Gjest dang Skrevet 8. desember 2004 #61 Skrevet 8. desember 2004 Har aldri helt forstått hvorfor folk ser sånn opp til hun Åsne..er det så veldig spesielt det hun har gjordt...blir med på kåring av årest person og greier...why?
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #62 Skrevet 8. desember 2004 Det er vel ikke det at jeg ser så spesielt mye opp til Åsne Seierstad rent personlig. Nevnte henne bare som et eksempel på en kvinne som har blitt kjent fordi hun er en dyktig journalist og forfatter, og ikke på grunn av utseendet, selv om hun jo er pen. Mange andre kjente damer jeg kunne ha nevnt i stedet. F.eks. Anne-Kat Hærland er jo en person som er "kjendis", fordi hun er morsom og intelligent...
Gjest dang Skrevet 8. desember 2004 #63 Skrevet 8. desember 2004 Og..da..ville jeg heller gått tilbake til Åsne..Anne kat..er då ikke noe bedre rollebilde for barn..sitter og røyker og banner på tv'n hele tiden...for å ikke snakke om den lille kjøreturen hennes for ikke lenge siden!! Det fortrekker jeg nok hu Åsne, selv om ingen av dem kommer særlig høyt opp..
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #64 Skrevet 8. desember 2004 Ok, hvilke kjendisdamer liker du da, Dang?
MorningStar Skrevet 8. desember 2004 #65 Skrevet 8. desember 2004 *cough* Off-topics *cough* On-topic: jeg har selv merket at det er noe uggent mellom jenter som er pene og de som bare må tråkke ned på de pene. Ofte uten noen gode grunner. "Ho har for fine former. Ho er dermed manneeter." "Ho er fin, ergo er ho billig." Eksempler satt på spiss. Fast kropp er ikke gratis. Ingen slankekurer eller vidundermidler kan få den frem. Valutaen man betaler med er mye svette og slit og disiplin. Jeg vet det er _noen_ der ute som spiser iskrem og titter på reality tv for mye i uka som kritiserer folk som ser bedre ut.
Gjest manic Skrevet 9. desember 2004 #66 Skrevet 9. desember 2004 Åsne Seierstad har vært utenriks-korrespondent i over 10 år for ulike medier,skrevet bøker og har solid språk-utdannelse. Jeg synes det er både spesielt og spennende, hun har utvilsomt noe å dele med resten av verden! Det er dritkult at en jente blir annerkjent for dette!
Blomsterenka Skrevet 10. desember 2004 #67 Skrevet 10. desember 2004 En grunn ja- ho er naken. Vanskelig å ikkje like ho då vel! Ja, men hun er egentlig lite fotogen, så hun må vise alt... hennes valg da, men media følger jo saken...
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #68 Skrevet 10. desember 2004 Er guttene fra disse realityshowene noe bedre da?
BayliZ Skrevet 10. desember 2004 #69 Skrevet 10. desember 2004 Nå er ikke jeg akkurat en person som bryr seg så mye om disse kortvarige kjendisene, men nå har det kanskje vært litt mye av det "dumme" slaget på tv, ikke bare Aylar, men hu derre L. Alexandra fra Robinson - de stiller i en litt spesiell katogori begge to, den slitsomme higer etter all mulig oppmerksomhet kjendis livet. Burde kanskje vært litt mer kritiske til hva de sa ja til tross yrkene sine. Det jeg faktisk henger meg opp i denne tråden her er: Aylars venninne...du setter henne ikke i noe bedre lys av innleggene dine. Måten du " forsvarer" henne på gjør henne bare dummere i mitt syn. når du i det hele tatt føler at du må forsvare din venninne i en slik diskusjons tråd her, sier faktisk meg at du kanskje er mer flau enn stolt. Men det er jo bare min tanke da...
Diva Skrevet 10. desember 2004 #70 Skrevet 10. desember 2004 Jeg sier bare: HERREGUD Jenta må bare gjøre det hun vil for min del, men jeg kan ikke påpeke at de få inntrykkene jeg har fått av henne er så gode. Det er tydeligvis ganske enkelt å bli "kjendis" her i landet. Det virker som folk blir mer og mer PR-kåte og trenger å gjøre mindre og mindre for å bli "kjente". JEG synes det må mer til før en kan kalles kjendis, og jeg synes ikke nødvendigvis det å strippe på et gatehjørne er så veldig qlt jeg da. Det å være modell har jeg absolutt respekt for, men jeg synes ikke ovennevnte gjør en så fantatisk jobb der jeg - beklager. Men, egentlig... så er jeg bare så utrooolig sjalu på henne, det er derfor jeg ikke sier at hun er såå flott og vakker og denallerpenestepåjord assåååå P.S: venninna til Aylar: du har en særdles idiotisk måte å forsvare henne og deg selv på. Å knuse alt som blir sagt mot deg/henne på den måten du gjør, og at du ikke gidder å vise respekt for andres meninger, og ikke tåler å få tilbakemeldinger, får meg til å tenke mitt
Gjest Aylar lbekjent Skrevet 11. desember 2004 #71 Skrevet 11. desember 2004 Aylar er ikke en gang snill! :o Du aylars venninne, hvor mange venninner har aylar EGENTLIG? Det er ikke mange, og slutt med den jattinga om at folk er sjalu. Du skjønner; folk vil ikke bare ha en venninne å se på. De vil ha en som kan føre en samtale med også Dessuten er jeg dritt lei lyvinga hennes. Klarer ikke aylar noe annet eller? Personlig tror jeg hun har en skrue løs. Syns ikke hun er pen heller jeg da men. Det er sikkert fordi jeg vet hvordan hun er.
Gjest Hege Skrevet 11. desember 2004 #72 Skrevet 11. desember 2004 Jeg tror kanskje denne tråden er lang nok nå.. Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner. http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0
Fremhevede innlegg