Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen yrker som får hjertet til å banke litt ekstra?

Hos meg sklir jeg nesten ned fra stolen dersom en mann sier han er veterinær.

Anonymkode: 65f21...792

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis hun sier hun er sykepleier. 

Motsatt effekt hvis hun har mastergrad i humaniora 

Anonymkode: 0f01c...fec

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen yrker som får hjertet til å banke litt ekstra?

Hos meg sklir jeg nesten ned fra stolen dersom en mann sier han er veterinær.

Anonymkode: 65f21...792

@Stiigen her inne er veterinær og antakeligvis Norges deiligste hunk😉 Hadde giftet meg med ham😍 Men tror han liker yngre jenter hehe

Anonymkode: 08f99...ab5

• Liker 3
Skrevet

Ingen yrker som får hjertet til å banke ekstra, men en mann som er opptatt av og engasjert i jobben sin er sexy!

Og det motsatte, menn som klager over jobben, men ikke gidder å gjøre noe med situasjonen, er fullstendig turn off.

Anonymkode: 6cde6...7a5

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Stiigen her inne er veterinær og antakeligvis Norges deiligste hunk😉 Hadde giftet meg med ham😍 Men tror han liker yngre jenter hehe

Anonymkode: 08f99...ab5

Takk :) . Men tro meg; du har ikke lyst å gifte deg med meg. Jeg er han som din mor advarte deg om:laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns leger er veldig sexy.

Anonymkode: 4a51a...430

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Stiigen skrev:

Takk :) . Men tro meg; du har ikke lyst å gifte deg med meg. Jeg er han som din mor advarte deg om:laugh:

Ååååå? Player?? Badass?0

Anonymkode: 57ddd...722

Skrevet

Sykepleier er sexy. Ingeniør eller økonom er totalt turnoff, og ser for meg akademiker-fitte. Ellers yrker der de bruker kroppen. Kvinnelige håndverkere er digg.

Men først og fremst må det være noen som setter livsnyting foran jobb. Jobb skal være noe man har for å tjene til livets opphold og for å få en meningsfull fritid. De som setter jobb og status foran alt annet gir meg ikke akkurat ståpikk....

Anonymkode: a26cf...4dd

Skrevet

Noe utenom det vanlige, er sexy. Men samme hva han jobber med, så lenge han trives i jobben sin, og ikke reiser i jobben store deler av året.

Anonymkode: 6a53e...830

Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet

Elektriker av en eller annen grunn.

Skrevet

Tømrere er hotte. :nigo:

• Liker 4
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sykepleier er sexy. Ingeniør eller økonom er totalt turnoff, og ser for meg akademiker-fitte. Ellers yrker der de bruker kroppen. Kvinnelige håndverkere er digg.

Men først og fremst må det være noen som setter livsnyting foran jobb. Jobb skal være noe man har for å tjene til livets opphold og for å få en meningsfull fritid. De som setter jobb og status foran alt annet gir meg ikke akkurat ståpikk....

Jeg har på følelsen av at du har lav eller ingen utdannelse og ellers lite ambisjon i livet. Slik holdning som du innehar får ikke mine brystvorter stive.

Anonymkode: df9f0...d32

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Silfen skrev:

Tømrere er hotte. :nigo:

Haha, jeg har jobba i byggebransjen og kniser litt når folk sier det. Hvilke tømrere er det du møter? Det kan da umulig være de samme som jeg har sett ture inn og ut på jobb :fnise: 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sykepleier er sexy. Ingeniør eller økonom er totalt turnoff, og ser for meg akademiker-fitte.

Er en god del sykepleiere som har tatt høyere utdanning på universitet... :P

Anonymkode: 0363d...7bc

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Derpderp skrev:

Haha, jeg har jobba i byggebransjen og kniser litt når folk sier det. Hvilke tømrere er det du møter? Det kan da umulig være de samme som jeg har sett ture inn og ut på jobb :fnise: 

Jeg har en ex som er tømrer, og noe mer sexy mann har jeg aldri sett, og spesielt i "uniform" :sikle:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Derpderp skrev:

De må jo være hotte i utgangspunktet da, men ER de det, så er de ekstra fine når de er tømrere. Liker klærne og alt. *sær*

• Liker 4
Skrevet

At mannen har noe han har naturlig anlegg for og er flink til som karriere. Da er mulighetene uendelige og det er så masse positiv energi. :) En kokk som absolutt elsker jobben sin vinner glatt mot en økonom som lengter etter at arbeidsdagen er ferdig. 

Anonymkode: bf486...0a2

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en ex som er tømrer, og noe mer sexy mann har jeg aldri sett, og spesielt i "uniform" :sikle:

Joda, noen er det - og de er gjerne dødsflotte. Det er bare så rart at det har blitt et sånn "sexy" yrke, for noen ganger når de kommer inn og lukter gammel svette(joda, jobben er fysisk - men da må man gjerne vaske tskjorta mer enn én gang i uka. Min far og bror er snekkere, jeg vet det går an å gjøre jobben uten å være nasty) og jeg hører samtalen blir jeg litt sånn... satt ut :P

6 minutter siden, Silfen skrev:

De må jo være hotte i utgangspunktet da, men ER de det, så er de ekstra fine når de er tømrere. Liker klærne og alt. *sær*

Haha, jeg skjønner hvor du kommer fra, og det var tanken min også - helt til jeg begynte å jobbe der :D

Skrevet
1 minutt siden, Derpderp skrev:

Haha, jeg skjønner hvor du kommer fra, og det var tanken min også - helt til jeg begynte å jobbe der :D

JEg har vokst opp med byggmester i nær familie så jeg vet godt hvordan de usexy ser ut, for å si det slik. HAr vært med på nok av bygg, hehe. Men står på mitt altså. ;)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Silfen skrev:

JEg har vokst opp med byggmester i nær familie så jeg vet godt hvordan de usexy ser ut, for å si det slik. HAr vært med på nok av bygg, hehe. Men står på mitt altså. ;)

Haha, go for it! det ER fint når snekkerbuksa henger akkurat passe lavt og løst på hoftene, det skal de ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...