Gjest krims Skrevet 7. desember 2004 #1 Del Skrevet 7. desember 2004 Vil nødig høres ut som et hypokonder,men jeg er bare nødt til å finne dette ut.Har vært forkjølet i litt over 3 uker nå.De siste dagene har jeg hatt så innmari vondt i høyre side når jeg puster dypt.Akkurat som om jeg har fått en strekk eller noe,men at det er på innsiden(kjenner ikke noe i muskelaturen ved massasje).Akkurat som om det er mellom brystet og skulderbladet. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 8. desember 2004 #2 Del Skrevet 8. desember 2004 Det høres ut som de smertene jeg har hatt ved bronkitt og/eller lungebetennelse. Sikkert ikke så dumt å ta en tur til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #3 Del Skrevet 8. desember 2004 Tenkte også på lungebetennelse ja. Men, så er jo ikke jeg lege da.. Iallefall; god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2004 #4 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er de samme symptomene som jeg pleier å han når jeg har lungebetennelse/bronkitt. Du må gå til legen, han må lytte på deg for å fastslå hva det kan være. Hvis det er lungebetennelse bør du ikke gå ubehandlet, ungikk å gå til legen første gang jeg fikk lungebetennelse, endte med dobbelsidig lungebetennelse og jeg slet med etterdønninger i et halvt år. Anbefales ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krims Skrevet 8. desember 2004 #5 Del Skrevet 8. desember 2004 Takk for alle svar!!Oi,kan det være så alvolig da?Jeg kjenner det også ved noen spesielle bevegelser nemlig.Som når jeg strekker armen opp. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2004 #6 Del Skrevet 8. desember 2004 Takk for alle svar!!Oi' date='kan det være så alvolig da?Jeg kjenner det også ved noen spesielle bevegelser nemlig.Som når jeg strekker armen opp. :-?[/quote'] Jepp, den kjenner jeg godt. Kom deg til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 8. desember 2004 #7 Del Skrevet 8. desember 2004 Kan også være så enkelt og uskyldig som muskelsmerter fordi du har hostet unormalt mye (hvis du har det) - "gangsperr" rett og slett, eller brist i et ribbein av samme grunn. Det kan også skje. Men kom deg til legen og bli undersøkt! Lykke til og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krims Skrevet 8. desember 2004 #8 Del Skrevet 8. desember 2004 Takk! Ja,jeg får sjekke hva det er kanskje.Ringer legen min imorgen for å høre hva han sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå