Gå til innhold

Liker dere jenter dickpicks

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 timer siden, wintergirl skrev:

Nei, vil helst slippe å se bilder av andres underliv.  Hvorfor sender enkelte menn sånne bilder? Tror de at vi blir kåte av det? At de skal få seg noe, bare vi får sett "utstyret" deres? Why?

På seg selv kjenner man andre. Vi gutta elsker bilder av og synet av damenes bryster og underliv, og da er det naturlig at damer også elsker mannlige underlivsbilder.  Av en eller annen uforklarlig grunn så er det ikke sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, I Grosny skrev:

På seg selv kjenner man andre. Vi gutta elsker bilder av og synet av damenes bryster og underliv, og da er det naturlig at damer også elsker mannlige underlivsbilder.  Av en eller annen uforklarlig grunn så er det ikke sånn.

Menn er mer visuelle?

• Liker 3
Skrevet

Nei, vi liker ikke det.

Anonymkode: 462d9...22d

• Liker 1
Skrevet

Dårlig argument. De fleste klarer å forstå at ikke alle andre liker det samme som en selv. 

Anonymkode: 0369a...161

• Liker 5
Skrevet

Nei, og det er tydeligvis veldig vanskelig for mange menn å akseptere på KG. Det er tilsynelatende en misjon for menn her inne å skape et bilde av kvinner som desperate etter pikk. 

Kvinner: nei, dickpics gir meg ingenting 
Menn: Jo, det gjør det. Bare den er stor nok får de organsme bare av å se på bildet! Alt annet er løgn og passer ikke med mitt kvinnesyn

hilsen mann og "kg-forsker"

Anonymkode: 37c4d...384

• Liker 7
Skrevet (endret)
1 time siden, wintergirl skrev:

Menn er mer visuelle?

Jeg lurer egentlig på om vi er skadet av språk,  kultur og religion. Pikk er liksom en vederstyggelighet. Ett stygt ord. Noe ekkelt. Avføringsorgan.  Jeg tror slike ideér om mannens kjønnsorgan setter negative tanker i sving. Hvis man  i stedet for tiss eller pikk kaller den tulipan eller tryllestav (for all del ikke stafettpinne), så kan den kobles med vakrere tanker, og da vil kanskje slike bilder bli mer verdsatt?

Endret av I Grosny
Skrevet
43 minutter siden, I Grosny skrev:

Jeg lurer egentlig på om vi er skadet av språk,  kultur og religion. Pikk er liksom en vederstyggelighet. Ett stygt ord. Noe ekkelt. Avføringsorgan.  Jeg tror slike ideér om mannens kjønnsorgan setter negative tanker i sving. Hvis man  i stedet for tiss eller pikk kaller den tulipan eller tryllestav (for all del ikke stafettpinne), så kan den kobles med vakrere tanker, og da vil kanskje slike bilder bli mer verdsatt?

Får heller mer inntrykk av at ordet fitte er mer brukt som skjellsord enn pikk altså. For min del så er ikke ordet pikk grunnen til at jeg ikke vil se bilder av andre menns pikker, men rett og slett for at det er sånt man bare ikke gjør. Med mindre det ikke er avtalt mellom begge parter så klart. Menn som helt uten grunn sender bilder av understellet sitt virker rett og slett bare dumme. Er det alt de har å by på? 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Liker faktisk mye bedre å få bilde av hender, med underarm:rodmer:

Endret av Aldri
  • Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, wintergirl skrev:

Får heller mer inntrykk av at ordet fitte er mer brukt som skjellsord enn pikk altså. For min del så er ikke ordet pikk grunnen til at jeg ikke vil se bilder av andre menns pikker, men rett og slett for at det er sånt man bare ikke gjør. Med mindre det ikke er avtalt mellom begge parter så klart. Menn som helt uten grunn sender bilder av understellet sitt virker rett og slett bare dumme. Er det alt de har å by på? 

Sikkert ikke alt, men kanskje det de har mest lyst til å dele?

Skrevet
56 minutter siden, I Grosny skrev:

Sikkert ikke alt, men kanskje det de har mest lyst til å dele?

Ja ja,  det gir virkelig ikke et godt inntrykk. 

• Liker 3
Skrevet
54 minutter siden, wintergirl skrev:

Ja ja,  det gir virkelig ikke et godt inntrykk. 

Men det er jo et ærlig innspill. Vi mannfolk er jo helt enkelt sexgriser, og hadde vi ikke vært sexgriser, så ville vi heller ha bodd alene enn å finne oss ei kosedame.

Skrevet

Det å sende dickpicks virker så utrolig desperat og ja, rent ut patetisk. Slutt med det! 

Anonymkode: 342eb...e3f

• Liker 5
Skrevet
På ‎16‎.‎02‎.‎2017 den 12.33, wintergirl skrev:

Menn er mer visuelle?

Exactly.

På ‎16‎.‎02‎.‎2017 den 13.39, I Grosny skrev:

Ser tanken din, men det er ikke derfor. Nøkkelen ligger i kvinnelig, seksuell attraksjon.

Skrevet

Jeg vil gjerne ha sånne bilder fra en jeg dater, men ikke før etter at vi har hatt sex.

Anonymkode: b159a...8ac

Skrevet

Nei, nei og atter NEI.

Skrevet

Bare spør Mr Hung. De fleste damene her på KG har ikke bare sett dickpicksene hans, det er de som har bedt han om å sende de. Har du et stort nok utstyr så er de fleste damene interesserte. 

Anonymkode: b1dc7...181

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...