AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #41 Del Skrevet 12. desember 2020 Nakenprat er først og fremst et forum, ikke en dating app. Man kan selvsagt prøve å finne noen der likevel, men det ser ut som de fleste kvinner der er enten selgere eller pratere og ikke er etter treff. De fleste oppegående menn som finnes der skjønner det, og har ikke noen store forventninger, sier de. Anonymkode: 1a1bc...424 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 13. desember 2020 #42 Del Skrevet 13. desember 2020 Aldri vært aktiv der, bare kikka litt innom. Fikk noen møter i gamle dager på et par sider som het sexdate og sexdating, hvis noen husker de. Spes på sexdate siden fikk jeg kontakt med flere , som jeg hadde på helgebesøk en gang i blant 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tranma Skrevet 13. desember 2020 #43 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) ❤️ Endret 13. desember 2020 av Tranma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #44 Del Skrevet 15. desember 2020 Hvilket forum er best for flørting /sex Anonymkode: 40296...66b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 15. desember 2020 #45 Del Skrevet 15. desember 2020 Har lagt inn noen spørsmål om treff der i det siste etter par. Får overhodet ikke mange henvendelser, og i alle fall ikke fra single menn. Er vel kanskje litt om hvordan man formulerer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #46 Del Skrevet 15. desember 2020 byh1 skrev (På 26.9.2020 den 22.08): Er det gratis å chatte på Nakenprat? byh1 skrev (På 27.9.2020 den 11.32): Er det gratis å chatte eller man må betalle? byh1 skrev (På 12.12.2020 den 13.33): Er det helt gratis app? Det er bare å prøve, vet du. nakenprat.no. Det er ingen app, men en side du går inn på. Og for å avsløre det med en gang; ja det er gratis. I hvert fall var det det for en del år siden da jeg var der sist. Anonymkode: 6ad02...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #47 Del Skrevet 15. desember 2020 Tøvftta skrev (6 minutter siden): Har lagt inn noen spørsmål om treff der i det siste etter par. Får overhodet ikke mange henvendelser, og i alle fall ikke fra single menn. Er vel kanskje litt om hvordan man formulerer seg. Det er MANGE der inne som er interessert i treff. Legg ut bilder av kroppen din, skriv at du vil treffe noen for sex og henvendelser vil rulle inn. Men det er faktisk en god del oppegående menn der, og de kan være forsiktige/skeptiske og usikre de også på om den de skal møte er ekte. Legg ut et bilde av kroppen din hvor du har med en lapp hvor det står brukernavnet ditt @ nakenprat.com og datoen du legger det ut. Da har du verifisert deg selv. Det er noen par der men det er så klart flere menn enn det er par. Opplever enorm pågang av menn over 40 selv om jeg ikke ønsker kontakt med de. Der er også sextreff grupper du kan melde deg inn i. Anonymkode: 814bf...530 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 15. desember 2020 #48 Del Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er MANGE der inne som er interessert i treff. Legg ut bilder av kroppen din, skriv at du vil treffe noen for sex og henvendelser vil rulle inn. Men det er faktisk en god del oppegående menn der, og de kan være forsiktige/skeptiske og usikre de også på om den de skal møte er ekte. Legg ut et bilde av kroppen din hvor du har med en lapp hvor det står brukernavnet ditt @ nakenprat.com og datoen du legger det ut. Da har du verifisert deg selv. Det er noen par der men det er så klart flere menn enn det er par. Opplever enorm pågang av menn over 40 selv om jeg ikke ønsker kontakt med de. Der er også sextreff grupper du kan melde deg inn i. Anonymkode: 814bf...530 Legge ut bilde av meg selv på nakenprat er det siste jeg ville ha gjort i lobotomert tilstand! De som er seriøse tar kontakt med meg, er vel en grunn for at jeg ikke har 300 meldinger fra desperate menn der. Er på andre sider og, nakenprat er noe jeg har testet i det siste for å se responsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #49 Del Skrevet 15. desember 2020 Jeg møtte han som er mannen min nå på nakenprat 😄 Anonymkode: 98c23...692 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #50 Del Skrevet 15. desember 2020 Tøvftta skrev (19 minutter siden): Legge ut bilde av meg selv på nakenprat er det siste jeg ville ha gjort i lobotomert tilstand! De som er seriøse tar kontakt med meg, er vel en grunn for at jeg ikke har 300 meldinger fra desperate menn der. Er på andre sider og, nakenprat er noe jeg har testet i det siste for å se responsen. Hvilken sider er ok? Anonymkode: 40296...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 15. desember 2020 #51 Del Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvilken sider er ok? Anonymkode: 40296...66b Alle sider er ok! Men respons varierer på alle. Og bare for å ha det helt på det rene, jeg deler ikke bilde av meg på noen side. Seriøse tar kontakt og ved videre skriving deles bilder på privaten. Har til dags dato truffet flere par via nakenprat enn tinder så tommel opp for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 15. desember 2020 #52 Del Skrevet 15. desember 2020 Jeg har hatt profil på nakenprat og vært til og fra i en del år. Det er mye rusk og useriøse folk der, men oppfører man seg bra, så er det håp der og. Jeg har møtt to par og to single damer der opp igjennom, og det var fine folk alle sammen, men det er absolutt ikke førstevalget. Det finnes andre sider som er veldig mye bedre, med folk som faktisk vet hva de er ute etter, går for det, og står for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 15. desember 2020 #53 Del Skrevet 15. desember 2020 Men aldri lagt ut bilder der, eller andre steder. Kjenner ei som fikk lagt ut nakenbilder av seg selv på nakenprat av en sjalu ex, sånt er ynkelig gjort av den fyren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora31547 Skrevet 9. februar 2021 #54 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Sexdating i Norge - https://finnsex.no Er man ute etter en seriøs side så kan jeg faktisk anbefale Finnsex! Jeg kan si jeg hadde vel en bra erfaring der. Endret 18. juli 2022 av Tora31547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå