AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Yngste katten vår forsvant før jul I fjor, vi lette og lette I hele nabolaget, hengte opp lapper og spurte alle I nabolaget om å holde øynene oppe. Ukene gikk men ingen katt var å se, vi tror vi hørte han om nettene men fant han ingensteder. Så vi ga opp letinga, 8 uker er lenge for en katt å være ute I den store verdenen så vi slo oss til ro med at enten har han funnet et nytt hjem eller så har han dødd. Så fikk jeg en telefon fra en butikk I dag, de hadde besøk av en katt de mente måtte være vår, så jeg ruslet bort for å sjekke. Og jammen er det ikke katten vår! Han er uskadet, I God hold og virker frisk og rask. Nå er han forbanna for at vi har tatt han med hjem igjen men det går vel ikke lange tida før han er tilbake til sitt gamle seg igjen. Jeg er så overlykkelig over at det endte bra denne gangen og, jeg måtte bare dele 😂 Anonymkode: a5c40...df4 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Høres ut som et typisk tilfelle av at noen har tatt den inn til seg selv fordi "den sto på vinduet å ropte på mat". Folk ass Anonymkode: 3f398...304 1
Gjest Sorbus Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som et typisk tilfelle av at noen har tatt den inn til seg selv fordi "den sto på vinduet å ropte på mat". Folk ass Anonymkode: 3f398...304 Det er første tanken som slo meg, ja! Vi har en katt som plutselig ble borte i 4 måneder. Aldri vært borte mer enn et døgn før. Sønnen min så han tilfeldigvis i en hage, og gikk og hentet han. Da fikk han kjeft for å stjele katten deres, så han ringte meg. De nye 'eierne' forsvarte seg da med at han hadde vært så tynn og skranten, og at han skrek, så de tok han til seg. Dette er helt tydelig en rasekatt med smal byggning, ikke en skranten katt! Han er chippet og har tattovering i øret. Og vi hadde hengt opp plakater over alt. Etter noen dager ringte de for å høre om det var mulighet for å 'ta over' katten, for de hadde aldri hatt så fin katt før. Frekkheten lenge leve...
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Blir aldri overrasket over hva folk får seg til å gjøre mer. Ser jeg en katt som åpenbart er syk/mager/hjemløs så prøver jeg så klart å finne ut om den har et hjem. Tar den til dyrlegen for å se om den har chip (at folk tør å ha uchippede katter). Men en katt som er fin i pelsen og er kosete lar jeg være. Anonymkode: 3f398...304
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 2 timer siden, Sorbus skrev: Det er første tanken som slo meg, ja! Vi har en katt som plutselig ble borte i 4 måneder. Aldri vært borte mer enn et døgn før. Sønnen min så han tilfeldigvis i en hage, og gikk og hentet han. Da fikk han kjeft for å stjele katten deres, så han ringte meg. De nye 'eierne' forsvarte seg da med at han hadde vært så tynn og skranten, og at han skrek, så de tok han til seg. Dette er helt tydelig en rasekatt med smal byggning, ikke en skranten katt! Han er chippet og har tattovering i øret. Og vi hadde hengt opp plakater over alt. Etter noen dager ringte de for å høre om det var mulighet for å 'ta over' katten, for de hadde aldri hatt så fin katt før. Frekkheten lenge leve... Herregud så frekt. Trodde de liksom katten bare var rebelsk og tattoverte seg selv liksom Anonymkode: a2ac9...38d 1
Cleopatra. Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud så frekt. Trodde de liksom katten bare var rebelsk og tattoverte seg selv liksom Anonymkode: a2ac9...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå