Gå til innhold

Nakenprat.com, erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har vert innom kontaktannonsene på nakenprat? Fått noen sexuelle opplevelser gjennom d forumet?

Anonymkode: 839af...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg la inn et bilde av pikken min for og melde meg på en gang bang, hørte ikke noe fra gangbangen, men ble kontaktet av andre menn på pm. Im straight.....

Anonymkode: 839af...3e2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

Hmm, for å være ærlig...

Ja, jeg har møtt kvinner via nakenprat. Men ikke via kontaktannonsene. Det krever gjerne at man chatter litt, og blir litt kjent. Og så er det håp :) Så hvis man gjør den lille innsatsen og prater med damene på forumet, så kan det belønne seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en håndfull overaktive menn som prøver seg på alle damene som kommer innom. Enkleste vei til kjønnssykdom her i Norge.

Anonymkode: 49144...bc5

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har erfaring derfra. Har møtt kanskje 20 derfra, spesielt når jeg har vært i Oslo. Men jeg har avtalt flere ganger med menn som ikke har dukket opp. Så jeg vet ikke, det blir litt opp og ned. Sist gang var jeg utrolig heldig. Da fikk jeg besøk av to av våre nye landsmenn på hotellrommet mitt :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som singel/ensom mann som søker lek og moro med enten kvinner og/eller par må du være forberedt på å være en i (den svære) mengden som sjaltes vekk, nådeløst og kjapt. Fordi det er så mange menn som søker den type spenning og så få som ønsker det samme. 

Bilder av kropp og spesielt pikk genererer ikke smekkfull innboks av kvinner (eventuelt par) som vil ha deg med på leken. Andre menn derimot, "be prepared".

Som ensom/singel kvinne som ønsker seg et eventyr - forbered deg på smekkfull innboks, 90 prosent tacky meldinger og noen lange kvelder med å sortere. 

Som spenningssøkende par som vil leke med trekant (eller flere kanter); haugevis av meldinger, overkommelig å sortere og er man heldig så finner man en (eller to) blant de opp mot 100 som melder seg til tjeneste som kan bli både digg og gøy. 

I tillegg er det åpenbart at mange, spesielt kvinner, bruker nettsiden for å tjene penger, enten ved å pakke inn en kontaktannonse for uforpliktende sex, som viser seg å være mot betaling når det drar seg til, eller salg av f.eks. brukte truser, strømpebukser etc. 

Det er bare å gå inn på Nakenprat med en viss porsjon avventende skepsis, lett nysgjerrighet, klar for å studere og sortere og ikke bli skuffa om du ikke finner det du leter etter. 

Snakker jeg av erfaring? Ja, til dels.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, FruKG skrev:

Ja jeg har erfaring derfra. Har møtt kanskje 20 derfra, spesielt når jeg har vært i Oslo. Men jeg har avtalt flere ganger med menn som ikke har dukket opp. Så jeg vet ikke, det blir litt opp og ned. Sist gang var jeg utrolig heldig. Da fikk jeg besøk av to av våre nye landsmenn på hotellrommet mitt :) 

Hva skjedde der,  spilte pokemon? 

Anonymkode: 09a70...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde der,  spilte pokemon? 

Anonymkode: 09a70...8a3

De poket meg både foran og bak, så ja ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sted der usikre kvinner skaffer seg oppmerksomhet. Du kan være 200 år og se ut som aske, men du vil fremdeles få utallige komplimenter av pinglete menn som tror de er tøffe og dominante fordi de er sterkere enn ei jente.

Anonymkode: 0e7ba...5c9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt to fantastiske menn fra byen jeg bor i via nettsiden,  jeg treffer begge jevnlig, hver for seg altså. 

Langvarig chatting og snapping før treff. Utveksling av bilder, navn alt før treff. 

Hadde aldri møtt noen bare ut fra et pikkbilde.

Anonymkode: 557be...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svingt innom en gang av nysgjerrighet, tok en kjapp 180 grader og rømte rett ut igjen.

Mitt inntrykk var at det var en haug med tapere som ikke kan stave, samt mye dogging-greier og "jeg skal kjøre traileren gjennom Lillestrøm i morgen, noen som vil suge meg bak Statoilen klokka 15"-type annonser, som ikke er helt min stil. 

Fikk innboksen full av peniser, lite flatterende bilder av lite attraktive mennesker og helt åndssvake meldinger. Virket som folk hadde lav standard, prøvde seg på alt og alle uten noe filter eller krav. Ekstrem overvekt av menn, så er jo et mekka for damer som er desperate etter seksuell oppmerksomhet. For oss andre som ikke digger å få bilder av 62 år gamle halvslappe peniser med kukost er det helvetes forgård.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, møtte noen via chatten der for ca. 10 år siden. Viste seg at h*n hadde herpes og en historie med amfetaminbruk.

Men pulings ble det, ganske bra pulings også.

Anonymkode: 5093d...6f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort fortalt:

Nakenprat er 99,9% menn.

Den ene 0,1% kvinner er en kvinne fra Hønefoss som driver med dogging.

I hvertfall var det det da jeg var medlem en stund. Ga opp til slutt. Stort sett bare feite griser av noen desperate mannfolk som er på den siden.

Anonymkode: cc9b4...d1c

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FruKG skrev:

De poket meg både foran og bak, så ja ;) 

Er du ikke redd for smitte?

Anonymkode: 98b1f...2bd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn for et par år siden eller noe sånt, men har ikke postet et eneste innlegg eller kontaktet noen. Fikk vel litt inntrykk av at taperfaktoren var relativt høy der, men kanskje det hadde forandret seg om jeg hadde brukt siden litt mer. Ble uansett ikke så gira etter å ha kikka meg litt rundt.

Endret av Akhenaton
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kort fortalt:

Nakenprat er 99,9% menn.

Den ene 0,1% kvinner er en kvinne fra Hønefoss som driver med dogging.

I hvertfall var det det da jeg var medlem en stund. Ga opp til slutt. Stort sett bare feite griser av noen desperate mannfolk som er på den siden.

Anonymkode: cc9b4...d1c

Er FruKG fra Hønefoss?

Anonymkode: 7c34d...db0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du ikke redd for smitte?

Anonymkode: 98b1f...2bd

Jeg tror nok at fruKG har hørt om kondom.  

Tror ikke du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, LiseOslo skrev:

Jeg tror nok at fruKG har hørt om kondom.  

Tror ikke du? 

Ville vel vært sørgelig tragisk ellers. Nakenprat består av homofile og unge jenter som vil selge skitne truser for latterlig høye summer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, DeLorean skrev:

Ville vel vært sørgelig tragisk ellers. Nakenprat består av homofile og unge jenter som vil selge skitne truser for latterlig høye summer. 

Det var da en voldsom generalisering av Nakenprat...?

du finner -som her på KG- mye rart, men tross alt også mange oppegående kvinner og menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...