Gå til innhold

Noen som har en ...

Fremhevede innlegg

Skrevet

god definisjon på hva som anses som ett meningsløst innlegg når det gjelder seksualitet? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet
god definisjon på hva som anses som ett meningsløst innlegg når det gjelder seksualitet? :o

Jeg syns du har klart å tydeliggjøre det temmelig godt selv jeg Icy....

Skrevet

Herregud SÅ liten den var!!

Skrevet
Herregud SÅ liten den var!!

Ok... da pakker jeg den sammen og går et annet sted... :oops:

Skrevet

Eller, jeg kjente ABSOLUTT ingen ting!! :roll:

Eller, Er du inni mge ennå?? :oops:

:ler:

Skrevet

Jeg syns du har klart å tydeliggjøre det temmelig godt selv jeg Icy....

Nei det gjorde jeg absolutt ikke!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Såvidt jeg forstår spørsmålet så mener du hva som er meningsløst innlegg her på sidene?

Jeg syns det er meningsløst når folk legger ut fake-spm for å nappe i løken til svarene, og folk som latterliggjør eller fordummer andres spørsmål og innlegg.

Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar er det vel noe som heter.

Skrevet
Såvidt jeg forstår spørsmålet så mener du hva som er meningsløst innlegg her på sidene?

Jeg syns det er meningsløst når folk legger ut fake-spm for å nappe i løken til svarene, og folk som latterliggjør eller fordummer andres spørsmål og innlegg.

Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar er det vel noe som heter.

Om folk napper i løken eller ikke spiller ingen role. Det er ikke vi som skal bestemme over andre. Vi velger selv hva vi vil lese og ikke. Mange av de som klager over løktråder sitter jo nettopp og leser alle innleggene, snakk om dobbeltmoral.

Du spurte hva jeg mener er ett meningløst innlegg? Vel innlegget mitt var jo 100% ironisk ment for mitt innlegg var jo det, helt meningsløst. Tror ikke det var noen av dere som tok det.. hehe.. jajja... kun jeg som sitter og ler hvistnok 8)

Skrevet

Nei det gjorde jeg absolutt ikke!!

Joda - jeg syns nemlig det er fullstendig meningsløst å lage en tråd om meningsløshet.... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette var en ganske meningsløs tråd spør du meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...