Gjest Axl Rose Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 (endret) Jeg må bare spørre. Hva er det med kvinnfolk? Er de så desperat? Synes de ikke at de selv dummer seg litt ut? Nå får Lothe's sønn fullt i nakenbilder av kvinnfolk. Kun for han var litt i media. En gutt/mann kan faen ikke vise seg uten å bli overfallt av kvinnfolk. Hvor mangen nakenbilder har ikke jeg fått? Kompisene mine fått? Mange. Ikke at det gjør oss menn noe altså. Er bare positivt for oss men litt flaut for de som gjør det kanskje? Greit nok når man er et par. Helt normalt det, men for helvete når dere gir til fremmede og virker desperat da kan man ikke annet enn å trekke på smilebåndet. Å nyte bildene så klart😆👍🏻 Litt morsomt å høre om kvinnfolk som klager på at menn sender bilder av penisen sin når kvinnfolk er mye verre. Å tenåringsjenter blir advart om å sende nakenbilder? Så er voksne mye verre. Jaja Endret 3. februar 2017 av Axl Rose
psykose Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Så kvinnfolk er verre? Jaok. Finnes nok av småkåte mannfolk der ute også, som liker å ta bilde av utstyret sitt og sende det videre. Tror ikke det går an å sammenligne for å se om det er kvinner eller menn som sender mest nakenbilder, da jeg tror tallene på det blir ca det samme 2
Gjest Axl Rose Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, psykose skrev: Så kvinnfolk er verre? Jaok. Finnes nok av småkåte mannfolk der ute også, som liker å ta bilde av utstyret sitt og sende det videre. Tror ikke det går an å sammenligne for å se om det er kvinner eller menn som sender mest nakenbilder, da jeg tror tallene på det blir ca det samme Nei men de kan faen meg slutte å klage på menn når de selv er like ille😂
SlemUlv Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Som exobishonist har jeg funnet egnet sted å utfolde dette på, hvor folk selv velger om de vil se Så slipper jeg å sender nakenblder til folk som ikke har samtykket til det!
Gjest Superbruker7 Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Merkelig hvordan kvinnfolk alltid møter seg selv i døra.
SlemUlv Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 Dere har ikke tenkt over at de som sender sånn, også er de som liker å motta sånn? 1
psykose Skrevet 3. februar 2017 #7 Skrevet 3. februar 2017 3 minutter siden, Bootyhunter skrev: Nei men de kan faen meg slutte å klage på menn når de selv er like ille😂 Snakk om å dra alle under en kam a gitt Haha, men jeg er enig til en viss grad. Dere kåte mannfolk setter kanskje pris på sånne bilder fra kjente og ukjente, men det er faktisk ikke alle kvinner som syns det er så ålreit å plutselig få et bilde av en mann´s kjønnsdeler. Har opplevd flere ganger enn jeg kan telle, at jeg har fått et og annet bilde på facebook, i chatten. Og jeg personlig syns det er disgusting, rett og slett Vil veldig gjerne velge selv hvem og hva jeg skal se, og ikke 👌 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #8 Skrevet 3. februar 2017 5 minutter siden, Bootyhunter skrev: Nei men de kan faen meg slutte å klage på menn når de selv er like ille😂 3 minutter siden, Superbruker7 skrev: Merkelig hvordan kvinnfolk alltid møter seg selv i døra. Hva får dere til å tro at det er de samme som klager og de samme som sender selv? Anonymkode: b464c...670 7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #9 Skrevet 3. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva får dere til å tro at det er de samme som klager og de samme som sender selv? Anonymkode: b464c...670 Har du ikke fått med deg at disse er blant de få i verden som vet alt? Anonymkode: c8201...caa 5
Sphere Skrevet 3. februar 2017 #10 Skrevet 3. februar 2017 Det er jo samtykke som er problemet med en slik sammenligning. Der de fleste menn kan bli positivt overrasket over å få uoppfordrede bilder av kvinner, er det stikk motsatt for kvinner.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #11 Skrevet 3. februar 2017 7 minutter siden, Superbruker7 skrev: Merkelig hvordan kvinnfolk alltid møter seg selv i døra. Kvinner er også individer, og kan ikke forventes å stå ansvarlig for alt andre kvinner foretar seg. Generaliseringer kan for all del være nyttige, men dere ser vel selv hvordan dette ikke holder vann. Anonymkode: 78695...8d4 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #12 Skrevet 3. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke fått med deg at disse er blant de få i verden som vet alt? Anonymkode: c8201...caa Jo, når jeg tenker meg om så er du inne på noe der. Anonymkode: b464c...670 1
Gjest Superbruker7 Skrevet 3. februar 2017 #13 Skrevet 3. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva får dere til å tro at det er de samme som klager og de samme som sender selv? Anonymkode: b464c...670 Fordi ALLE kvinner klager over pensbilder.
Gjest canacas Skrevet 3. februar 2017 #14 Skrevet 3. februar 2017 1 minutt siden, Superbruker7 skrev: Fordi ALLE kvinner klager over pensbilder. Det er opptil flere her inne på KG som har innrømmet at de ønsker dickpic's. Jeg har også fått etter å ha bedt om det. Så argumentet ditt falt i fisk umiddelbart.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #15 Skrevet 3. februar 2017 1 minutt siden, Superbruker7 skrev: Fordi ALLE kvinner klager over pensbilder. Ja, de fleste ønsker ikke penisbilder. Og de fleste sender ikke nakenbilder selv. Anonymkode: b464c...670 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #16 Skrevet 3. februar 2017 Det er vel en kjensgjerning at kvinner har et enormt behov for å vise seg frem, for så å klage på oppmerksomheten de får.😂 Anonymkode: cbfb4...12b 1
psykose Skrevet 3. februar 2017 #17 Skrevet 3. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er vel en kjensgjerning at kvinner har et enormt behov for å vise seg frem, for så å klage på oppmerksomheten de får.😂 Anonymkode: cbfb4...12b Herremann... Slutt å dra alle over en kam!
Frøken Scott Skrevet 3. februar 2017 #18 Skrevet 3. februar 2017 18 minutter siden, Bootyhunter skrev: Nei men de kan faen meg slutte å klage på menn når de selv er like ille😂 Nå kan det muligens være de som får dickpics rett i fjeset, og som ikke sender sånt sjøl, som klager....? 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #19 Skrevet 3. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel en kjensgjerning at kvinner har et enormt behov for å vise seg frem, for så å klage på oppmerksomheten de får.😂 Anonymkode: cbfb4...12b Anonymkode: b464c...670 1
perplexed Skrevet 3. februar 2017 #20 Skrevet 3. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel en kjensgjerning at kvinner har et enormt behov for å vise seg frem, for så å klage på oppmerksomheten de får.😂 Anonymkode: cbfb4...12b Ja, alle kvinner. Absolutt alle. Akkurat som alle menn sender dickpicks. Absolutt alle. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå