AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #21 Skrevet 5. februar 2017 Jeg har lagt ut kontaktannonse på nakenprat 2 ganger, og er kvinne. Fikk ca 300 svar begge gangene, 95% tragiske svar, som pule i kveld? Og den sjangeren. Så er det noen menn, som er oppegående, og tar seg tiden til å skrive litt mer utfyllende. Begge gangene har jeg søkt etter en fast pulekompis. Så ønsker jo en oppegående mann. Og begge gangene endte jeg opp med å finne en flott mann, som var min faste elsker for en god stund. Og det har blitt diskutert inne på nakenprat og, at ønsker mennene å få svar, da de svarer på kontaktannonser, så må de ha et litt utfyllende svar, og framstå som oppegående menn, som ikke bare tenker med pikken sin. Anonymkode: 6f859...61f 3
FruKG Skrevet 5. februar 2017 #22 Skrevet 5. februar 2017 På 2/3/2017 den 23.18, AnonymBruker skrev: Er du ikke redd for smitte? Anonymkode: 98b1f...2bd Ikke redd, men jeg tar da forholdsregler. Jeg lar ikke alle knulle meg uten kondom. På 2/4/2017 den 8.31, AnonymBruker skrev: Er FruKG fra Hønefoss? Anonymkode: 7c34d...db0 Nei jeg er ikke fra Hønefoss. Jeg vet ikke hvor Hønefoss er engang. På 2/4/2017 den 10.18, LiseOslo skrev: Jeg tror nok at fruKG har hørt om kondom. Tror ikke du? Absolutt, og det er noe som brukes ofte selv om jeg liker best uten.
Orientalsk Skrevet 6. februar 2017 #23 Skrevet 6. februar 2017 Min erfaring er at det er vanskelig å finne damer der. For mange menn, og du drukner rett og slett i hele den mengden. De peneste damene har innboksen sin full, så du får ikke sendt dem melding. La ut annonse med min snap konto, var heldig der og fikk to vakre damer som la meg til. En singel, og en som var gift. Synd at begge bodde langt unna.. Men så var det også en haug med menn/gutter som la meg til, som bare ville veksle dickpics, til tross for at jeg skrev at jeg er straight. Men men, treff kan det bli, men da må man jobbe litt ja.
Nowayback Skrevet 6. februar 2017 #24 Skrevet 6. februar 2017 På 5.2.2017 den 12.38, AnonymBruker skrev: Jeg har lagt ut kontaktannonse på nakenprat 2 ganger, og er kvinne. Fikk ca 300 svar begge gangene, 95% tragiske svar, som pule i kveld? Og den sjangeren. Så er det noen menn, som er oppegående, og tar seg tiden til å skrive litt mer utfyllende. Begge gangene har jeg søkt etter en fast pulekompis. Så ønsker jo en oppegående mann. Og begge gangene endte jeg opp med å finne en flott mann, som var min faste elsker for en god stund. Og det har blitt diskutert inne på nakenprat og, at ønsker mennene å få svar, da de svarer på kontaktannonser, så må de ha et litt utfyllende svar, og framstå som oppegående menn, som ikke bare tenker med pikken sin. Anonymkode: 6f859...61f Vil si jeg tilhører denne kategorien, men det har ikke resultert i svar fra noen damer. De eneste single damene som er der inne, skal bare tjene penger på undertøy osv.. Har jeg iallefall inntrykk av. Og da skygger jeg selvfølgelig banen. 1
tdm900 Skrevet 6. februar 2017 #25 Skrevet 6. februar 2017 (endret) På 5.2.2017 den 10.48, LiseOslo skrev: Det var da en voldsom generalisering av Nakenprat...? du finner -som her på KG- mye rart, men tross alt også mange oppegående kvinner og menn. Har du profil der😉 Endret 6. februar 2017 av tdm900
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #26 Skrevet 7. februar 2017 Traff en kar på nettstedet cupido. Vi begynte først å chatte, og så snakket vi en god del på telefonen før vi fant han troverdig. Deretter kom han hjem til oss og hadde sex med henne mens jeg så på, og deltok. Gikk bare fint Anonymkode: 21475...96f
byh1 Skrevet 26. september 2020 #27 Skrevet 26. september 2020 På 3.2.2017 den 21.09, AnonymBruker skrev: Kort fortalt: Nakenprat er 99,9% menn. Den ene 0,1% kvinner er en kvinne fra Hønefoss som driver med dogging. I hvertfall var det det da jeg var medlem en stund. Ga opp til slutt. Stort sett bare feite griser av noen desperate mannfolk som er på den siden. Anonymkode: cc9b4...d1c Er det gratis å chatte på Nakenprat?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #28 Skrevet 27. september 2020 Vi som par har møtt menn derfra og ett par. Vanskelig å finne single damer som er pen der i det hele tatt, bare overvektige nesten. Anonymkode: aa8be...185
byh1 Skrevet 27. september 2020 #29 Skrevet 27. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi som par har møtt menn derfra og ett par. Vanskelig å finne single damer som er pen der i det hele tatt, bare overvektige nesten. Anonymkode: aa8be...185 Er det gratis å chatte eller man må betalle?
remix2020 Skrevet 27. september 2020 #30 Skrevet 27. september 2020 På 3.2.2017 den 17.08, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har vert innom kontaktannonsene på nakenprat? Fått noen sexuelle opplevelser gjennom d forumet? Anonymkode: 839af...3e2 Min erfaring med NP er at det er veldig mange falske profiler der. Gutter/Menn som utgir seg for å være jenter. Det finnes også en del jenteprofiler som kun er der for å selge truser, bilder og filmer. Men, det finnes også ekte profiler der. Hovedsaklig par som vil treffe par, eller bifile/homofile menn som søker andre menn. Dersom jeg søkte etter sexpartner ville jeg nok heller forsøkt spicymatch.com På NP vil man trolig ikke finne noen seksuelle opplevelser med mindre du er mann som søker sex med menn. 1
AllahBallah Skrevet 27. september 2020 #31 Skrevet 27. september 2020 5 minutter siden, remix2020 skrev: Min erfaring med NP er at det er veldig mange falske profiler der. Gutter/Menn som utgir seg for å være jenter. Det finnes også en del jenteprofiler som kun er der for å selge truser, bilder og filmer. Men, det finnes også ekte profiler der. Hovedsaklig par som vil treffe par, eller bifile/homofile menn som søker andre menn. Dersom jeg søkte etter sexpartner ville jeg nok heller forsøkt spicymatch.com På NP vil man trolig ikke finne noen seksuelle opplevelser med mindre du er mann som søker sex med menn. Enig, da vil du nok lykkes bedre på andre fora, f.eks. kvinneguiden.
remix2020 Skrevet 27. september 2020 #32 Skrevet 27. september 2020 3 minutter siden, AllahBallah skrev: Enig, da vil du nok lykkes bedre på andre fora, f.eks. kvinneguiden. På kvinneguiden ville jeg kanskje tro at man finner jenter/kvinner som ønsker seg noe mer enn kun en sexpartner, men det kan jo hende at jeg tar feil. Har ikke akkurat opplevd noe stort trøkk i innboksen her akkurat. Sex er digg og jeg sier ikke nødvendigvis nei takk til det, men er mer interessert i å finne meg kjæreste. Så om det er noen som vil ha en 47 år gammel mann....😉 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #33 Skrevet 27. september 2020 Er mye useriøst etter min erfaring. Menn som blir drita sure om du ikke vil møte de samme kveld. Mye utro menn som bare vil ha en opplevelse utenfor a4-livet. Anonymkode: ba93f...0fb 1
Dominas leketøy Skrevet 27. september 2020 #34 Skrevet 27. september 2020 På 3.2.2017 den 17.08, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har vert innom kontaktannonsene på nakenprat? Fått noen sexuelle opplevelser gjennom d forumet? Anonymkode: 839af...3e2 Jupp
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #35 Skrevet 27. september 2020 Jeg har vært på nakenprat i flere år. Er mye grums, mye vims, enormt mye overkåte menn og 99% av disse kan ikke lese. Men, jeg har truffet en av mine nærmeste venninner der inne, og min nåværende kjæreste. Så det finnes både oppegående og kjekke single folk der. Men skriver man en annonse som kvinne, blir man bombardert med meldinger Anonymkode: 384bb...844 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #36 Skrevet 28. september 2020 På 3.2.2017 den 19.56, Cuntzilla skrev: Svingt innom en gang av nysgjerrighet, tok en kjapp 180 grader og rømte rett ut igjen. Mitt inntrykk var at det var en haug med tapere som ikke kan stave, samt mye dogging-greier og "jeg skal kjøre traileren gjennom Lillestrøm i morgen, noen som vil suge meg bak Statoilen klokka 15"-type annonser, som ikke er helt min stil. Fikk innboksen full av peniser, lite flatterende bilder av lite attraktive mennesker og helt åndssvake meldinger. Virket som folk hadde lav standard, prøvde seg på alt og alle uten noe filter eller krav. Ekstrem overvekt av menn, så er jo et mekka for damer som er desperate etter seksuell oppmerksomhet. For oss andre som ikke digger å få bilder av 62 år gamle halvslappe peniser med kukost er det helvetes forgård. 🤣 ufattelig bra sagt! Signerer denne og innlegget om at det trolig er den korteste veien til en kjønnssykdom i Norge. Mitt inntrykk er at chattesider som ikke kun er myntet på sex , for eksempel chat no som minner om IRC, i alle fall øker andelen av normalt begavede vanlige menn og kvinner som kan ta turen innom. Anonymkode: 05c36...efb 3
byh1 Skrevet 12. desember 2020 #37 Skrevet 12. desember 2020 (endret) Gjest UngMann1986 skrev (På 3.2.2017 den 18.34): Hmm, for å være ærlig... Ja, jeg har møtt kvinner via nakenprat. Men ikke via kontaktannonsene. Det krever gjerne at man chatter litt, og blir litt kjent. Og så er det håp Så hvis man gjør den lille innsatsen og prater med damene på forumet, så kan det belønne seg! Er det helt gratis app? Endret 12. desember 2020 av byh1
Tennplugg Skrevet 12. desember 2020 #38 Skrevet 12. desember 2020 Nakenprat har lite flatterende lay-out, altfor lite (naken)prat, altfor mange pågående, uerfarne, selvopptatte, ivrige menn med et noe forvrengt selvbilde som tror "hei, står til? Du virker spennende, legg meg til på Snap så ser vi hva som skjer" er nok til å få oppfylt fantasi, ønske eller umiddelbar lyst. I tillegg som flere har vært inne på, et lite mekka for truse selgere (og kjøpere). Det sagt; den beste elskeren jeg har hatt fikk jeg kontakt med der, og ikke via Cupido, Tinder eller Lyst-Club, så litt flaks er mulig😉
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #39 Skrevet 12. desember 2020 En høy andel er middelaldrede menn som er gift/samboer, som søker sextreff/elskerinner. Unge gutter på 20 som søker modne kvinner. Eller unge jenter som selger truser Anonymkode: 1e65f...f3c 1
Bamseklemmer Skrevet 12. desember 2020 #40 Skrevet 12. desember 2020 Menn som søker menn og kvinner som hater menn fordi alle tror at menn er like... Det er inntrykket mitt... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå