AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Ja jeg vet det er teit, men jeg er ikke fornøyd med nesa mi og vurderer operasjon. Men det er flaut å gå med bandasje/plaster på nesa, alle vil jo spørre og begynne å lure og jeg har ikke lyst til å fortelle at jeg har operert fordi jeg syns nesa mi er stygg. Vil heller finne en unnskyldning for at jeg måtte, f.eks. problemer med nesa på en eller annen måte .Finnes det en annen grunn til at man må operere tro? Anonymkode: c96d8...525
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Vil ikke folk se det uansett, når du tar av bandasjen? Er det ikke bedre å være ærlig? Jeg hadde synes det var rarere om noen kom med en innviklet medisinsk forklaring, for så å komme tilbake og det er helt åpenbart at du har fikset utseende (selv om man selvsagt kan gjøre begge deler samtidig). You do you. Hvis dette er viktig og riktig for deg, bør du stå for det også Anonymkode: beee8...63e 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Skjev neseskillevegg er vel klassikeren. Anonymkode: 0e7cc...329 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Herregud skjerp deg TS. Er du virkelig villig til å lyve ovenfor andre at du har problemer med nesa di? Det er ti ganger verre å si at du har problemer medisinsk med nesa di enn at du ikke er fornøyd med den, om du virkelig ikke har medisinske problemer med nesa. Om du ikke har guts nok til å være ærlig om hvorfor velger du å legge deg under kniven fordi du ikke er fornøyd med nesen din, er du heller ikke moden nok til å gjennomføre det og forstå konsekvensene av det. Du må stå for avgjørelsen din. Det er ikke flaut å gå med bandasje på nesa. Enten så er du ærlig ovenfor dine nærmeste og sier at du ikke er fornøyd med nesen din og opererer den, ellers så kan du bare glemme det. Folk finner det ut uansett, så det er ingen vits å pynte på sannheten. Anonymkode: 76280...025 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå