langvarig med noen av de. Og disse tankene gjør meg redd for at jeg ikke er i stand til å forelske meg, eller finne en fyr jeg får så gode følelser for at jeg ønsker å være i et forhold, spesielt siden jeg ikke følte dette med ekskjæresten min. Jeg har vært stormende, rivende forelsket én gang, men det var ulykkelig forelskelse i ungdomstiden, så jeg er redd det bare skyldtes hormoner.. Det er et par andre gutter som viser interesse også, men disse velger jeg å ikke nevne, fordi selv om de er flotte gutter jeg gjerne skulle hatt tid med, så er de allerede danket ut. Hvorfor må alle de beste guttene komme samtidig? Blir veldig takknemlig for tips, råd og lignende historier om hva jeg bør gjøre i situasjonen! Anonymkode: 6a2c5...406
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Glemte å nevne at jeg er 24, og de er begge 25, så vi er ganske unge og uetablerte, men ikke tenåringer akkurat.. Anonymkode: 6a2c5...406
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Jo, du er "sånn". Det andre i innlegget ditt viser det. You go girl. Skinn slites ikke. Anonymkode: 11581...384 1
Vackra Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 (endret) Ingen av dem. Endret 3. februar 2017 av Vackra
Kvinne87Rogaland Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Du må kutte ut han du har sex med. Du sier jo selv at du ikke vil ha ham som kjæreste, og at han legger mer i det enn deg og håper på en framtid. Da er du bare slem hvis du fortsetter - du bruker han jo og gir han falske forhåpninger! Etterpå kan du jo se om han andre er noe for deg. Men pass på - du begynner å høres ganske kynisk og egosentrisk ut. Det handler bare om deg og dine behov. Er det en sånn person du ønsker å være? 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 18 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev: Du må kutte ut han du har sex med. Du sier jo selv at du ikke vil ha ham som kjæreste, og at han legger mer i det enn deg og håper på en framtid. Da er du bare slem hvis du fortsetter - du bruker han jo og gir han falske forhåpninger! Etterpå kan du jo se om han andre er noe for deg. Men pass på - du begynner å høres ganske kynisk og egosentrisk ut. Det handler bare om deg og dine behov. Er det en sånn person du ønsker å være? Det er nettopp derfor jeg poster som anonym, fordi det er mine innerste tanker, og jeg ønsker selvfølgelig å være en god person, men man kan ikke noe for hva man føler og tenker? Det skal nevnes at han ikke snakker så seriøst om fremtiden eller om et forhold, men det virker ikke som han vile det skal avslutte, det vil heller ikke jeg. Jeg liker han veldig, og vi har utrolig god kjemi, lik humor og han er snill, men vi er også veldig forskjellige i interesser. Han andre har jeg mer til felles med i interesser, mål og atferd, men ikke samme kjemi. Anonymkode: 6a2c5...406
Ramona Skrevet 3. februar 2017 #7 Skrevet 3. februar 2017 Ligg med begge ig se det an. Eller ta rn pause fra han du ligger med nå til du har prøvd han andre. Det er lov å prøve ut ting. Gutta hadde gjort det uten å blunke. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #8 Skrevet 4. februar 2017 Prøv ut han ene du ikke har ligget med. Om du matcher seksuelt med han så kutter du ut han første Anonymkode: a56ac...1d6 1
Bergtatt Skrevet 4. februar 2017 #9 Skrevet 4. februar 2017 13 timer siden, Ramona skrev: Ligg med begge ig se det an. Eller ta rn pause fra han du ligger med nå til du har prøvd han andre. Det er lov å prøve ut ting. Gutta hadde gjort det uten å blunke. De gjør det like mye uten å blunke som kvinner.
Gjest Superbruker7 Skrevet 4. februar 2017 #10 Skrevet 4. februar 2017 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må alle de beste guttene komme samtidig? Anonymkode: 6a2c5...406 Fordi du har lav standard når det kommer til "de beste guttene". Ene fyren liker du kun seksuelt og han andre fyren liker du ikke en gang seksuelt. Desto mindre man krever for å kategorisere noen som "de beste" desto oftere vil man møte dem. Det sier seg jo selv. Endret 4. februar 2017 av Superbruker7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå