AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Jeg er på dag 8 på sprøyter idag. Verker på venstre side og har menssmerte av og til. Andre som har kjent det under sprøyteperioden?? Er ubehagelig når jeg tar utenpå magen også! Og har mye eggløsningsslim, er det vanlig ?? Anonymkode: d195d...1a8
tekjerringa Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Det er nok ikke uvanlig med ubehag. Husk at det (forhåpentligvis) er overprodukjon i eggstokkene. Cellene tar plass og det blir litt trangt. Hvis du synes det er veldig plagsomt/ubehagelig så kan du jo ringe til klinikken for å få en vurdering. Slim fikk jeg også. Tok det som et godt tegn😉 Lykke til😊
prover87 Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Jeg merket også masse i magen/eggstokkene cirka en uke etter jeg begynte på sprøyter. Har forstått at det er helt normalt - så du trenger ikke uroe deg for det 😊 Magen min ble også større og hardere (føltes veldig oppblåst).
Mayah Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Jeg hadde også murringer/verk og kjente veldig godt at noe var på gang der nede da jeg gikk på sprøyter. Hadde også komiske mengder EL-slim etterhvert, på et tidspunkt kjente jeg at det bare rant ut av meg (sorry for detaljene!), var overbevist om at jeg blødde, men det gjorde jeg heldigvis ikke. Var bare veldig uvant mengde!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Helt vanlig. Eggløsningssmerter, murringer, stikninger, mengder slim og oppblåst mage. I uka rundt uttak måtte jeg styre unna alt av trange bukser og hold-in strømper da jeg var så oppblåst. Og etter innsett vil du merke alle graviditetssymptomer du kan tenke deg. Det er på grunn av alle hormonene man har gått på, og progesteronen man fortsatt tar. Hetetokter, stikninger, murringer, merkelig utflod... Mange trur det er graviditetssymptomer, noe som gjør fallhøyden ekstra stor. Anonymkode: 148fb...f76
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt vanlig. Eggløsningssmerter, murringer, stikninger, mengder slim og oppblåst mage. I uka rundt uttak måtte jeg styre unna alt av trange bukser og hold-in strømper da jeg var så oppblåst. Og etter innsett vil du merke alle graviditetssymptomer du kan tenke deg. Det er på grunn av alle hormonene man har gått på, og progesteronen man fortsatt tar. Hetetokter, stikninger, murringer, merkelig utflod... Mange trur det er graviditetssymptomer, noe som gjør fallhøyden ekstra stor. Anonymkode: 148fb...f76 Dette er andre forsøket så har gjort det før. Men jeg kan ikke huske at jeg hadde menssmerte forrige gang. Var på ultralyd idag og fikk vite at jeg hadde væske i livmoren! At jeg kunne få en blødning men det hadde ikke noe å si? Andre som har opplevd det? Jeg skjønte ikke hva han mente selv om han prøvde å forklare det ( han snakket ikke godt norsk...) Anonymkode: d195d...1a8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #7 Skrevet 4. februar 2017 14 timer siden, Mayah skrev: Jeg hadde også murringer/verk og kjente veldig godt at noe var på gang der nede da jeg gikk på sprøyter. Hadde også komiske mengder EL-slim etterhvert, på et tidspunkt kjente jeg at det bare rant ut av meg (sorry for detaljene!), var overbevist om at jeg blødde, men det gjorde jeg heldigvis ikke. Var bare veldig uvant mengde! Kjente du det hele tiden?? Føler jeg får mensen snart, verker hele tiden.. jeg og har sykt mye el-slim. Hehe. Anonymkode: d195d...1a8
Mayah Skrevet 4. februar 2017 #8 Skrevet 4. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjente du det hele tiden?? Føler jeg får mensen snart, verker hele tiden.. jeg og har sykt mye el-slim. Hehe. Anonymkode: d195d...1a8 Nå husker jeg ikke faktisk om jeg kjente det hele tida, men det var mer karakteristiske eggløsningssmerter på et vis, ikke menssmerter. Jeg har pcos, og kjenner kanskje slike smerter litt tydeligere eller på en annen måte enn de som ikke har det?  Er du bekymret for overstimulering?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #9 Skrevet 4. februar 2017 42 minutter siden, Mayah skrev: Nå husker jeg ikke faktisk om jeg kjente det hele tida, men det var mer karakteristiske eggløsningssmerter på et vis, ikke menssmerter. Jeg har pcos, og kjenner kanskje slike smerter litt tydeligere eller på en annen måte enn de som ikke har det?  Er du bekymret for overstimulering? Ja jeg er det.. men har ikke oppblåst mage/stor mage. Men fikk vite at det var væske i livmoren og måtte ta mange blodprøver..(?) hadde bare 8 egg. 2 på 20 mm... Anonymkode: d195d...1a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå