Gå til innhold

Hva er beste måte å få menn til å angre på at de valgte deg bort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel, rett på sak, litt overvektig, og har vært igjennom ting som gjør at jeg ikke har samme overfladiske interesser som tidligere. Men jeg blir altså valgt bort av menn som ikke takler at jeg sier ting som det er og at jeg tar initiativ selv. Jeg har ikke venner og jeg sliter som sagt med overvekt. 

Er det noe jeg kan gjøre for å vise disse mennene at jeg er gullet som glapp ut av hendene på dem? Jeg blir litt forbanna av at de søker seg ungfjon type 10-15 år yngre, glatt hud og utseendefikserte til tusen med nedlessede sminketryner.

Hvordan vise dem på en slik måte at de angrer på måten de har oppført seg mot meg? Da tenker jeg spesielt med sosiale medier som facebook og instagram. Jeg har stengt instagram, må jeg kanskje ha den åpen og vise skrytebilder osv? 

Tips mottas med takk!

Anonymkode: f16b5...de9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å ikke gjøre noe. Å prøve å bevise noe får deg bare til å virke desperat og gjør disse mennene enda gladere for at de ga slipp på deg.

Anonymkode: ef2c7...835

• Liker 7
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det beste du kan gjøre er å ikke gjøre noe. Å prøve å bevise noe får deg bare til å virke desperat og gjør disse mennene enda gladere for at de ga slipp på deg.

Anonymkode: ef2c7...835

Ok men lukka eller åpen instagramprofil? Selv synes jeg at en lukket er omtrent som å vise ingenting. 

Skrevet

Ville ikke plutselig åpnet instagrammen nå. Det er lett å gjennomskue.

Anonymkode: a8ab8...6b8

• Liker 2
Skrevet

Hvis de velger jenter som utseendemessig er veldig ulike deg, så er det ikke mye du kan gjøre utover å endre hvordan du ser ut.

Se for deg at du dumper en fyr og han så endrer noe helt irrelevant ved seg selv, og så forsøker å gni det inn. Ville du brydd deg? Nei. Du ville kun brydd deg hvis det var en spesifikk grunn til at du dumpet ham, og denne tingen endret seg.

Anonymkode: 2d953...4c8

• Liker 3
Skrevet

Men kanskje du ikke er noe gullfjon for dem?

Skrevet

Tviler på at de bryr seg om deg, for å være ærlig. Du burde velge andre menn i utgangspunktet.

• Liker 2
Skrevet

Det første jeg tenker er at ALT du skriver om deg selv skriker usexy. Sorry, men det er sant. Du fremstår som en bølle med dundrende stemme heller enn noen som kan vise meg omsorg og nærhet. 

Hvordan få noen til å angre? Vel, why would you want to? Jeg tror det her er viktigst å fokusere på fremtiden. Ikke bær nag, det er tapt tid og energi du aldri får tilbake. Så ville jeg gått i seriøs prosess for å bli sunn og få tilbake en normal kroppsfasong. Det er ikke noe mål å bli syltynn, men gitt at du er like overvektig som jeg forestiller meg kan du tjene mye på å anlegge en sunnere livsstil, både for deg selv primært, men også i datingsammenheng. Det er bare å forstå at mennesker hyller det vi tror er arketypen kropp og helse. Er man for langt unna idealet blir folk skeptiske. Sånn er det bare, hvor enn uetisk det nå er. Det er virkeligheten. 

En annen side av saken er hvordan man kommuniserer med folk. Mister disse gutta interessen for deg? Jeg er ganske tøff i trynet, men når store damer er såkalt 'direkte' føler jeg meg usannsynlig lite interessert. Akkurat det tror jeg er felles for mange menn. Vi liker ikke alltid å jakte, men å BLI jaktet, og i tillegg av at gigantisk dyr, det hjelper ikke. Det er så turn off at man automatisk leter etter utgangsdøra. Sånne type damer er sånn man leser om i Pondus. De er karikerte, men reflekterer litt av følelsen. Jeg har vært der selv mange ganger. Rasende "på" damer med valker og sinna-flørtende angrep. Da stikker jeg. Ikke vær en sånn dame TS. Dette har jo noe med personlighet å gjøre, og jeg sier ikke at du skal være noen du ikke er. Men, du tjener potensielt mye på å roe faktene litt. (nb:med forbehold om at dette ikke treffer, en warning til andre like fullt). 

• Liker 5
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg blir altså valgt bort av menn som ikke takler at jeg sier ting som det er og at jeg tar initiativ selv. 

Hva mener du med det? 

Uansett, det beste er at du ikke gjør noe som helst. Vær deg, er de ikke interessert i deg så gå videre. 

Skrevet (endret)

Vekttap er jo en klassiker. Men du må naturligvis ønske det selv.

Ellers, hva med å lese deg opp på nye felt og tema, utforske spennende kriker og kroker av verden og dokumentere spennende natur, mat, aktiviteter etc.etc.etc...om det er viktig å få det ut på IG. 

Endret av toothfairy
  • Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Arcturus skrev:

Det første jeg tenker er at ALT du skriver om deg selv skriker usexy. Sorry, men det er sant. Du fremstår som en bølle med dundrende stemme heller enn noen som kan vise meg omsorg og nærhet. 

Hvordan få noen til å angre? Vel, why would you want to? Jeg tror det her er viktigst å fokusere på fremtiden. Ikke bær nag, det er tapt tid og energi du aldri får tilbake. Så ville jeg gått i seriøs prosess for å bli sunn og få tilbake en normal kroppsfasong. Det er ikke noe mål å bli syltynn, men gitt at du er like overvektig som jeg forestiller meg kan du tjene mye på å anlegge en sunnere livsstil, både for deg selv primært, men også i datingsammenheng. Det er bare å forstå at mennesker hyller det vi tror er arketypen kropp og helse. Er man for langt unna idealet blir folk skeptiske. Sånn er det bare, hvor enn uetisk det nå er. Det er virkeligheten. 

En annen side av saken er hvordan man kommuniserer med folk. Mister disse gutta interessen for deg? Jeg er ganske tøff i trynet, men når store damer er såkalt 'direkte' føler jeg meg usannsynlig lite interessert. Akkurat det tror jeg er felles for mange menn. Vi liker ikke alltid å jakte, men å BLI jaktet, og i tillegg av at gigantisk dyr, det hjelper ikke. Det er så turn off at man automatisk leter etter utgangsdøra. Sånne type damer er sånn man leser om i Pondus. De er karikerte, men reflekterer litt av følelsen. Jeg har vært der selv mange ganger. Rasende "på" damer med valker og sinna-flørtende angrep. Da stikker jeg. Ikke vær en sånn dame TS. Dette har jo noe med personlighet å gjøre, og jeg sier ikke at du skal være noen du ikke er. Men, du tjener potensielt mye på å roe faktene litt. (nb:med forbehold om at dette ikke treffer, en warning til andre like fullt). 

Hva er i veien med å være overvektig og direkte? Hadde det stilt seg annerledes om hun var tynn og direkte? Hvorfor er det å være overvektig så fælt? Hvorfor går du utifra at hun er stor? Hvorfor er det så gale for en kvinne å sjekke opp en mann?

Anonymkode: bf3c0...6de

• Liker 4
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å lykkes med ditt eget liv. Det kan føre til at noen menn gjerne skulle ønske at de tok muligheten likevel da de hadde den, men det er jo heller ingen garanti for det. Når det er sagt er det heller ikke alle menn som vil se deg som "gullet som slapp ut av hendene på dem", uavhengig av hvordan du ser ut, hva slags interesser du har eller hvor mange venner du har. Jeg ville heller ha fokusert på å finne en person som du liker, og som liker deg tilbake, i stedet for å rette deg etter mennene som har avvist deg. Hva er egentlig intensjonen din med dette? Det finnes mange flotte kvinner, og livet deres er ikke tapt selv om de ikke valgte deg. Det høres nok litt brutalt ut, men slik er det jo faktisk. 

Anonymkode: 6b339...722

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er i veien med å være overvektig og direkte? Hadde det stilt seg annerledes om hun var tynn og direkte? Hvorfor er det å være overvektig så fælt? Hvorfor går du utifra at hun er stor? Hvorfor er det så gale for en kvinne å sjekke opp en mann?

Anonymkode: bf3c0...6de

Vel, det har noe med personlig erfaring å gjøre. Når du står i baren og skal kjøpe en øl mens du sender en tekstmelding, og en feit dame snapper mobilen din og legger den inn i bhen mens hun fanger deg med låra. Altså, det er bare ikke sexy. Det er på grensen til overfall. Det er sånne ting "direkte" damer gjør når de er totalt wasted. Det er minst like pinlig i edru tilstand selv om det da ikke er like mye overgrepsvibber. Det er bare sykt turn off. 

Så vet jeg ikke hvorfor ikke tynne damer også holder på sånn. Antakeligvis fordi de ikke må. Men hadde en tynn dame kastet seg over meg på samme måte hadde det garantert vært like feil. Jeg har ikke noe utpreget macho behov, men selv jeg, en fyr opptatt av likestilling og jevne maktforhold, ville mislikt å blitt sjekket opp slik. Det er fint når damen tar initiativ, men det må likevel ha et snev av yndighet og sjarm. Kall det gjerne den siste sjarmen med kjønnsforskjeller. For øvrig kan dere damer sikkert mer enn forstå følelsen hvis dere tenker dere om. Ja takk til  oppmerksomhet fra noen du liker -  neitakk til noen du syns er stygg. Sånn er det dessverre. 

• Liker 3
Skrevet
44 minutter siden, Arcturus skrev:

Jeg er ikke brølende og den typen kneggende latter oppførsel om det var det du tenkte på. Og så stor er jeg ikke. Max 15 kg for mye. Men jeg er ærlig og har en utpreget rettferdighetssans, samt hater løgnaktig oppførsel. Jeg er ikke typen til å breie meg, du finner meg oftest inni en krok der jeg observerer mennesker og mange blir overrasket når de snakker med meg. For jeg ser ut som ei som liker hus, hjem og barn mens interessene mine går til miljø, politikk, gjenbruk, reising osv.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Arcturus skrev:

Vel, det har noe med personlig erfaring å gjøre. Når du står i baren og skal kjøpe en øl mens du sender en tekstmelding, og en feit dame snapper mobilen din og legger den inn i bhen mens hun fanger deg med låra. Altså, det er bare ikke sexy. Det er på grensen til overfall. Det er sånne ting "direkte" damer gjør når de er totalt wasted. Det er minst like pinlig i edru tilstand selv om det da ikke er like mye overgrepsvibber. Det er bare sykt turn off. 

Hva slags steder er det du har vanka på? :fnise:

• Liker 5
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke brølende og den typen kneggende latter oppførsel om det var det du tenkte på. Og så stor er jeg ikke. Max 15 kg for mye. Men jeg er ærlig og har en utpreget rettferdighetssans, samt hater løgnaktig oppførsel. Jeg er ikke typen til å breie meg, du finner meg oftest inni en krok der jeg observerer mennesker og mange blir overrasket når de snakker med meg. For jeg ser ut som ei som liker hus, hjem og barn mens interessene mine går til miljø, politikk, gjenbruk, reising osv.

Du skriver "har vært igjennom ting som gjør at jeg ikke har samme overfladiske interesser som tidligere. Men jeg blir altså valgt bort av menn som ikke takler at jeg sier ting som det er og at jeg tar initiativ selv."

Det faktum at du synes dette har relevans betyr jo at det er noe som kommer opp. Kan du komme med eksempler?

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver "har vært igjennom ting som gjør at jeg ikke har samme overfladiske interesser som tidligere. Men jeg blir altså valgt bort av menn som ikke takler at jeg sier ting som det er og at jeg tar initiativ selv."

Det faktum at du synes dette har relevans betyr jo at det er noe som kommer opp. Kan du komme med eksempler?

Nei, det vedrører ikke saka.

Skrevet
27 minutter siden, Arcturus skrev:

Så vet jeg ikke hvorfor ikke tynne damer også holder på sånn. Antakeligvis fordi de ikke må. Men hadde en tynn dame kastet seg over meg på samme måte hadde det garantert vært like feil. Jeg har ikke noe utpreget macho behov, men selv jeg, en fyr opptatt av likestilling og jevne maktforhold, ville mislikt å blitt sjekket opp slik. Det er fint når damen tar initiativ, men det må likevel ha et snev av yndighet og sjarm. Kall det gjerne den siste sjarmen med kjønnsforskjeller. For øvrig kan dere damer sikkert mer enn forstå følelsen hvis dere tenker dere om. Ja takk til  oppmerksomhet fra noen du liker -  neitakk til noen du syns er stygg. Sånn er det dessverre. 

Det du ser på som direkte oppførsel er hva jeg anser som VULGÆR oppførsel. Du ilegger meg altså oppførsel jeg ikke har. Direkte oppførsel er noe helt annet enn det du skriver om.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvis du selv har vært overfladisk, hvorfor skal du hevne deg på folk som fremdeles er det? Du har vært sånn selv, da har du det i deg. 

Endret av Cronosgjesten
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...