tenke Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Mamma tømte ei bøtte med en vaskeklut i do, å den forsvant. MEN doen ble tett nå, en uke etter dette skjedde. Kan det være årsaken? Er ingenting annet i doen nå, vannet bruker kanskje 10 min på å synke helt, men det synker videre forbi normalen.
Gjest Holititten Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Bare å ringe rørlegger, før det blir for sent. Det burde du gjort for en uke siden.
tenke Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2017 Hun mente det var unødvendig da doen fungerte som den skulle.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Ring rørlegger nå før dere ødelegger alt som er der nede Anonymkode: 05e1c...329 4
Jacklost Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 5 minutter siden, tenke skrev: Hun mente det var unødvendig da doen fungerte som den skulle. Hva trudde hun ville skje da? At kluten bare løste seg opp og forsvant? Om dette er snakk om en litt hard klut (type klassiske grå typen), så er det lite trolig. 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 Har gjort det samme. Men det gikk bra. En haug dopapir er jo ofte større volum enn en vaskeklut.. Anonymkode: 6fc6c...493
tenke Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2017 Var en engangsklut med volum på mindre enn hva man kan trykke ut av seg. Så vi trodde vel den hadde blitt skyldt videre selvfølgelig. Trenger ikke være nedlatende Jacklost. Godt å høre Anonym Blir litt vell dyrt å skal ringe rørlegger i kveld tenker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #9 Skrevet 3. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har gjort det samme. Men det gikk bra. En haug dopapir er jo ofte større volum enn en vaskeklut.. Anonymkode: 6fc6c...493 Ja, men dopapir løser seg jo opp i vann. Det gjør ikke en klut Anonymkode: ffdbb...152 6
Jacklost Skrevet 3. februar 2017 #10 Skrevet 3. februar 2017 (endret) 8 minutter siden, tenke skrev: Var en engangsklut med volum på mindre enn hva man kan trykke ut av seg. Så vi trodde vel den hadde blitt skyldt videre selvfølgelig. Trenger ikke være nedlatende Jacklost. Godt å høre Anonym Blir litt vell dyrt å skal ringe rørlegger i kveld tenker jeg. Jeg har blitt slik etter at en i gamlekollektivet kasta tamponger i toalettet (vi fant det ut etterpå). Og så flyttet ut for godt. Trivelig når dritt bokstavlig talt renner utover gulvet midt på sommeren og kontoen er tom. Endret 3. februar 2017 av Jacklost 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #11 Skrevet 3. februar 2017 7 minutter siden, tenke skrev: Var en engangsklut med volum på mindre enn hva man kan trykke ut av seg. Så vi trodde vel den hadde blitt skyldt videre selvfølgelig. Trenger ikke være nedlatende Jacklost. Godt å høre Anonym Blir litt vell dyrt å skal ringe rørlegger i kveld tenker jeg. Det der burde jo ha gått bra. Doen har vært normal ei hel uke før den ble tett nå? Anonymkode: 7002f...e0f
tenke Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #12 Skrevet 3. februar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der burde jo ha gått bra. Doen har vært normal ei hel uke før den ble tett nå? Anonymkode: 7002f...e0f Faktisk 12 dager når jeg teller! Krysser fingrene
tenke Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #13 Skrevet 3. februar 2017 18 minutter siden, Jacklost skrev: Jeg har blitt slik etter at en i gamlekollektivet kasta tamponger i toalettet (vi fant det ut etterpå). Og så flyttet ut for godt. Trivelig når dritt bokstavlig talt renner utover gulvet midt på sommeren og kontoen er tom. Hehe, det kan jeg forstå! Kontoen er relativ tom hos både meg og samboer fremover nå også! Så det er ganske skummelt
prt90 Skrevet 4. februar 2017 #15 Skrevet 4. februar 2017 Bor du i blokk kan det potensielt bli skikkelig fest om du tetter doen på den måten.. plutselig kommer all dritten fra resten av blokka OPP fra ditt toalett
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #16 Skrevet 5. februar 2017 Ikke hør på disse dramaqueensene som vil at du skal ringe rørleggeren når du mister en bomullsbit eller tynn klut i doen. Slike folk er det som holder prisene unaturlig høye i rørleggerbransjen. Når folk er helt hjelpesløse så må de ha masse penger til rørleggere og annet. Ring en rørlegger du og hør om å få gratis tips. De fleste rørleggere tar ikke betaling om de vet at du kan fikse dette lett selv. Anonymkode: fabf9...1fa
Gjest star123 Skrevet 5. februar 2017 #17 Skrevet 5. februar 2017 Skyll ned en klut til så kanskje den dytter løs den andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå